Kitkapellekumit oli jätetty kokonaan pois ja testattiin oikeita talvirenkaita eli siis nastarenkaita.
http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201709292200426880_oa.shtml
Mitäs kitkatollot tähän ?
Kerrankin julkaistiin järkevä talvirengastesti !
4
106
Vastaukset
- naskit
Eihän kitkat ole talvi eikä kesärenkaat. Ne on huonot jos on liukasta ja vielä huonommat jos ei ole liukasta. Jos haluaa ajaa huonoilla renkailla silloin valintasi on kitkat.
- mulla.on.nastat
Testiin ei myöskään oltu valittu kesärenkaita.
Kuin tyhmä pitää olla taas tuonkin kirjoittajan, näitä ajaa vielä liikenteessäkin varokaa..- kierränturonkaukaa
Iltalehden Pentti Rönkkö oli merkitty tekstin loppuun kirjoittajaksi mutta itse testihän oli Tuulilasi-lehden tekemä. Miksi ihmeessä testiin olisi pitänyt ottaa mukaan kesärenkaita kun aiheena oli nastoitetut talvirenkaat ? Kesärengastestejä nuo autolehdet julkaisee sitten ensi keväänä, eli kuinka tyhmä pitää kitkaturon olla kun ei edes tuota käsitä ja tuollaiset ajaa vielä kesälläkin niillä kitkarenkailla eli
VAROKAA
- TyhmäOnSuomalainenMies
On käsittämätöntä miten joillain on noin suuri intohimo ja fananaattisuus talvirenkaita kohtaan. Eteenkin toisten käyttämät talvirenkaat herättää suuria tunteita. Ympäri vuoden päässä pyörii vain talvirenkaat ja ahdistusta sitten puretaan tälläkin palstalla. Jos itse pärjää vain valitsemillaan talvirenkailla niin mitä helvetin väliä sillä on jos joku muu puolestaan pärjää hyvin toisenlaisilla talvirenkailla? Onko se kuviteltu oma paremmuus ja tieto liikenteestä niin suuri harhaluulo että sitä pitää yrittää esittää ympäri vuoden netissä samaa asiaa jauhamalla? Ilmeisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693