Hei!
Haluaisin tietää mitä voi syötää lihansyöjä kasville, kun omistan sarracenian ja pian on tulossa kärpäsloukku ja kannukasvi, niin haluaisin tietää että kannattaako minun ostaa ruokahyönteisiä. Kun meillä ei ole ötököitä mitä se saisi ottaa. Ja ne ruokahyönteiset olisivat eläviä???
Lihansyöjäkasvin ruokinta
ava-K05
2
553
Vastaukset
- SiruLihis
Hei. Lihansyöjäkasveja ei ole pakko ruokkia. Ne saavat energian valosta kuin kaikki muutkin kasvit. Kunhan muistat pitää kasvisi aina kosteina ja pistät tötterölehtesi ja kärpäsloukun talvilevolle niin hyvä.
- SiruLihis
Sivuiltani löytyy lisää tietoa: petokasvit.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185806
- 564281
- 492613
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282458Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗211245- 261137
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431091