Kuopiossa lenkkeilee itseään paljasteleva vanhempi mies. Viimeksi nähty hyppytornien läheisyydessä. Ei kai tollanen vaaraksi ole?
Itsensäpaljastelija
8
371
Vastaukset
- Mulukku-
Hehheh. 🍄 🚀
- MummoPuijonlaaksosta
"Vanhassa vara parempi".
- Jigcugcgc
Onko sillä kaikki paljaana hahaha
- eivessoja
Saa kai sitä nyt kusella käydä hyppytornin juuressa.
- Vanha_juttu
Keksi jotain uutta. Taitaa itse itsensäpaljastaja kirjoitella tänne. Sama juttu oli vähän aikaa sitten.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14556107/itsensapaljastaja
Liekö totta vai ei tarina mäkihyppytornien luona liikkuvasta itsensäpaljastajasta? Katohhan niät:D Lööttyyhän tiältä muittae huumorimmeisijä ku meekäpoeka! Kyllä myö savolaeset ollaan semmosija viäräleokoja syntymästä lähttii jotta oksat poekkeen:D:D Mahtannoo olla jottae ossuutta jo keeniperimälläkkii:D:D Tänne on aekonnaa ossaatunna tavallista luajakahtteisemmat ja avaramielisemmät immeiset meijjän es´isiks ja -äetilöeks:D:D:D Myö vuorostammu jatkettaan tätä huumorperinnettä hyvällä mänestyksellä!:D
- Tampparit
Näkyy sivukujatamppajat olleen asialla taas jokunen ilta sitten, ainakin polliisilaitoksen nurkilla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713075
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222