Mistä elämässä on kyse...

VanhaViisaus

Ihmiset saavat kukin vuorollaan elämän lainaksi
ja kuin viestijuoksijat
he antavat elon soihdun toinen toisilleen.

Titus Lucretius Carus

8

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinpä_

      Jotkut vaan yrittää vimmasella raivolla sammutella toisten soihtuja.

    • ElämänKetju

      Lapsen murhaaminen sekä äidin ja isän kyykyttäminen mukavuusabortissa on julma ihmisoikeusrikos.

      Aborttiväen toiminta suuntautuu ihmisyyttä ja elämää eli olemassaolon lähtökohtia vastaan. Kyse on väkivallasta, pahuudesta, tuhon ja kuoleman tuottamisesta.

      • Katoppapeiliin

        "Aborttiväki" antaa naisen tehdä päätöksensä täysin itse niinkuin kuuluukin, silti tämä on kyykyttämistä, ihmisyyttä vastaan, väkivaltaa, pahuutta, tuhoa, kuoleman tuottamista. Jokin ei nyt täsmää. Naisen puolella olevat, "väärää" mieltä olevat tuomitaan ihmisoikeusrikoksesta, vieläpä sen tekopyhän, oikean naistenkyykyttäjän toimesta. Tarkista mitä sana "ihmisoikeusrikos" tarkoittaa ennenkuin tulet lässyttämään.


      • sakkimurhaajanpuolella
        Katoppapeiliin kirjoitti:

        "Aborttiväki" antaa naisen tehdä päätöksensä täysin itse niinkuin kuuluukin, silti tämä on kyykyttämistä, ihmisyyttä vastaan, väkivaltaa, pahuutta, tuhoa, kuoleman tuottamista. Jokin ei nyt täsmää. Naisen puolella olevat, "väärää" mieltä olevat tuomitaan ihmisoikeusrikoksesta, vieläpä sen tekopyhän, oikean naistenkyykyttäjän toimesta. Tarkista mitä sana "ihmisoikeusrikos" tarkoittaa ennenkuin tulet lässyttämään.

        Normaalit lapsia suojelevat ihmiset antaa lapsen tehdä päätöksensä elämästään täysin itse niinkuin kuuluukin, silti tämä on kyykyttämistä, ihmisyyttä vastaan, väkivaltaa, pahuutta, tuhoa, kuoleman tuottamista. Jokin ei nyt täsmää. Lapsen puolella olevat, "väärää" mieltä olevat tuomitaan ihmisoikeusrikoksesta, vieläpä sen tekopyhän, oikean lapsenkuolettajan toimesta. Tarkista mitä sana "ihmisoikeusrikos" tarkoittaa ennenkuin tulet lässyttämään.


      • Katoppapeiliin
        sakkimurhaajanpuolella kirjoitti:

        Normaalit lapsia suojelevat ihmiset antaa lapsen tehdä päätöksensä elämästään täysin itse niinkuin kuuluukin, silti tämä on kyykyttämistä, ihmisyyttä vastaan, väkivaltaa, pahuutta, tuhoa, kuoleman tuottamista. Jokin ei nyt täsmää. Lapsen puolella olevat, "väärää" mieltä olevat tuomitaan ihmisoikeusrikoksesta, vieläpä sen tekopyhän, oikean lapsenkuolettajan toimesta. Tarkista mitä sana "ihmisoikeusrikos" tarkoittaa ennenkuin tulet lässyttämään.

        Odotin jotain muuta vastausta, selitystä epäloogiselle tekstillesi, vaan eihän sieltä taaskaan tullut kuin apinointia, toisaalta se on ihailun merkki, kiitos siitä. Koko "lasten suojelu" menettää merkityksensä, kun vain apinoit muiden tekstejä kun et kykene asialliseen keskusteluun tai pysty todistamaan väitteitäsi, haukut muita etkä perustele omia tekstejäsi vaan alat vänkäämään ja sylkemään pahaa oloasi muiden niskaan.


      • harhojesvallassa
        Katoppapeiliin kirjoitti:

        Odotin jotain muuta vastausta, selitystä epäloogiselle tekstillesi, vaan eihän sieltä taaskaan tullut kuin apinointia, toisaalta se on ihailun merkki, kiitos siitä. Koko "lasten suojelu" menettää merkityksensä, kun vain apinoit muiden tekstejä kun et kykene asialliseen keskusteluun tai pysty todistamaan väitteitäsi, haukut muita etkä perustele omia tekstejäsi vaan alat vänkäämään ja sylkemään pahaa oloasi muiden niskaan.

        "selitystä epäloogiselle tekstillesi,"

        Mille MUN epäloogiselle? Tajuatko että täälläkin sulle on vastaamassa vähintään 2 eri kirjottajaa? Ainiin, ethän sä usko muuta kun niitä omia "totuuksias" ;D

        "Koko "lasten suojelu" menettää merkityksensä, kun vain apinoit muiden tekstejä"

        Ainahan se varmasti korpee yhtä paljon kun kaikki suoltamas sonta läsähtääkin vaan nolosti sinne omille kintuilles ;)

        "et kykene asialliseen keskusteluun tai pysty todistamaan väitteitäsi, haukut muita etkä perustele omia tekstejäsi vaan alat vänkäämään ja sylkemään pahaa oloasi muiden niskaan. "

        Onko peilis hukassa? Sitä vaan saat mitä ihan itse AINA ryhdyt tilaileen ;))) mutta siksi muita omista sekoiluistas syytellen oletkin palstan törkein trollihäirikkö.


      • harhasjatkuu

        Joko mennään sivuraiteilta ja henkilön käyvistä nälvinnöistä itse aiheeseen vai onko vitun katkeralle traumaiitalle liian vaikeeta? :DDD

        "Älä ikinä tuomitse muita ihmisiä sillä se voi kolahtaa omaan nilkkaan. "

        Paatostelee tekopyhää sontaansa tunkion häirikkötrolli joka tuomitsee muita KUOLEMAAN.... joko taas kolahti? ;DD

        "Miksi vaan et elä ja kehitä itseäsi niin ettei tarvitse vittuilla toisten ihmisten elämästä tai teoista? Minulla opiskelu vie ihan suurimman osan ajastani. Ja sekin että ymmärrän erilaisia ihmisiä."

        Miksei se "ymmärrys" ja opiskelun tuoma "sivistys" näy missään?
        Onhan se kurjaa jos tosiasiat ja omistas poikkeevat mielipiteet on aina vittuilua.. mahtaa olla raskasta :)
        En jaksa edes availla typeriä linkkejäs, mutta laskeppa piruuttas paljonko maksaa 10 tuhatta viemäriin revittyä lasta joka vuosi ja niiden murhaajien sekoilut ja meilenterveyshoidatukset siihen päälle.

        "Nyt on vain sinä ja koet muut pahoiksi. "

        Nyyh, onhan se niin väärin todeta että olet paha jos tapat lapses itsekkäästi, oi voi ja hyi hyi,.. että ei oo mitään aihetta kokee pahoiks? Mitäs syytä normaaleja, lapsia suojelevia ihmisiä sellasiks ois kokee? Miksei murhan uhreiks joutuvia lapsia sais puolustaa, onko siinä sun todellisuudessas jotain hirvittävän pahaakin?

        "Oletko vittuilleissasi huomioinut ettei ihan kaikilla ole varaa tehdä kakaroita? Tee itse sitten niin paljon kun maapallo kestää ja katso kuinka paljon se yksi tuhoaa luonnonvaroja. Toisten ihmisten syyttäminen on halpamaista ja raukkamaista. "

        Toinen toistaan säälittävämpi tekosyitä mukavuustappaa lapsiaan :DDDD ja kumottu jo ties monetko kerrat. Jos olet huolissas liikaväestä, alota toki karsiminen ITSESTÄS ;) ainiin, ei tollanen vitun pelkuri tekopyhä velttoperse osaa muuta kun kärkkyä vaan muilta hengen uhrauksia.. Koska viimeks tässä maassa joku on kuollu nälkään köyhyyden takia?? :DD Miksi sitten itse syyttelet muita siitä että SINÄ tapoit oman lapses? Todellakin halpamaista ja raukkamaista.. sekä murha että syyn vieritys muiden niskoille.

        "Mene töihin niin et jaksaisi jahdata syyttömiä ihmisiä. Nyt tyhjäntoimittajana vittuilet ihmisille joilla ei ole sitä karmeaa kokemusta kuin itselläsi. "

        Oijoi, vituttaako :DDD millon pääset sieltä suljetulta avohoitoon? Loppuis toi tyhjäpäinen vitun säälittävä jankutimantra... Mikä karmee kokemus? Mitä se mutuharhapallos nyt tarinoi?

        "Elä ensin 30-vuotta saman ihmisen kanssa"

        Ai sekö sun (lastenmurhein ohessa) on tehnykin noin vitun katkeraks?? Kammottavaa....ihan vitun karmeeta :DDD


      • yksinäisyydenkosto

        "kun ei ole MINÄ ITSE vain, vaan on muitakin ihmisiä."

        Lisää tekopyhistelyä... miten sinä elit lapsesi kanssa, vai menikö sittenkin se MINÄMINÄMINÄ ja MUNOMANAPA jopa lapsen elämänkin edelle?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe