Itkuorkku?

Sattuusopivasti

Tällaiseen sanaan törmäsin. Mitä se tarkoittaa? Olen alistuva bi-nainen. Tykkään, kun toinen m/n tekee minulle juttuja kysymättä lupaani, hieman rajuin ottein. Parasta on kun partneni jälkeen lohduttelee ja pyytelee anteeksi, molempiin reikiin menoa, piiskausta, päälle virsaamista, jne. Onko itkuorkku jotain mikä sopisi minulle? Miten sellaisen saisi?

4

522

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • efweweg

Miten sellaisen saisi? "Miten itkisin leffassa?!" '.D

Voiko kukaan pokalla kysyä tuota? EI muuta kuin turvallista matkaa siihen mitä saa ja ansaitsee.

• Näin_meillä

Meillä se käy niin että puoliso sidotaan esim. X asentoon sänkyyn niin tiukasti ettei hänellä ole mitään mahdollisuutta päästä omin voimin siitä irti. Asetetaan vibra haaroväliin niin että se pysyy siinä. Käytän aika usein "mustekaloja" jotka vetävät vibraa kohti häpyhuulia, joten rimpuilu ei auta mitään. 5-10 ns pakko orgasmin jälkeen tulee useimmiten itku ja samalla orgasmi. Eli ainakaan meillä se ei koskaan ole tullut ekan orgasmin aikana, vaikka olis piiskattukin.

Ilmeisimmin se johtuu liian monista orgasmeista ja siitä että vibraaminen jatkuu orgasmin jälkeen. bdsmstreak.com :sta löytyy muutama itku clippi kun hakee sanalla "sybian". Se on erittäin tehokas satula vibra jonka päälle sidottuna, saat monta orgasmia ja nopeasti. Sen päältä on vaikea karata jos kädet ja jalat on sidottuna.

• Kiinnostaisiko jutella.

• Mistä löytää videoita, missä nainen laukeaa vahvan itkun johdosta? Tuskin olen sentään ainoa maailmassa, jolle on käynyt niin useita kertoja. Ylipäätään ois kiva nähdä itkua nautinnosta myös :) Etenkin jos on hellästä kosketuksesta tulevaa itkua, eikä aina kivun kautta. Oon koettanut etsiä, auttakaa neitoa hädässä ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      830
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      115
      534
    Aihe