CGI jatkaa future talenttia - nuorille töitä!

kenttaOhjelmoija

15

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se.kovempi.jätkä

Väärin. Niissä keskikoon lafkoissa ei ole vanhaa porukkaa töissä. Keski-ikä yleensä 25. Vanhat legacy-pierut tunkkaa jotai reikäkortteja näissä isoissa mammuteissa. Tai sitte on kortistossa

• lekkekdkekedk

Reikäkortteja kuten Javaa tai Scalaa. Jep - Java, tuo tulevaisuuden Cobol.

• Legasy

Joo, se herättää kummastusta kun menee haastatteluihin "moderneja teknologioita" käyttäviin "nuorekkaisiin" firmoihin ja siinä esittelee omia Go tai Python 3 -projekteja Reactilla tai Vuella, niin sitten ovat siinä hoo moilasina, että "Meillä kyllä käytetään Javaa ja Springiä...".

• Eiläksijäisiäkadonneille

Noita 25 vuotiaita kierrätetään monissa pienemmissä firmoissa oikein urakalla, Ite nähnyt puolen vuoden aika neljä "kierrätystapausta". Yleensä n. viikko ennen koeajan loppumista sanotaan, että henkilö ei sovi yritykseen - syystä tai toisesta. Se siitä sitten.

• naurattaaa

Mitäs muuten aiot tehdä 10-15v päästä kun olet vanha pieru, joka on vain kuluerä?

• 7500eKK
        naurattaaa kirjoitti:

Mitäs muuten aiot tehdä 10-15v päästä kun olet vanha pieru, joka on vain kuluerä?

Saksaa puhuviin maihin tienaamaan eläkerahat.

• ldndkkdkdke

Mikset mene jo nyt? Jos te kaikki olette siellä 15v päästä ja saksalaiset myös, niin tuskimpa paljoa sinulla saumaa sielläkään enää on.

• UlosteenaFirmassa
        naurattaaa kirjoitti:

Väärä kysymys!!
        Miten yrität elää ja olla työelämässä tästä päivästä lähtien ja esimerkiksi seuraavat 5 vuotta?

10-15 vuotta on niin pitkä aika ettei it-alalla oleva voi edes suunnitella niin pitkälle ajalle olevaa työuraa.

• se.kovempi.jätkä
        naurattaaa kirjoitti:

Olen sikariportaassa antamassa sulle kenkää.

• italaonpaskaa
        UlosteenaFirmassa kirjoitti:

Väärä kysymys!!
        Miten yrität elää ja olla työelämässä tästä päivästä lähtien ja esimerkiksi seuraavat 5 vuotta?

10-15 vuotta on niin pitkä aika ettei it-alalla oleva voi edes suunnitella niin pitkälle ajalle olevaa työuraa.

Näin on, It-ala on jo pitkään ollut täyttä paskaa. Ja yhä paskemmaksi tulee muuttumaan. Kohta hr-tädit varmaan kertovat Tiville, että kolmekymppistenkin osaaminen on usein jo vanhentunutta ja että emmehän me nyt vanhoilla tiedoilla töitä hakevia kolmekymppisiä voi alkaa palkkaamaan, kun kaksikymppisiäkin on tarjolla uusimpine tietoineen.

• RobertGordon
        se.kovempi.jätkä kirjoitti:

Sikariporrasta et ole koskaan nähnytkään, sikaportaan kylläkin

• kdkekdknfkekdkdk
        RobertGordon kirjoitti:

Sikariporrasta et ole koskaan nähnytkään, sikaportaan kylläkin

Sama asia

• InYourDreams3
        se.kovempi.jätkä kirjoitti:

Aivan oikein, eli juristiopinnot tai kaupallinen tutkinto hankittuna? Sitä kauttahan noihin sikariportaan hommiin mennään. Ja tietysti sopivilla suhteilla luovimalla kun niitä hommia ei kuitenkaan ole kovin monille tarjolla.

• Anonyymi
        kdkekdknfkekdkdk kirjoitti:

Sama asia

Muistan kuulleeni…

• Kanukki

Vanhoille kenkää - nuoria tilalle. Samalla keskipalkat laskee rajusti, se on pelin henki. Tämä talo on työntekijän kannalta hyvin masentava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4578
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4416
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3572
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2784
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2113
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      110
      1316
    Aihe