Oletko ollut sukulaisen kanssa saunassa ja kiihottunut? Itse olen mies ja on kyllä käynyt niin että on stondis tullut kun olen ollut saunassa sukulaisen kanssa. Teininä tätini tuli kanssani saunaan ja kyllä rupes seisoo. Aikuisiällä oltiin suvun mökillä juhannuksena ja aamuyöstä lämmitin saunan ja viisi vuotta nuorempi serkkuni oli lisäkseni ainoa hereillä olija ja menimme yhdessä saunaan. Vaikka serkku onkin kaunis ja hyvä vartaloinen nainen(33v) ei kyllä samantien stondannut. Ei sitä omaa serkkua tullut sillä silmällä ja mielellä katseltua. Mutta löylyssä ollessamme hän pyysi minua hieromaan vähän oikeaa jalkapohjaansa joka oli ”jumissa”. Samantien kun hän nosti jalkansa reiteni päälle ja näin kuinka kauniit ja huolitellut jalat/varpaat hänellä on, niin kyrpä heti täyteen stondikseen.
Saunassa sukulaisen kanssa
4
2328
Vastaukset
- Anonyymi
Lämmitin sauna kotona kun sukulaispoika tuli kylään mopolla sanoin saat sinäkin käydä saunassa kun haiset bensalle. Ilon itse 45v pyöreähkö tummatukka. Laittelin itselle saunatakin ja annoin EX-mieheni takin.
Mentii pukuhuoneeseen pojan reppanalla alkoi kalu nousta ja peitteli, sanoin anna olla kyllä se tottuu, istuttiin sunassa alkoi itselläkin tuntua kun kalu seisoi koko ajan nousin ja otin pesu sienen näytäppä sitä ja aloin pesemään sanoin nyt on hyvä pestä kun noin töjjii. kalu oli lämmin ja kova kuin oksa ehkä liian sievästi pesin kun ruiski rinnoille aika nopeaan poika oli vähän nolona.
Sanoin hyvinhän se pelaa, paetiin ja mentiin pirttiin, annoin EX mieheni housut.
Keittelin kahvia ja pyörin yöpaidassa itsellä seisoi nännit kovina poika katseli niitä vähän väliä, sanoin kiinnostaako ja menin viereen tuolille nostin rinnat esille poika kosketteli varoen sanoin reilummin ja tuosta hieroin pillua mikä valui jo kummasti sanoin mennään otin pojan haaroihin kalu sohi ensin hädissään ja sitten työntyi sisään poiak pani nopeaan piti rauhoittaa jaksoi hyvin pääsin tunteeseen mutta laukesi. Sanoin voit olla yötä niin saat panna. Illalla opetin imemään rintoja ja maistelemaan pillua kun olin kontallaan työntyi kunnolla paukutti niin että pylly liikkui alkoi tuntua panee väkisin silloin sain orgasmin pitkästä aikaa oikealla kalulla ja sin kivasti spermaa vielä sisään.
Tästä alkoi meidän panosuhde, kävi usein ja naitiin ainakin kahdesti, molemmat tykkäsi ja halusi sain ottaa suihin kalu oli normaalin kokoinen jo kuin miehellä mutta kestävämpi kun oppi aamulla olin jopa kipeän turrana joskus kun jaksoi panna niin monesti. Kiihoitti kun sai olla niin huora kun haluaa.- Anonyymi
No kumpikin sai
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/T9t1K0
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä 👉 http://arara-ik.com/H/W6b1U8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815