Kansojen ystävyyden merkkinä Lieksa tullaan

TuemmekoAsiaa

liittämään rauhanomaisesti Äiti-Venäjään, joka saa näin myös kaipaamaansa osaamista mm. koneinsinööreistä.

Näin ainakin osittain toteutuu myös ex-presidentti Tarha Halosen toive, hän kun aikoinaan toivoi Suomen liittämistä Venäjään(silloiseen neuvostoliittoon).

Olemmeko tyytyväisiä?

31

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei siinnä hankkeessa ole tarkoitus liittää Lieksaa Venäjään, vaan Venäjä Lieksaan.
      Pääkaupungiksi tulee Lieksa, ja presidentiksi azerin kieltä kirjoittava Hissanmaikk.

      • Siibä on vain se ongelma, että Kamuttaja alkaa olla jo ehkä liian vanha niin suuren valtion presidentiksi. Mutta kannatetaan!


      • Hupsista. Piti olla siinä, eikä siibä.


      • Llkjhhgfd

        Venäjä kannattaa liittää Lieksaan ja kaikki matut siperiaan!


    • hissanmaikk

      Tuuuuypppa kiiknih uhhjuuullu mmlliä ligstiimn shiiikiut

      • Ilmoittauduitko sinä juuri presidenttikisaan, en ihan kaikkea ymmärtänyt.


      • vakava.asia
        kamuttaja kirjoitti:

        Ilmoittauduitko sinä juuri presidenttikisaan, en ihan kaikkea ymmärtänyt.

        Luulen kyseessä olevan koodin jonka joku ymmärtää jotain suurta ja tärkeää on tekeillä. Suppo voisi olla ihan kiinnostunut vien tuon tänään poliisille.


      • proptäähvah

        Onko hissanmaik shiiamuslimi,,kirjoitetusta kielestä päätellen?


    • uuninpankonäiti

      Tästä minä ja uuninpankko tykätään. Lieksan liittyessä Vladolf Putlerin valtakuntaan on kuihtuvan kaupungin uusi nousu taattu. Rasistit laitetaan kertaheitolla ojennukseen.

      • Päinvastoin, Putinin Venäjällä ei ole laitettu rasismia ruotuun vaan rasismi ja kiihkokansallismielisyys ovat olleet Putin-diktaattorille hyviä työkaluja kansan hallitsemiseen ja valloitusretkiin esim. Krimillä. Toivotaan siksi, että Lieksaa ei ikinä liitetä Venäjään. Suomalaisia olemme ja suomalaisina tahdomme pysyä.


      • ettänäintuassiisa
        Uuninpankko kirjoitti:

        Päinvastoin, Putinin Venäjällä ei ole laitettu rasismia ruotuun vaan rasismi ja kiihkokansallismielisyys ovat olleet Putin-diktaattorille hyviä työkaluja kansan hallitsemiseen ja valloitusretkiin esim. Krimillä. Toivotaan siksi, että Lieksaa ei ikinä liitetä Venäjään. Suomalaisia olemme ja suomalaisina tahdomme pysyä.

        Kykenetkö sinä arvoisa pankko pitämään Venäjän kokoisen maan aisoissa? Et kykene, joten lopeta Putinin arvostelu koska maatanne emme tarvitse ja ilman brysseliä ja sen järjettömiä päätöksiä esim. maitotilalliset maassanne voisivat tehdä kannattavaa tuotantoa! Ilman tätä saastaa täynnä olevaavaa unionia maanne tuottajat ja teollisuus voisivat hyvin....


      • ettänäintuassiisa

        Sinä pankko, kannattaisi perehtyä asioihin tai pitää turpa kiinni, tiedämme että olet mieleltäsi sairas.


    • kannatetaan

      Hyvä Kamuttaja sinulla on särmää ja selkeä näkemys.

    • liitytään.vaan

      Olisi meillä halpaa bensaa jos oltaisiin venäjään liitettynä, sitten tulisi suvakit norkoilemaan halpojen tuotteiden perään, niin voisimme antaa niille kalashnikovilla sitä mitä kuuluu!

