Oikeustieteellisen pääsykoekirjojen julkaisuun tuntuu olevan vielä pieni ikuisuus, etenkin, jos uudistuksen myötä se lykkääntyy vielä viikkoja myöhemmäksi. Siksipä haluaisin jonkinlaisia vinkkejä, mitä tässä vaiheessa voisi jo mahdollisesti tehdä sisäänpääsemisen eteen?
Omistan viimevuoden pääsykoemateriaalit, mutta olen vähän kahden vaiheilla, että kannattaisiko niitä enää alkaa kertaamaan, kun on paljon peloteltu ns. "turhan tiedon tankkaamisesta" ja sen vaikutuksesta varsinaisessa koetilanteessa. Toisaalta, ei lainopillisen tekstin lukemisesta varmaan rutiinia ajatellen olisi mitään haittakaan?
Hjälpa mig!
Kuinka valmistautua pääsykokeisiin jo nyt?
3
299
Vastaukset
- e5h88
No ainakin sen voi tehdä, että jos ylioppilastodistuksessa on puutteita, ilmoittautuu kevään kirjoituksiin. Jos on jo kaikki mahdollinen laudaturissa, itse lukisin eri oikeudenalojen perusteoksia. Ne saattavat muodostaa vähän taustaa, johon pääsykoekirjojen tiedot uppoavat sitten paremmin kuin tyhjään tauluun. Ainakaan jo kertaalleen pääsykoetta varten ulkoa opeteltujen erityiskymysten tahkoamisesta uudelleen ei varmaan juuri hyötyä ole.
- avoimeen
Kannattaa suorittaa avoimessa yliopistossa ihan oikeita oikeustieteellisten kursseja. Vastaustekniikka kehittyy tenteissä ja jos hyvin käy pääsykokeisiin tulee kirja asiasta, jota olet jo opiskellut.
- oikkari
Hei!
Käy lukemassa blogiani osoitteessa www.oikkarinkasikirja.blogspot.fi
Blogi on tarkoitettu oikkareille ja oikikseen hakeville :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751296
- 1151119
- 681095
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12841- 33823