Puskuri kolari

autoilijja

Ajoin edellä ajavan auton puskuriin kävelyvauhtia ja siihen tuli muutama pieni naarmu. Syy siis oli minun. Saako se jonka perään ajettiin viedä auton ihan mihin vain liikkeeseen korjattavaksi.? Meinaan kun on viemässä merkkihuoltoon ja hinnat siellä on sitä luokkaa myös. Vain voinko ehdottaa halvempaa? Minähän siis maksan omaosuuden 20%.

8

584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonselvää

Ei syyllinen voi valita missä vaurio korjataan.

• AinaVoiEhdottaa

Jos on vanhempi auto, niin omistajaa saattaa kiinnostaa maksamasi käteinen ilman vakuutusyhtiötä. Joitakin puskureita pystytään nykyään korjaamaankin.

• kokomaalaus

Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!

• AinaVoiEhdottaa
        kokomaalaus kirjoitti:

Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!

Kiva, että kerroit minulle. Ja oikein huutamalla vielä.

• Ruttutukku

Menee sinun liikennevakuutuksesta ja se vakuutusyhtiö määrittää missä se korjataan kolaria edeltävälle tasolle. Jos oli uudehkö auto, niin todennäköisesti merkkiliike, jos vanha niin b-osina ja jossain muulla pajalla. Jos korjauskulut jää pieneksi, niin saattaa olla mahdollista maksaa vakuutusyhtiölle nuo kulut jälkeenpäin.
      Tai sitten sovit suoraan rahallisen korvauksen ja vastapuoli korjauttaa missä haluaa, tee sitten hyvät paperit jos tähän päädytte...

• itkejamaksa

Uus puskuri halvin..

• tunperäkärpäset

Vastapuolen auto maksetaan sinun liikennevakuutuksestasi eikä siinä ole mitään 20%:n "omaosuutta", eikä muutakaan omavastuuosuutta. Tällöin myös pitäisi olla paskan hailee missä korjauttaa autonsa. Minä en ainakaan kuuntelis jos joku rysäyttäis perään ja tuumaisi että voitko viedä halvempaan paikkaan korjaamaan autosi, mulla kun ei ole varaa. Vaikka perseessä pitää roikkua! Eli saisi laittaa vakuutukseensa.

• manneohje

Väitä,että se peerruti nokkaasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      251
      4535
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      127
      2971
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1710
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1553
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1451
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1304
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      92
      1216
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1083
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1075
    Aihe