Onko helppoa työstää oikean kokoiseksi? kertokaa hintaesimerkkejä jos tiedätte
-Kiittää etukäteen
Rosterilevyä välitilaan , mistä ja millä hinnoin?
6
2376
Vastaukset
- Metallipajastahan sitä
Hei! Ota mitat keittiöstäsi ja kipitä lähimpään metallipajaan. He tekevät edullisesti sinulle rosterista välitilalevyt ja vielä hiovat reunat.
Itselleni 4m2 maksoi 55.00€- kodikas
Miten laitoit kiinni? Mikä siistein tapa?
- Metallipajastahan sitä saa
kodikas kirjoitti:
Minä tein todella omalaatuisen kiinnitysmekanismin. Nimittäin laitoin magneettipaloilla kiinni palaset, jotka ovat 44x80. Yhteen levyyn aina 6 palasta ja nyt on helppo pestä tarvittaessa. Minulla levy on irti seinästä n.3mm.
- keittiönikkari
kodikas kirjoitti:
Itse olen laittanut alumiiniprofiililla- j-listalla. Tulee mielestäni aika siistin näkönen, rosterin alle 4mm vaneerilevy.
Mielestäni magneetti ei tartu rosteriin?? - teijo
kodikas kirjoitti:
itse kiinnitin vastaavanlaisen levyn rakennusliimalla, silikonikin on varmaan ihan jees, kestää varmasti ja on helppo tapa
- Metallipajastahan sitä
keittiönikkari kirjoitti:
Itse olen laittanut alumiiniprofiililla- j-listalla. Tulee mielestäni aika siistin näkönen, rosterin alle 4mm vaneerilevy.
Mielestäni magneetti ei tartu rosteriin??Anteeksi että en ole ehtinyt vastaamaan. Mutta rst-levyyn laitoin nurkkiin tarra magneetin ja seinään vastakappaleen. Eli löydät vastaavia magneetteja keittiöliikkeistä joilla pannaan esim. liesituulettimien ja maustehyllyjen välissä olevat etulevyt kiinni. Ihan normaali käytäntö..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529