Naapurikyttääjät

octaviamies

Mitä tehdä naapureille, jotka kyttäävät ihan kaikkea mitä teet? Kun ajat autolla pihaan, vahtaavat ikkunasta, kun odotat vaimoa ja menet sen kanssa harrastamaan niin ne kiikaroi.

28

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ketäKiinnostaaKuin

Vainoharhaisuuteenkin voi olla jotain lääkitystä?

• Anonyymi

En ole aloittaja mutta kärsin mt-ongelmista. Minun vanhasta koirastani tehtiin vääriä väitteitä sisältävä ilmoitus. Yksi oli mm. virheellinen väite lenkkien määrästä ja pituudesta, kun en ollut edes ainoa koiraa lenkittävä.

Olin samana päivänä vienyt koiran lyhyehkölle lenkille, kun se välillä itse halusi osan lenkeistä olevan lyhyitä (pissalenkkejä). Joskus lenkki väärään suuntaan (kaupan eteen) olisi mielessä, muttei toinen tyypillinen metsäisempi lenkkireitti kelpaa, vaan sitten mielummin kotiin.

T: Anonyymien vinkkien ongelma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole aloittaja mutta kärsin mt-ongelmista. Minun vanhasta koirastani tehtiin vääriä väitteitä sisältävä ilmoitus. Yksi oli mm. virheellinen väite lenkkien määrästä ja pituudesta, kun en ollut edes ainoa koiraa lenkittävä.

Olin samana päivänä vienyt koiran lyhyehkölle lenkille, kun se välillä itse halusi osan lenkeistä olevan lyhyitä (pissalenkkejä). Joskus lenkki väärään suuntaan (kaupan eteen) olisi mielessä, muttei toinen tyypillinen metsäisempi lenkkireitti kelpaa, vaan sitten mielummin kotiin.

Ja kyllä koiraa oli viety esim. vatsavaivojen aikana useasti yölläkin...

No olikohan anonyymillä ilmoittajalla enemmän ongelmia, jos lenkkien pituutta ja määrää luulee voivansa vahtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä tilanteessa ei edes sanottu tai kysytty suoraan mitään vaan tehtiin ilmoitus.

Olen myös tavannut muualla kiukkuisen vanhemman naisen, joka kiukuttelee useita käviöitä huokuttelevan puiston lähellä, että rasitealue jalkakäytävän vieressä on taloyhtiön (koiran sitä vasta nuukiessa) eikä koira saa hänen mukaansa edes pissata sinne.

Tästäköhän ongelma lähti kun lähistöllä on näitä jalkakäytävä nurmia taas joita ei ole rajattu aidalla edes, kun jotkut vielä luulevat ettei aidankaan eteen saa koirat mennä.

• Letkasahti

Näin käy kun maalaiset muuttavat kaupunkiin kerrostaloihin ja näke outoja asioita.

• niin.se.vaan.on

Nokialaisilla ei ole omaa elämää ja siks niitten pitää kytätä muita.

• kyä.näin.o

Tämän olin itsekin tulossa toteamaan.

• näinseasiaratkeaa

Helppo ratkaisu. Muuta pois.

• Anonyymi

Muuta ite!

• itetunto

Älä välitä, älä anna sen häiritä. Huolehdi vain omasta elämästäsi, kyttäys ei ole sinulta pois - siis miksi antaisit sen häiritä omaa elämääsi.
      Kyttääjällä ei ehkä ole omaa elämää, joten kytätköön. Minua ei häiritse, parin naapurin kyttääminen, jos siitä saavat kiksit, niin siitä vaan.

• akkunatkavullepäin

miun on tiijettävä
      perhana kun tul taas pimmeet yöt niin ei nää ketkä tuol liikkuu

• Kumpi

Koiranulkoilluttajat ne vasta pihojen / muun tarkkailjoiita ovat monta kertaa päivässä. Työssäkäyvät aamuin illoin, eläkeläiset usemmin.

• Anonyymi

Myös kyttäyksen kohteita (pois lukien työttömät). Työttömiä kytätään. Sitten varmaan ärsyttää kun näkee usein tupakalla tupakkapaikalla parvekkeen sijaan (kyllä osa polttaa parvekkeella kiellosta huolimatta).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös kyttäyksen kohteita (pois lukien työttömät). Työttömiä kytätään. Sitten varmaan ärsyttää kun näkee usein tupakalla tupakkapaikalla parvekkeen sijaan (kyllä osa polttaa parvekkeella kiellosta huolimatta).

"pois lukien työttömät"

korjaus: vähemmissä määrin työssäkäyvät, jotka ovat vähemmän paikalla

• tottamaarsano

Kyttääminen on siitä mukavaa ku sitten voi keksiä kaikkee haukkumista naapureista. Ei äijästäkää aina keksi niin paljo sanomista, mutta naapurit on ehtymätön aarreaitta varsinki näin täyrelliselle ku määki.

