Sievin kunta

sieviläinen

Miksi kunnanjohtaja erosi?

8

593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oharintekivät

      Jos säihkähti kun kun kenkäsuutari sai miljoona tilauksen.

    • töppäys

      ohittivat kj , vaikkei se ihan kuulusi, mutta kuitengin olis niikun samaan lehti- kuvaan pitänyt kuiteski, oohase Sievälle kunnalle melkoinen uutinen, harvassa kunnassa nykyisin miljoona kauppoja yrittäjä tekee. Pitäishää kj muistaa kun kunnassa miljoonat heiluu

    • Mansikkamaitomuki

      Joko on uusi tiedossa?

      • Dfghjklkk

        Onneksi ette tätä Simo joentakasya valinnut lurjus koko mies ja hänen en yrityksensä ei vastaa aiheuttamistaan vahingoista ja kun niistä sähköpostia laitaa kuvineen niin mies painuu maan alle piiloon tällainen mies on Simo Joentakanen penman ky.n omistaja.


    • Alkjggh

      Tarvitsemme Pohjanmaalle lisää innokasta työvoimaa mm. eläköytyjien ja lisääntyvän teollisuuden ansiosta. Tavoitteeseen pääseminen on hankalaa, koska ihmiset mieluummin pakenevat tuulimyllyalueilta.

      Toivon päättäjiltä järkevyyttä tähän! Pohjanmaa on kasvava ja kehittyvä talousalue. Sitä ei saa eliminoida tuulivoimavaikutuksilla. Suomi tarvitsee Pohjanmaan satsausta kansantalouteen ja kasvuun! Suomen tasavallan presidentti ja hallitus ottakaa asia pikimmin käsittelyyn, jotta jumiutunut tilanne saadaan selviämään pian.

      • järjenääni

        Sanopa muuta. Mutta kuka saisi päättäjät Pohjois-Pohjanmaalla ymmärtämään, että ihmisten pitäisi myös viihtyä, heidän pitäisi voida viettää mukavaa vapaa-aikaa, nauttia siitä, mitä ympäristö voi tarjota, kuten luontoelämyksiä. Tuulivoimalat pilaavat todella paljon. Väki äänestää jaloillaan.


    • Home

      Yksi ehdoks vuoraa edelleen home asuntoja. Tehkää asialle jotain. Penman ky. Kyseessä

    • kjgffff

      Onko ensi kesä taas kuiva ja kuuma?! Oiva metsäpalovaara tuulimyllyalueilla! Tuulimyllyssä on satojen metrien korkeudella suuri määrä polttoainetta. Tarvitaan vain ukkonen, laitteiston oikoseen meno, konevika tai muu jumi niin järkyttävä tulipalo tuulimyllyn huipulla ja maastossa on valmis.

      Onko tuulimyllypohatat tulleet tätä pikku seikkaa ajatelleeksi? Tämäkö on nyt se tuleva Jumalan lähettämä tulimeri, josta Raamatussa puhutaan?

      Tuulimyllyjen purku heti! Ennen ensi kesän kuivaa ja kuumaa kautta.

      Tuulivoimalapalo Haminassa:
      https://m.youtube.com/watch?v=9gxHSJerZfU

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe