Ollaan mieheni kanssa suunniteleet että palaisimme eläkepäivien viettoon synnyin kaupunkiin virroille. Kaivattaisiin vähän tietoa vanhainkodista?. Toiveissa meillä on löytää aluksi asunto vanhainkodin läheltä, mutta onko palvelut kuinka hyvin saatavilla sieltä?
Eläkepäivien viettoon virroille
4
373
Vastaukset
- Lääkedodetti
Muuttakaa tosiaan tänne ,siinäpä oiva ajatus .
- Maijajaerkki
Mukava kuulla kuinka ystävällisesti meidät toivotetaan sinne. Voi olla että saadaan mukaan vielä ystävä pariskunta. Toiveissa olisi tällöin että saatais asunnot mahdollisimman läheltä toisiamme. Mukavaa syksyä..
- KivaAsuaVirroilla
Kiva kuulla että on halua palata omalle kotiseudulleen. Itse en ole alkuperäinen Virtolainen, mutta seitsemän vuotta täällä asustellut, ja olen tykännyt. Toki olen vielä melko nuori jolla eläkeikä vielä kaukana. Kaikki asukkaat ovat tervetulleita mielstäni, juuri itsekkin tuossa katsellut lisätöitä jos vaikka parina päivänä viikossa joku neljä tuntia kerrallaan joku vanhempi ihminen tarvitsisi apua ruoanlaitossa, kaupassa käynnissä ja siivouksessa.
- Memmu3
Ainala mainostaa asuntoja, mutta kyllä keskustassa on varmasti vapaita ja halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172463
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70927Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704