Ajoin edellä ajavan auton puskuriin kävelyvauhtia ja siihen tuli muutama pieni naarmu. Syy siis oli minun. Saako se jonka perään ajettiin viedä auton ihan mihin vain liikkeeseen korjattavaksi.? Meinaan kun on viemässä merkkihuoltoon ja hinnat siellä on sitä luokkaa myös. Vain voinko ehdottaa halvempaa? Minähän siis maksan omaosuuden 20%.
Puskuri kolari
8
522
Vastaukset
- seonselvää
Ei syyllinen voi valita missä vaurio korjataan.
- AinaVoiEhdottaa
Jos on vanhempi auto, niin omistajaa saattaa kiinnostaa maksamasi käteinen ilman vakuutusyhtiötä. Joitakin puskureita pystytään nykyään korjaamaankin.
- kokomaalaus
Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!
- AinaVoiEhdottaa
kokomaalaus kirjoitti:
Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!
Kiva, että kerroit minulle. Ja oikein huutamalla vielä.
- Ruttutukku
Menee sinun liikennevakuutuksesta ja se vakuutusyhtiö määrittää missä se korjataan kolaria edeltävälle tasolle. Jos oli uudehkö auto, niin todennäköisesti merkkiliike, jos vanha niin b-osina ja jossain muulla pajalla. Jos korjauskulut jää pieneksi, niin saattaa olla mahdollista maksaa vakuutusyhtiölle nuo kulut jälkeenpäin.
Tai sitten sovit suoraan rahallisen korvauksen ja vastapuoli korjauttaa missä haluaa, tee sitten hyvät paperit jos tähän päädytte... - itkejamaksa
Uus puskuri halvin..
- tunperäkärpäset
Vastapuolen auto maksetaan sinun liikennevakuutuksestasi eikä siinä ole mitään 20%:n "omaosuutta", eikä muutakaan omavastuuosuutta. Tällöin myös pitäisi olla paskan hailee missä korjauttaa autonsa. Minä en ainakaan kuuntelis jos joku rysäyttäis perään ja tuumaisi että voitko viedä halvempaan paikkaan korjaamaan autosi, mulla kun ei ole varaa. Vaikka perseessä pitää roikkua! Eli saisi laittaa vakuutukseensa.
- manneohje
Väitä,että se peerruti nokkaasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191712
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991538Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy371003Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50826Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740