Olen yli kolmikymppinen sinkkumies syrjäiseltä maaseudulla, asustelen täällä vanhassa mökin mörskäleessä, yhdessä kissojeni 3kpl ja koiramme 1kpl kanssa. Myös isi ja äitee asuu tottakait talossa. Meillä ei ole nykyajan mukavuuksia(WC, Suihku jne),ollenkaan vaan vanhemmat käyvät aina ulkona kakalla.
Talvisin on toki hankalaa julmien pakkasten takia, kun pyllyt meinaa jäätyä. Itse en käytä ulkohuussia, vaan paskon päivät pitkät kakkapottaan ja sit iskä vie...
Ett silleen :D
Olen todella pahasti syrjäytynyt
tarvitsenkoapua_
3
187
Vastaukset
- tarvitsenkoapua_
Kaikki tietysti luulee ett on trolli vai?!
- Aspergerinfo_YP
Älä välitä. Niin minäkin olen. Ja asun kaupungissa, Helsingissä. Olen syrjäytynyt kaikesta mahdollisesta. En pysty käymään missään. En voi lukea lehtiä enkä kuunnella omassa kodissani edes musiikkia. Olen älyttömän ääniyliherkkä, kaikki ikävät uutiset järkyttävät vuosikausiksi sekä rakastan erittäin paljon eläimiä. Ja eläimet minua. Ehkä tästä vielä selvitään periksiantamattoman luonteenlaadun ansiosta. Tsemppiä sinullekin.
- sdfsdf
onko sull harrastuksia? entäs opiskeluita? saatko eläkettä? onks teillä jollai hommia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434829- 632713
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2751807Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611736Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151669Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 701142
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331137Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112