Foresterin (bensiini, vm-16) lämmityslaitteen lämpötilan säädin ihmetyttää. Säätimen ollessa noin kello 11:ssa puhaltaa lämmintä, niin että hiki meinaa tulla.Kun kääntää säädintä yhden millin (yksi napsaus) kylmempään, niin lämppäristä alkaa puhaltaa kylmää ilmaa, niin että hetken päästä taas pitää kääntää sen yhden napsauksen verran lämpöisemmälle. Ja tuokion päästä taas kylmemmälle!
Onko tämä vika vai ns.ominaisuus? Voikohan tuolle tehdä huollossa mitään?
Subaru Foresterin outo lämpötilasäädin
3
1464
Vastaukset
- ManuaaliEsiin
Vilkaisu ohjekirjaan saattaa auttaa kummasti. Eli siis missä asennossa mikäkin nappula pitää olla...
- Hyvintoimii
Minulla on —15 Forester. Siinä on automaatti ilmastointi ja toimii aivan hienosti. Säädät vain haluamasi lämpötilan ja se pysyy sitten kesät talvet.
Se, että välillä tulee hetken kuumaa tai kylmää on normaalia kun automaatti yrittää pitää säädetyn lämpötilan. Näin se toimii muillakin merkeillä.
Uutena ostettu, eikä pienintäkään vikaa ole ollut. Olen merkkiin todella tyytyväinen. - Foresteristi
Eli pitääkö puhallusnopeus olla kohdassa AUTO ja ilmastointi päällä koko ajan?
Itse olen säätänyt puhallusnopeuden sopivaksi (eli ei ole ollut AUTO-asennossa) ja ilmastointi on ollut pois päältä, jos sille ei ole ollut tarvetta. Tuossa voi olla selitys ongelmaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394627Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473270Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343236Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912856Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2112084Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511957- 471696
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301577Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61311- 781262