Cherrykirsikka

Katka

Olet minulle tiennyt asioita aiemmin. Nyt en kysele varsinaisesti ennustuksia. Ellet sitten halua erityisesti minulle jotain sanoa. Olet yksi niistä henkilöistä, jotka ovat auttaneet minua he kisellä polullani. Olen ahminut tietoa viime aikoina runsain mitoin. Mutta minäkin haluaisin tietää henkioppaastani ja enkeleistäni tarkemmin...
Siis nimet...

2

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vaan! Huh, olipas henkioppaisiisi vaikea saada yhteyttä - sen ymmärsin, että useita heitä on ja voimakkaita ovat, niin voimakkaita symboleja minulle näytettiin: mehiläisiä, tulipallona leimuavaa aurinkoa jne.. Eräs naispuolinen enkeli kävi näyttäytymässä, mutta ei kertonut nimeään. Vasta toisella katsomiskerralla sain sinua tällä hetkellä lähimpänä olevan oppaan nimen: Lamyris. Nuo mehiläiset ilmeisesti liittyvät häneen, mutten täysin ymmärtänyt niiden symboliikkaa - ehkä tämän oppaasi tehtävänä on ennen kaikkea opettaa sinua hallitsemaan kieltäsi ja mieltäsi, joka voi olla kuin mehiläinen: hunajaa tihkuva ja hyvää tuottava tai sitten kirvelevän pistävä.. tällainen tulkinta minulle nousi..

Eli tällaista tietoa tuli nyt oppaistasi. Nyt minun täytyy jo kiitää eteenpäin --> Hyvää laskiaistiistain jatkoa Sinulle ja menestystä henkisellä tielläsi!

• Katka

Olen työssä, jossa minun täytyisi hillitä kieltäni.Minua on sanottu sanavalmiiksi. Olen myös kirjoittaja, ja minulla on tuotantoa. Olen siis sanailija ja kynäilijäkin. Olen joutunut katumaan sanavalmiuttani ja tulista mieltäni. Olen saanut tietää, että eräässä edellisessä elämässäni olen karkottanut luonteeni takia ystävät ympäriltäni. Jospa nykyinen henkioppaani yrittää ohjata minua pois näistä luonteenpiirteistä.
        Lamyris - painanpa sen mieleeni. Kiitos jälleen, Cherry! ihanaa, kun tietoisuus kasvaa ja tuntee kehittyvänsä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6636
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4271
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3599
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      2990
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1591
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1008
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      993
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      969
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      198
      965
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      939
    Aihe