Miten pitäisi jumpata ja mitä ottaa lääkkeeksi, tukalaa kun pistää polvee, varmaan
rappeumaa kertokaa kokemuksista, varhaises vanhuusiäs toki noi vaivat alkaa ?
Polvia särkee ja kankeutta jalassa.
4
94
Vastaukset
- Lonkkavikainen
Tulehduskipulääkkeitä noihin yleensä määrätään ja kovempiin jotain opiaattipohjaisia reseptilääkkeitä. Kuten esimerkiksi Panacodia tai järeämpiä.
Sitten kai oikein pahoihin kulumakipuihin kuulemma voidaan antaa joku ruiske sinne polveen, ainakin erään polvensa kanssa sinnittelevän työkaverin mukaan. Olikohan se jonkinsortin kortisonipistos, on kyl kuulemma aika arvokas.
Sitten uiminen ja vesiliikunta ylipäätään on muutenkin nivelvikaiselle parhaimpia liikkumismuotoja. Pyöräilykin on hyvä, kuntopyöräily ehkä vieläkin parempi, kun siinä voi säätää vastuksen hyväksi.- monestipistelty
Kortisonipistos ei ole hinnakas, kun sen ottaa terveyskeskuksessa. Ainoastaan käyntimaksu.
- korpit
kukonhelttaa laittavat, se on kalliimpi. kysy lääkäriltä
- kobolttikromiajatitaania
Minä söin gulosamiinia polvien nivelrikkoon, auttoi vähän aikaa jonkin verran. Lopullinen apu tuli, kun laittoivat polviproteesit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.37316085- 2646231
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113678- 1972767
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142322- 1372229
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101660Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481459Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216- 891210