• juunastus

No näinhän se tietenki o! Pikkasen käy kateeks ko sää oot nii täyrellinen ja mää tämmönen tavallinen vaan,mut kyttään määki,ei silti eikä senpuoleen,aina ku kerkiin vaan verhon takanta kattoo!

• Mitsäootsiellä

Mitäs asut kommarikylässä, pitkänniemen jälkeläisiä suurin osa, ei siellä kukaan viihdy, katso ympärillesi murjottavia häpeeviä jännittäjiä jotka ovat täysin irtaantuneet normaalista kanssakäymisestä ja käytöksestä nyt ei voi edes puhua, jos et usko hanki silmälasit ja kuulolaite.
      Jos jos sittenkään et usko , käy ihmisten ilmoilla vaikka oikein ulkomailla ja ole pari minuuttia selvinpäin ilman tupakkaa niin voit jos millään käsität mistään mitään, huomata eroa kaikessa!

• meeee

Käykää jossain ihmisten ilmoilla niin ette hyvät lapset enään ole niin tietämättömiä normaalista käytöksestä, koita kestää ressukka nokialaisia sen jälkeen sitten.... tai älä mene, sen jälkeen ei elämäsi ole enään koskaan ennallaan.....

• vasaralla.suuhun

Jos joku kyttää niin kysy mikä on ? Ja jos jatkaa niin lyö !!

• Niinpaljonnähnyt

Tollasia kusipäitä on melkein jokaisessa suomalaisessa kerrostalossa. Lahdessakin oli/on sellanen vanha kiukkunen ämmä, joka tuli parvekkeelle huutamaan semmosesta asiasta, kun minä pysäköin auton ja aloin laittamaan oven lukkoon lukkosulaa, kun oli vetänyt talvella lukot jäihin. Huus sieltä mulle, että ei tämä ole mikään auton remontoimispaikka! Vitun auton remontoimista, kun vähän lukkosulaa oven lukkoon laitetaan. Huusin sille, että painu nyt saatana vittuun siitä kyttäämään ja huutelemaan! Sitten se kömpi vittuuntuneen näköisenä takaisin sisälle. Silläkään hullulla muuta elämää ollut, kuin ihmisten kyttäminen. Vittu jos ihminen on valveilla jonkun 18 tuntia vuorokaudesta, ja joku tulee autolla pihaan, niin tämä ehtii 30 sekunnissa tulee parvekkeelle huutamaan kuin apina, niin ei siltä kyllä kovin paljon ehdi menee ohi, että mitä siinä pihassa päivän aikana tapahtuu. Jos 1990-luvulla ei olisi urakalla lakkautettu hullujenhuoneita, niin tänä päivänä naapurinkyttäämistä tapahtuisi 5 % siitä, mitä sitä nyt tapahtuu.

• läjäpäät

Muuta sieltä betoni helvetistä maalle. Täällä saa olla rauhassa eikä oo kyylät ikkunassa. Hajotkaa sinne lähiöön.

• ei.Kiitos

Isolla velalla...

• viiitsihänsieläolla

Ei kai kukaan nyt oikeasti voi jossain nokialla asua? Mieti mikset asu ihmistenilmoilla sivistyksessä, no viihdyt kaltaistesi joukossa, ja et ymmärrä mistään paremmasta kun et ole päässyt koskaan maistamaan, no hyvä sinulle, et kestäisi kuitenkaan..........

• eitoivoi

Ettehän te hyvät lapset vain asu nokialla ihan oikeasti?
      Joka ei paremmasta tiedä eikä mitään mistään koskaan ole kokenut voi todellakin vain ja ainoastaan asua jossain nokialla joka on yksi punaisimmista kylistä Suomessa ja sen todellakin aistii kateudesta ja ilmapiiristä, paitsi jos on niin tyhmä ettei edes käsitä, ettei käsitä.

• bobgeldof

Mikään "punainen" oo,,kuin tuo virran toinen puoli vaan..DDR

• Anonyymi

Kun ihmisellä menee huonosti, sen huomaa hänen käytöksestään, kuten kyttäämisestä. Ja Nokiallahan käy jopa sairaus kateeksi.

• Anonyymi

Olen täällä ja tuolla... kuka vainoaa
      Joka paikkaan voi kuolla... kuka vainoaa
      Miten tuikkivat tähdet... kuka vainoaa
      Mihin sinäkin lähdet... kuka vainoaa

• Anonyymi

Kun on ympärillä henkisesti nukkuvia ihmisiä, j
      a itse olet ollut henkisesti unessa koko elämäsi,
      et todellakaan uskalla herätä,
      koska sinun on helpompi nukkua nokilaiseen tapaan ,
      heräämättä todellisuuteen koskaan....................

Olet yhtälö ympärillä olevista ihmisistä,
      tajuat tätä, eli et......

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      127
      5289
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      190
      4999
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3480
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      109
      3008
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      26
      2360
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      245
      1807
    7. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      3
      1427
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      108
      1364
    9. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1345
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      139
      1065
    Aihe