Cherrykirsikka

Kadun kaikkea

Tervehdys Cherry!

Minulla oli muutama kuukausi sitten erittäin rankkaa opiskelujeni kanssa ja taisin menettää väsymykseni takia tärkeän ihmissuhteen joka oli kestänyt 1,5 vuotta. Menimme kihloihin vain pari kuukautta ennen eroa joka lopulta tuli yllätyksenä ainakin minulle. Olen varma että hän oikeasti rakasti minua vielä alkusyksystä. Näin unta erosta vaikeuksien alettua ja kaikki mitä unessa tapahtui on tapahtunut lähes oikein.. Nyt olen nähnyt unta että palaisimme yhteen uudestaan. Hänellä on kuitenkin jo uusi tyttöystävä elämässään. Näetkö meidän suhteelle jatkoa? Kaipaan häntä todella. Hän on ainoa jonka kanssa olen voinut kuvitella tulevaisuuteni.

Kiitos jos ehdit vastata!

2

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa ehkä kovalta, mutta jos hän todella olisi Sinua rakastanut, ei hän olisi Sinua väsymyksen takia jättänyt. Joskus ihmiset menevät kihloihin 'vääristä' syistä, toisen mieliksi, hetken mielijohteesta jne. ilman todellista aikomusta pysyä ihmissuhteessa läpi tuulten ja tuiskujen.

Ei ole olemassa ihmissuhdetta, jossa kaikki olisi aina ruusuilla tanssimista; todellinen rakkaus kantaa kyllä yli vaikeidenkin vaiheiden. Loppujen lopuksi kyse on ennen kaikkea tahtotilasta, halusta pysyä kumppanin kanssa myös rakastumisen ensihuuman jälkeen. Tämä tahto poikaystävältäsi puuttui, ja pelkäänpä, että vaikka hän vielä palaisikin luoksesi (mikä on kyllä mahdollista, hän kun ei nyt toden totta tiedä mitä haluaa), ei hän lopulta jäisi kuitenkaan pysyvästi.

On luonnollista, että kaipaat häntä vielä jonkin aikaa ja hän tulee uniisikin, mutta olet kyllä ansainnut parempaakin - ja sitä tulet vielä saamaan, usko pois! En kuitenkaan halua hätyyttää sinua, ei toisen unohtaminen ja irtipäästäminen hetkessä tapahdu, surutyönsä sekin vaatii. Kaipaa rauhassa, sure rauhassa - mutta päästä sitten irti.. sillä edessä on paljon parempaa.. Aurinkoisia kevättalven päiviä Sinulle toivottelen!

• Kadun kaikkea

Kiitos kun ehdit vastata vaikka meitä kyselijöitä näyttikin olevan paljon! Toivon todella että parempaa on vielä luvassa kuten arvelit. Eikä tämä olisi ensimmäinen asia mikä on joutunut väistymään suuren haaveeni (ammatti johon haluan) tieltä... Ex:lläni ei ehkä ollut vielä tarpeeksi kokemusta että olisi pärjännyt pitkässä suhteessa ja muutenkin koko elämä sekaisin.

Kaunista kevättä sinullekin ja älä uuvuta itseäsi meidän kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe