toista? ???????
Haittaaks et panin
24
364
Vastaukset
- Haitta
Tietysti. Sinä ja eksuaalisuutesi kuuluu ikuisesti minulle.
- EiHaittaa___
NytEnAinakaanHaluaSua
- ristiskannat
varmaan sua haittaa ku kyselet.ite ristis kannat
- mitäpästuost
Ihanaa!! Paneminen on KIVAA!!
- hash.tag
Ei tietenkään.
#alltingärövernu #soriteiriitä #mälähdenmalagaan - Enkelinrukous
Ei tietenkään haittaa, luuseri ja kelvoton ihminen kuin olet ja ollut jo pitkään että tämäkin oli jo tiedossa että tulet tekemään. Tiedät itsekin miten rappiolla olet niin tästä et ikinä selviä edes vaikka sinua yritettäisiin autaa. Seuraavaa portti on sinulle kuoleman portti.
- Jasehaittaa
Ainahan sä toisia oot pannu vaikka halunut olenkin.
- sithaittais
Ei haittaa, mutta jos kolmatta niin sitten kyllä haittaa jo.
- Eihaittaamoi
Lääkäreiden mukaan. Seksi on terveellistä ja kannattavaa
- Tahilyhtypylväitä
No kyllähän se niin menee nykyään että jos en halunnut niin ei haittaa panetko toista vai kolmatta vai monettako :).
- Siisjosolisimulle
kurjaltahan se tuntuu mutta ei mulla ole oikeutta siitä suuttua, vapaa mies kun olet
- huono_omatunto
Jos se tuntuu susta niin ikävältä, että kerrot siitä hänelle ikävä-palstalla, se taitaa haitata sua itseäs :)
- elämä.onn
Mäkin rakastelin yhden kanssa ja tuntui niin hyvälle. Pitkään ja kiihkeästi eikä mitään pelkkää panoa. Siinä oli tunnetta suurta.
- joillakinelämäkurjaa
Sepä oli sitte ihanaa.
Minulla ei ole sellaista ollenkaan..
Voin vain haaveilla..
ja haaveeksi taitaa jäädä
- Enyhtäänihmettele
Että panit toista... vähän sellaisen kuvan olen sinusta saanut että alapääsi kutiaa tiuhaan... etkä ole nuuka sen suhteen kuka kutinan hoitaa pois...
- pannaanpaljon
Ei pikkuinen kutina haittaa kunhan jostain saa ja usein haluankin.
- Enyhtäänihmettele
pannaanpaljon kirjoitti:
Ei pikkuinen kutina haittaa kunhan jostain saa ja usein haluankin.
Niin ei se haittaakkaan... mutta kun rapsuttajaksi kelpaa kuka vaan...
- tätämietin
Oma on elämäsi, ja tuskin minuakaan sitten enää ajattelet.
- Pampampum
Toiset ovat seksuaalisempia kuin toiset..
Minä panin muita kun ei herra J antanut . No nyt oon ollut jo aika kauan selibaatissa mutta tosiaan sekään ei ihan onnistu kun treenaan vatsoja saan orgasmin joka kerta. Niin, mun kanssa ei miehen tarvitse olla puutteessa, siis mikäli tämä mies saa mut tuntemaan itseni rakastetuksi..- herrajiivastaa
Niin ja se tarkoittaa sitä että pitää panna kaikkia ja kaikkea mikä vastaan tulee? :'D siis kun on seksuaalisempi kuin toiset... itse ainakin pidän vakiokumppanista enemmän kuin siitä että randomisti panee ympärikyliä. Mutta niin... saathan sinä luulla että olet seksuaalisempi... mitäs sillä on väliä kun ei koskaan tulla ottamaan vertaa siitä... :'D
- Annanvainrakkaudsta
Ei. Saat nussutella sitä vaikka lopun ikääs.
- SeriouslyF
Ei haittaa. Olen pelkästään ilahtunut. 🤗
Ei haittaa😟.
- seonsinunelämääsi
Ei haittaa yhtään. Miksi haittaisi tuntemattoman kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689