      • ettänäintuassiisa

        Suvakit ajelevat raitsikoilla ja luulevat että sähkö tulee töpselistä ;-) Kummasti kelpaa luonnonsuojelijatyypille bensa auton kyyti pummilla ostoksille maassanne...


    • Kamuttajan käännös oli hyvin lähellä totuutta. Presidenttiasiasta on todellakin kysymys. Kielitesti oli tällä kerralla varsin vaikea, koska siihen oli sekoitettu ainakin kolmea eri kieltä, joista tunnistettavissa olivat hmong, njandza, shona ja mahdollisesti myös xhosa. Vapaasti suomennettuna teksti on seuraavanlainen: "Voit lähettää kommentin shigs, on suunnitelma shoikille, olen valmis". Parilla sanalla on lukuisia eri merkityksiä, mutta viestin perusajatus oli kamuttajan käännöksessä. Raivoraittiiden presidentistä on kyse ja hissanmaikk on ehdottomasti sopivin tehtävään.

      • Olette.huippu.tulkkeja

        Voi veljet kyllä sinä ja Kamuttaja osaatte jos olisin rekattu niin antaisin peukutusta. Mikä ihmeen kohjo tuo hissanmaikk oikein on. Eihän tuollaisia voi olla olemassa tai näkyy olevan. Minulla keuhkot repee naurusta.


      • Keuhkojen repeämä on erittäin vaarallinen asia.
        Täytyykin ajatella noissa käännöksissä myös sinun terveyttäsi, ettet kuole keuhkojen repeämään.


    • Hissanmaikkaahan voi siis esittää kuka tahansa useampikin ihminen koska ei ole rekisteröity nimimerkki.

    • läskipiialle

      Kusipumppu etsii vanhoja juttuja esille? Miksi tämä jutunnosto ei sinua haittaa, mutta koneisnsinöörijutut haittaa?

    • pötövskiv

      Eiku vaa Lieka Venäjälle, päästäs vatipäistä eroon...

    • ettänäintuassiisa

      Äiti Venäjä ei kaipaa "koneinsinöörejä" näistä diskoläpäpsyttelijöistä, Venäjän Federaatio ei tule koskaan hyötymään näiden osaamattomuudesta eikä ota riesakseen tyyppejä joiden äly ei riitä mihinkään, suomi antoi näille lapsukaisille vastoin lakia mahdollisuuden kävellä maahanne.....

      • ettänäintuassiisa

        Teillä oli mahdollisuus sulkea rajat paperittomilta mutta ette sitä tehneet! Sipilä kantakoon vastuun tästä eurojenne kylvämisestä, ainoastaan lapsiperheet ovat tervettulleita mutta nämä taistelukuntoiset parasiitit eivät kuulu maahanne......


      • ettänäintuassiisa kirjoitti:

        Teillä oli mahdollisuus sulkea rajat paperittomilta mutta ette sitä tehneet! Sipilä kantakoon vastuun tästä eurojenne kylvämisestä, ainoastaan lapsiperheet ovat tervettulleita mutta nämä taistelukuntoiset parasiitit eivät kuulu maahanne......

        Rajojen sulkeminen ei ole lain ja sopimusten mukaan mahdollista vaikka Huhtasaari ja Väyrynen niin valehtelevat.


    • vati-ja-vatti

      Tarkoitatko vatipää porukkaa? Scania kirpaisee vain hetken, mutta rasismin arvet on ikuisia!

      • ettänäintuassiisa

        Ei maassanne ole rasismia, on vain realismia kansanne keskuudessa....


    • jkhguguyguyg

      Scanioita on kuitrenkin syytä pelätä,vaikka ei rasismia olisikkaan!

      • Ovatko Scania-kuskit muka jotenkin huonompia kuin muilla rekoilla ajavat kuskit? Ihan yhtä hyvin kaikki minusta ajavat, ammattimiehiä ovat. 🚗


    • muisetelhhan-pankko

      Eikö pankko muista miten bin ladenille kävi ja saddamille!

      • Muista mitä Katuvankka kirjoitti että tuollaisten uhkausten kanssa kannattaa olla varovainen. Sitten kun istuu käräjillä syytettynä on myöhäistä katua kirjoituksiaan.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe