Tervehdys Cherry!
Minulla oli muutama kuukausi sitten erittäin rankkaa opiskelujeni kanssa ja taisin menettää väsymykseni takia tärkeän ihmissuhteen joka oli kestänyt 1,5 vuotta. Menimme kihloihin vain pari kuukautta ennen eroa joka lopulta tuli yllätyksenä ainakin minulle. Olen varma että hän oikeasti rakasti minua vielä alkusyksystä. Näin unta erosta vaikeuksien alettua ja kaikki mitä unessa tapahtui on tapahtunut lähes oikein.. Nyt olen nähnyt unta että palaisimme yhteen uudestaan. Hänellä on kuitenkin jo uusi tyttöystävä elämässään. Näetkö meidän suhteelle jatkoa? Kaipaan häntä todella. Hän on ainoa jonka kanssa olen voinut kuvitella tulevaisuuteni.
Kiitos jos ehdit vastata!
Cherrykirsikka
2
222
Vastaukset
Kuulostaa ehkä kovalta, mutta jos hän todella olisi Sinua rakastanut, ei hän olisi Sinua väsymyksen takia jättänyt. Joskus ihmiset menevät kihloihin 'vääristä' syistä, toisen mieliksi, hetken mielijohteesta jne. ilman todellista aikomusta pysyä ihmissuhteessa läpi tuulten ja tuiskujen.
Ei ole olemassa ihmissuhdetta, jossa kaikki olisi aina ruusuilla tanssimista; todellinen rakkaus kantaa kyllä yli vaikeidenkin vaiheiden. Loppujen lopuksi kyse on ennen kaikkea tahtotilasta, halusta pysyä kumppanin kanssa myös rakastumisen ensihuuman jälkeen. Tämä tahto poikaystävältäsi puuttui, ja pelkäänpä, että vaikka hän vielä palaisikin luoksesi (mikä on kyllä mahdollista, hän kun ei nyt toden totta tiedä mitä haluaa), ei hän lopulta jäisi kuitenkaan pysyvästi.
On luonnollista, että kaipaat häntä vielä jonkin aikaa ja hän tulee uniisikin, mutta olet kyllä ansainnut parempaakin - ja sitä tulet vielä saamaan, usko pois! En kuitenkaan halua hätyyttää sinua, ei toisen unohtaminen ja irtipäästäminen hetkessä tapahdu, surutyönsä sekin vaatii. Kaipaa rauhassa, sure rauhassa - mutta päästä sitten irti.. sillä edessä on paljon parempaa.. Aurinkoisia kevättalven päiviä Sinulle toivottelen!- Kadun kaikkea
Kiitos kun ehdit vastata vaikka meitä kyselijöitä näyttikin olevan paljon! Toivon todella että parempaa on vielä luvassa kuten arvelit. Eikä tämä olisi ensimmäinen asia mikä on joutunut väistymään suuren haaveeni (ammatti johon haluan) tieltä... Ex:lläni ei ehkä ollut vielä tarpeeksi kokemusta että olisi pärjännyt pitkässä suhteessa ja muutenkin koko elämä sekaisin.
Kaunista kevättä sinullekin ja älä uuvuta itseäsi meidän kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103261
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1002480- 242026
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221550Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291520Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151445Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26947- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799