Olen yli kolmikymppinen sinkkumies syrjäiseltä maaseudulla, asustelen täällä vanhassa mökin mörskäleessä, yhdessä kissojeni 3kpl ja koiramme 1kpl kanssa. Myös isi ja äitee asuu tottakait talossa. Meillä ei ole nykyajan mukavuuksia(WC, Suihku jne),ollenkaan vaan vanhemmat käyvät aina ulkona kakalla.
Talvisin on toki hankalaa julmien pakkasten takia, kun pyllyt meinaa jäätyä. Itse en käytä ulkohuussia, vaan paskon päivät pitkät kakkapottaan ja sit iskä vie...
Ett silleen :D
Olen todella pahasti syrjäytynyt
tarvitsenkoapua_
3
203
Vastaukset
- tarvitsenkoapua_
Kaikki tietysti luulee ett on trolli vai?!
- Aspergerinfo_YP
Älä välitä. Niin minäkin olen. Ja asun kaupungissa, Helsingissä. Olen syrjäytynyt kaikesta mahdollisesta. En pysty käymään missään. En voi lukea lehtiä enkä kuunnella omassa kodissani edes musiikkia. Olen älyttömän ääniyliherkkä, kaikki ikävät uutiset järkyttävät vuosikausiksi sekä rakastan erittäin paljon eläimiä. Ja eläimet minua. Ehkä tästä vielä selvitään periksiantamattoman luonteenlaadun ansiosta. Tsemppiä sinullekin.
- sdfsdf
onko sull harrastuksia? entäs opiskeluita? saatko eläkettä? onks teillä jollai hommia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932129Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2401237- 731190
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881106Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51936Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901