Kerrankin julkaistiin järkevä talvirengastesti !

R16SUV

4

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naskit

Eihän kitkat ole talvi eikä kesärenkaat. Ne on huonot jos on liukasta ja vielä huonommat jos ei ole liukasta. Jos haluaa ajaa huonoilla renkailla silloin valintasi on kitkat.

• mulla.on.nastat

Testiin ei myöskään oltu valittu kesärenkaita.
      Kuin tyhmä pitää olla taas tuonkin kirjoittajan, näitä ajaa vielä liikenteessäkin varokaa..

• kierränturonkaukaa

Iltalehden Pentti Rönkkö oli merkitty tekstin loppuun kirjoittajaksi mutta itse testihän oli Tuulilasi-lehden tekemä. Miksi ihmeessä testiin olisi pitänyt ottaa mukaan kesärenkaita kun aiheena oli nastoitetut talvirenkaat ? Kesärengastestejä nuo autolehdet julkaisee sitten ensi keväänä, eli kuinka tyhmä pitää kitkaturon olla kun ei edes tuota käsitä ja tuollaiset ajaa vielä kesälläkin niillä kitkarenkailla eli
        VAROKAA

• TyhmäOnSuomalainenMies

On käsittämätöntä miten joillain on noin suuri intohimo ja fananaattisuus talvirenkaita kohtaan. Eteenkin toisten käyttämät talvirenkaat herättää suuria tunteita. Ympäri vuoden päässä pyörii vain talvirenkaat ja ahdistusta sitten puretaan tälläkin palstalla. Jos itse pärjää vain valitsemillaan talvirenkailla niin mitä helvetin väliä sillä on jos joku muu puolestaan pärjää hyvin toisenlaisilla talvirenkailla? Onko se kuviteltu oma paremmuus ja tieto liikenteestä niin suuri harhaluulo että sitä pitää yrittää esittää ympäri vuoden netissä samaa asiaa jauhamalla? Ilmeisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1896
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe