Rakastan sydämeni verille.
Rakastan sinua mies
4
157
Vastaukset
- sydänverillärakastan
Siksi olen niin hullu, koska rakastan. Olen rakkaudesta seonnut. H>H
Toivotaan, että rakkautesi kohde suostuu edes puhumaan kanssasi "H".
Ehkäpä juuri sinä kaipaatkin tätä palstan mystistä "Hannua"(?)
Onnea matkaan!
- esrer
Rakastutko rikollisiin ?
- Ottipiintyminenkoville
Onko kyse siitä keski ikäisestä miehestä joka kuvittelee ettå pitämättä ihmisiin yhteyttä hallitsis kaikkia? Oon saanut kuvan että vähän yksinkertainen yksilö. Jakaa somessa asioita ja haukkuu stalkkeriksi ihmisiä jotka lukee sen juttuja. Vihamuelinen. Jos haluaa pitää tiedot itellään ei jaa niutä muille. Hyvin yksinkertaista. Lisäks vihainen kaikille. Mitä heikompi jiku on niin sellaista kiusaa. Sanokaapa suoraan kuinka montaa täällä kiinnostaako leikkaako munansa pois? Munat kuuluu parisuhteisiin. Ei vastaantulijoiden suuhun ja silmiin. Jouduin ite sen uhriksi eli kun ei pillua saanut ni tuli vihaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862