Ei aivopesu vaikuta kehenkään täysjärkiseen ihmiseen, vaan järkevät ihmiset osaavat ajatella ihan itse ja äänestävät joko keskustaa tai persuja.
Muita vaihtoehtoja ei voi edes ajatella samana päivänä.
Oppsitiolla ei ole mitään järkevää sanottavaa ollut kahteen vuoteen, jos toisten haukkuminen on se pääasia, niin huonossa mallissa on asiat.
Niinkö luullaan asioiden hoituvan.
Opposition asiat huonolla mallilla..
8
57
Vastaukset
- Muistellaampa
Ostaisitko sinä tällaista demareilta käytetyn auton ja äänestäistkö sinä niitä vielä vaaleissakin !
En, nehän leikkasi jopa meidän eläkkeistä 200 euroa /kuukausi. Se SDP:n ministreiden "taitettu indeksi",nääs !!!- REMUILTAKO
ÄLÄ NYT JAKSA
- Juha-Sipilä
16,1% Voi vitun vittu
- Sekoitatnytprossat
Kyllä se oli SDP joka sai 16 presenttia äänistä, Keskusta sai 21 prosenttia ja oli suurin puolue !
- Nousoo.vain
Keskusta ylivoimaisesti suurinpuolue, ja tulosta alkaa näkymään. Talous noususut viimeisen mukaan 3,6 % ja yhä nousussa. 2019 vaalissa monet tajuaa että annetaan nousun jatkua, kun vaihtoehtona edellisen hallituksen tunarointi 30 miljardia velkaa lisää.
- Kau_Kes-
Hyvä aloitus, sillä talous nousee kiihtyvällä vauhdilla, vielä vuosia. Mielestäni Keskusta ja Perssut muodostavat seuraavankin kahden vuoden päästä tulevan hallituksen rungon.
Lisänä joko Kokoomus tai Vihreet, tai ehkä molemmatkin, jos tarve vaatii.
Sossu-komukoilla on täysi työ laittaa Ay liittonsa, jo viimeinkin länsi-euroopan tasolle.
Sieltä pimeyden ruhtinaan tasolta, jossa ei tunneta yli 0,5 milj, muiden puolueiden kannattajaa. - persutmyrkkyä
Kau_Kes- kirjoitti:
Hyvä aloitus, sillä talous nousee kiihtyvällä vauhdilla, vielä vuosia. Mielestäni Keskusta ja Perssut muodostavat seuraavankin kahden vuoden päästä tulevan hallituksen rungon.
Lisänä joko Kokoomus tai Vihreet, tai ehkä molemmatkin, jos tarve vaatii.
Sossu-komukoilla on täysi työ laittaa Ay liittonsa, jo viimeinkin länsi-euroopan tasolle.
Sieltä pimeyden ruhtinaan tasolta, jossa ei tunneta yli 0,5 milj, muiden puolueiden kannattajaa.Tainnut sinulta unohtua, että kukaan ei suostu persujen kanssa samaan hallitukseen.
- Kau_Kes--
persutmyrkkyä kirjoitti:
Tainnut sinulta unohtua, että kukaan ei suostu persujen kanssa samaan hallitukseen.
Paljon parenmin perssujen kanssa, kuin sossujen kanssa hallituksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1054530Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513250
- 432942
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222432- 232166
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171809Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351735