Minä erehdyin ottamaan pikalainaa ja ajattelin että olisi mahdollista myöhemmässä vaiheessa kk-erän pienentäminen tai lyhennysvapaan saaminen jos tulotaso tipahtaa esimerkiksi työttömyyden vuoksi, kuten yleensä kaikilla laillisesti toimivilla luotonantajilla on mahdollista...kuinka pahasti erehdyinkään..jouduin vasten omaa tahtoani työttömäksi ja nyt tulee jo työhaastattelussa että pitäisikö jotain palkkaakin muka sulle maksaa...niinpä tipahdin kelan päivärahalle ja tuloni ovat minimaaliset...siksi olen yrittänyt saada Credigon lainan kk-erää pienemmäksi. Heti vastataan: EI mahdollista. Sitten yritin saada lyhennysvapaata: EI mahdollista. Sieltä ei löydy minkäänlaista joustoa, mikään asia ei ole neuvoteltavissa, he ovat hyvin jyrkkiä ja heti uhkaavat luottotietomerkinnällä.. Jos olisin tiennyt heti alussa ettei ole mitenkään joustoa missään muodossa lyhennyksien suhteen niin en tuota hiton lainaa olisi ottanut missään tapauksessa ikinä milloinkaan.
Credigo..älkää ottako pikalainaa tältä
6
790
Vastaukset
- rsdthhth
Hae toimeentulotukea ja asumistukea
- koitapatätä
Oletko vedonnut sosiaaliseen suoritusesteeseen? Siihen pitää vedota alkuperäiselle luotonmyöntäjälle, sitten kun siirtyy perintään, on myöhäistä sitä projektia aloitella.
- todettuon
Kun ottaa lainaa kannattaa aina valita mahdollisimman pitkä takaisinmaksuaika. Aina voi maksaa enemmän kuin säädetty minimimaksu, mutta ei sitten tarvii tapella että saisi lyhennysmaksun pienemmiksi.
- dfhfdhf
Joo ottakaa kaikki maholliset lainat ja ruikutakaa sitten vainn.
- Ei_tajuu
Kannattais lukea ne lainaehdot ennen, kuin ottaa vippiä.
- Anonyymi
Sama tilanne Corona iski työpaikka meni mutta mitään joustoo ei tuu...onneksi enään kaksi erää jäljellä ja uusi työpaikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988