Itsekunnioitus, kaikki.
Kaikki on mennyttä tämän rakastumisen takia
13
374
Vastaukset
Kaiken menetin myös minä..........
<3- autonvaihtoeiauta
eikä se toinenkaan sua kunnioita, eikä sua halua kun roikut ja roikut, stalkkaat ja ahdistelet väijymällä milloin missäkin.
- enääedes
Hän pelottaa minua pelkästään en oikein voi palstallakaan käydä
- Onkoniinpaha
enääedes kirjoitti:
Hän pelottaa minua pelkästään en oikein voi palstallakaan käydä
Miten se nyt pelottaa?
- ap-ap-ap
En ole stalkannut ketään. Olen nainen.
- Miehellemännöö
Runorakkaus liehuu ei saa kiehuu viha riehuu himo se pahin ketale pohjaan poltti kaikki vei. Älä ihastu varattuun.
- helmielmeriite
Toi on ihan helmielmeriä. Minkäs teet kun sydän rakastaa ja runoja rustaa.....
Ap., no sitten sinun täytyy vain istua hetkeksi kannolle tuumaamaan ja
nauraa kaikelle. Kuka ei olisi rakastunut hölmösti. (Pahempi juttu olisi,
jos olisit syyllistynyt VAIKKA väkivalta tai huumerikoksiin.)
Jokainen törppöilee välilillä, ei vain ap.!- Näitäjuttuja
Tulee aina välillä, mutta ne menee sitten ajan kanssa ohi! ; )
- aaatteleppaniin
Niin.Ajan kanssa....
- Miksionäynytniin
Se on ikävää, jos oma itsekunnioituskin kärsii. Oletko tehnyt jotain niin väärää, että sinun on vaikea kohdata itseäsi ja niitä omia virheitä siis vastoin omaa etiikkaasi/moraaliasi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras981514Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva204966- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703