Puskuri kolari

autoilijja

Ajoin edellä ajavan auton puskuriin kävelyvauhtia ja siihen tuli muutama pieni naarmu. Syy siis oli minun. Saako se jonka perään ajettiin viedä auton ihan mihin vain liikkeeseen korjattavaksi.? Meinaan kun on viemässä merkkihuoltoon ja hinnat siellä on sitä luokkaa myös. Vain voinko ehdottaa halvempaa? Minähän siis maksan omaosuuden 20%.

8

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seonselvää

Ei syyllinen voi valita missä vaurio korjataan.

• AinaVoiEhdottaa

Jos on vanhempi auto, niin omistajaa saattaa kiinnostaa maksamasi käteinen ilman vakuutusyhtiötä. Joitakin puskureita pystytään nykyään korjaamaankin.

• kokomaalaus

Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!

• AinaVoiEhdottaa
        kokomaalaus kirjoitti:

Muovipuskuri joustaa tietysti ja vanhat naarmut jäävät korjaamatta, vain tullut naarmu korjataan!

Kiva, että kerroit minulle. Ja oikein huutamalla vielä.

• Ruttutukku

Menee sinun liikennevakuutuksesta ja se vakuutusyhtiö määrittää missä se korjataan kolaria edeltävälle tasolle. Jos oli uudehkö auto, niin todennäköisesti merkkiliike, jos vanha niin b-osina ja jossain muulla pajalla. Jos korjauskulut jää pieneksi, niin saattaa olla mahdollista maksaa vakuutusyhtiölle nuo kulut jälkeenpäin.
      Tai sitten sovit suoraan rahallisen korvauksen ja vastapuoli korjauttaa missä haluaa, tee sitten hyvät paperit jos tähän päädytte...

• itkejamaksa

Uus puskuri halvin..

• tunperäkärpäset

Vastapuolen auto maksetaan sinun liikennevakuutuksestasi eikä siinä ole mitään 20%:n "omaosuutta", eikä muutakaan omavastuuosuutta. Tällöin myös pitäisi olla paskan hailee missä korjauttaa autonsa. Minä en ainakaan kuuntelis jos joku rysäyttäis perään ja tuumaisi että voitko viedä halvempaan paikkaan korjaamaan autosi, mulla kun ei ole varaa. Vaikka perseessä pitää roikkua! Eli saisi laittaa vakuutukseensa.

• manneohje

Väitä,että se peerruti nokkaasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1297
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      135
      1043
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      897
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      846
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      54
      822
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      774
    Aihe