Ajoin edellä ajavan auton puskuriin kävelyvauhtia ja siihen tuli muutama pieni naarmu. Syy siis oli minun. Saako se jonka perään ajettiin viedä auton ihan mihin vain liikkeeseen korjattavaksi.? Meinaan kun on viemässä merkkihuoltoon ja hinnat siellä on sitä luokkaa myös. Vain voinko ehdottaa halvempaa? Minähän siis maksan omaosuuden 20%.
Puskuri kolari
8
525
Vastaukset
- seonselvää
Ei syyllinen voi valita missä vaurio korjataan.
- AinaVoiEhdottaa
Jos on vanhempi auto, niin omistajaa saattaa kiinnostaa maksamasi käteinen ilman vakuutusyhtiötä. Joitakin puskureita pystytään nykyään korjaamaankin.
- kokomaalaus
Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!
- AinaVoiEhdottaa
kokomaalaus kirjoitti:
Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!
Kiva, että kerroit minulle. Ja oikein huutamalla vielä.
- Ruttutukku
Menee sinun liikennevakuutuksesta ja se vakuutusyhtiö määrittää missä se korjataan kolaria edeltävälle tasolle. Jos oli uudehkö auto, niin todennäköisesti merkkiliike, jos vanha niin b-osina ja jossain muulla pajalla. Jos korjauskulut jää pieneksi, niin saattaa olla mahdollista maksaa vakuutusyhtiölle nuo kulut jälkeenpäin.
Tai sitten sovit suoraan rahallisen korvauksen ja vastapuoli korjauttaa missä haluaa, tee sitten hyvät paperit jos tähän päädytte... - itkejamaksa
Uus puskuri halvin..
- tunperäkärpäset
Vastapuolen auto maksetaan sinun liikennevakuutuksestasi eikä siinä ole mitään 20%:n "omaosuutta", eikä muutakaan omavastuuosuutta. Tällöin myös pitäisi olla paskan hailee missä korjauttaa autonsa. Minä en ainakaan kuuntelis jos joku rysäyttäis perään ja tuumaisi että voitko viedä halvempaan paikkaan korjaamaan autosi, mulla kun ei ole varaa. Vaikka perseessä pitää roikkua! Eli saisi laittaa vakuutukseensa.
- manneohje
Väitä,että se peerruti nokkaasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1282177Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441811- 381488
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii291295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941163- 541133
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua26926Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327867Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104810Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53722