Puskuri kolari

autoilijja

Ajoin edellä ajavan auton puskuriin kävelyvauhtia ja siihen tuli muutama pieni naarmu. Syy siis oli minun. Saako se jonka perään ajettiin viedä auton ihan mihin vain liikkeeseen korjattavaksi.? Meinaan kun on viemässä merkkihuoltoon ja hinnat siellä on sitä luokkaa myös. Vain voinko ehdottaa halvempaa? Minähän siis maksan omaosuuden 20%.

8

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonselvää

      Ei syyllinen voi valita missä vaurio korjataan.

    • AinaVoiEhdottaa

      Jos on vanhempi auto, niin omistajaa saattaa kiinnostaa maksamasi käteinen ilman vakuutusyhtiötä. Joitakin puskureita pystytään nykyään korjaamaankin.

      • kokomaalaus

        Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!


      • AinaVoiEhdottaa
        kokomaalaus kirjoitti:

        Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!

        Kiva, että kerroit minulle. Ja oikein huutamalla vielä.


    • Ruttutukku

      Menee sinun liikennevakuutuksesta ja se vakuutusyhtiö määrittää missä se korjataan kolaria edeltävälle tasolle. Jos oli uudehkö auto, niin todennäköisesti merkkiliike, jos vanha niin b-osina ja jossain muulla pajalla. Jos korjauskulut jää pieneksi, niin saattaa olla mahdollista maksaa vakuutusyhtiölle nuo kulut jälkeenpäin.
      Tai sitten sovit suoraan rahallisen korvauksen ja vastapuoli korjauttaa missä haluaa, tee sitten hyvät paperit jos tähän päädytte...

    • itkejamaksa

      Uus puskuri halvin..

    • tunperäkärpäset

      Vastapuolen auto maksetaan sinun liikennevakuutuksestasi eikä siinä ole mitään 20%:n "omaosuutta", eikä muutakaan omavastuuosuutta. Tällöin myös pitäisi olla paskan hailee missä korjauttaa autonsa. Minä en ainakaan kuuntelis jos joku rysäyttäis perään ja tuumaisi että voitko viedä halvempaan paikkaan korjaamaan autosi, mulla kun ei ole varaa. Vaikka perseessä pitää roikkua! Eli saisi laittaa vakuutukseensa.

    • manneohje

      Väitä,että se peerruti nokkaasi!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe