Mitä pohdin tänään

Voipaskapalsta

Niin, vaikka miten susta tykkään mies niin sulla on jo kumppani. Enkä siihen ole itseäni kiilaamassa väliin. Näen kyllä että olet ihastunut. Ehkä jopa mustasukkainen välillä, jos tulkitsen sinua oikein. Mutta on varmasti paljon hyvää, mihin olet hänessä aikanaan rakastunut. Kannattaa miettiä onko tämä vaib hetkellistä kanssani, sillä minäkään en tahtoisi pettyä. Tiedostan silti, että tällaiset suhteesta toiseen hypyt ovat arkipäivää. Tunteilleen ei voi mitään ja joskus ero ja elämänmuutos voi olla hyväkin asia kakkien kannalta. Pohjatyö tulee kuitenkin tehdä, eikä suinpäin säntäillä uuteen. Uskon että olet sen verran fiksu ja rauhallinen tyyppi, että näin varmasti teetkin.

Jotenkin vedät puoleesi, mutta enhän sua kunnolla tunne. Sen mitä tiedän, niin tykkään kovasti. Piti lopettaa täällä käyminen, mutta kummasti taas täällä ollaan...

32

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voiollavääräätietoa

      Mistä voit tietää että hänellä on kumppani, oletko nähnyt ei kannata kirjoittaa tänne jos ei ole varma?

      • Noeiköhän

        Aloitus kertonut hyvin selkeästi että tietoa ja tuntemusta on kyllä, siinähän ei puhuttu missään ehkä muodossa vaan kerrottiin tosiasiat.
        Ihmetyttää kovasti vastaajan sanoma ettei kannata kirjoittaa tänne jos ... ja se on kyllä hevonkukkua, tänne saa vapaasti kirjoittaa eikä täällä toisella ole oikeutta eikä valtaa määräillä mitä kenenkin kannattaa kirjoittaa ja mitä ei.
        Ellei itselläsi ole kumppania ja oletit olevan itsellesi niin anna kunnon tietoa itsestäsi oikeaan suuntaan eikä näin.


    • Mietteissäni

      Uskallatko kertoa kauanko minulla / hänellä on tämä kumppani ollut ja kauanko me olemme tunteneet toisemme.

      • Aptämä

        En tiedä kauanko olette olleet yhdessä, mutta varmaan useampia vuosia? Hänet olen tiennyt noin 6 vuotta.


    • VarmuudenVuoksiSanon

      Ei ollut tämäkään aloitus minulta, M.

      • novoivoisentäs

        miksi sekoat toisen aloitukseen noin lapsellisesti, mitä merkitystä täällä kirjaimia heitellä vaikka kuinka toivoisi että olisi niin haluttua kamaa että vallan.


      • Mikkokuittaa

        Hui hai.


      • Mitäoikeinsähläät

        Mitä menit sotkemaan toisen juttua, naiselta oli, se on sanottuna mutta mitä merkitystä on kirjaimella ANONYYMILLÄ palstalla. ???


      • lonkerotjotäälläkin

        näköjään tällä M n herjaajalla mutta eikös se ole niinpäin että se joka oottaa sitä puhetta oot sinä eikä se ja mites se sulta vois olla kun ap on nainen ja kerran jo sille vastasit. ??


    • Tämäontotuuss

      Ei sun kannata ruokkia hänen ihastustaan mitenkään ja itseäsi vielä lisäksi tällä anonyymilla palstalla, jos hänellä on jo kumppani. Itseäsi kohtaan teet eniten hallaa sekaantumalla varattuun ihmiseen. Pistä välit kokonaan poikki, niin sen parempi. Se on ihan eri asia, jos ihminen on vapaa tekemään mitä haluaa. Arkipäivää ei ole suhteesta toiseen hyppiminen, vain vastuuttoman ihmisen toiminta on sellaista. Sellaisenko petturin kumppaniksesi haluat?

      • Totuustosion

        Samaa mieltä.


    • djhdgddhdgdh

      Kuinka menee nyt?

    • Lucas_

      Mutta jos haluan Sut...?!! Vastaväitteet sivuutan...

      • en.väitä.vastaan

        millä kirjaimella alkaa hän jonka haluat?


    • varattukaipaa

      Onhan tämä ollut kolmen vuoden myllerrys minulla.En vaan tajua miten reagoin häneen niin voimakkaasti.Kaikki voimat lopussa...
      Enkä jaksa uskoa enää tulevaisuuteen..

      • kyyninen.elämä

        se on se rakkaus raskasta.


      • rakkaus.pumpulia
        kyyninen.elämä kirjoitti:

        se on se rakkaus raskasta.

        kuinka raskaaksi sen kukakin itselleen tekee.


      • tasastakaikilla

        Niin, elämähän on aina niin raskasta kuinka raskaaksi sen itse kokee. Eiks niin?


      • kaipaansiitähuolimatta

        Ei se ole siitä tekemisestä ja kokemisesta kiinni.On olemassa sitoutumista ja lojaalisuutta toista kohtaan jota ei halua rikkoa ja silloin laittaa omat tarpeet syrjään. Varsinkin silloin jos toinen on jo aiemmin petetty ja hylätty.Elämä on helvetinmoinen mysteeri.


      • Sulla_mulla
        kaipaansiitähuolimatta kirjoitti:

        Ei se ole siitä tekemisestä ja kokemisesta kiinni.On olemassa sitoutumista ja lojaalisuutta toista kohtaan jota ei halua rikkoa ja silloin laittaa omat tarpeet syrjään. Varsinkin silloin jos toinen on jo aiemmin petetty ja hylätty.Elämä on helvetinmoinen mysteeri.

        erilaisia esteitä jokaisella...


      • alttarillaVannottujako
        Sulla_mulla kirjoitti:

        erilaisia esteitä jokaisella...

        millaisia esteitä mielestäsi on?


    • Tavateneteenpäin

      Missä ja milloin haluat minut tavata?

      • eiolisiannettulupaa

        Ei täällä voi mitään sopia. Jos kummallakaan ei ole mahdollisuutta ottaa yhteyttä niin sitten kannattaa unohtaa. Ei enää jaksa kattoa yhtään esitystä missään mihin on ollut pakko "suostua" kun iso määrä ihmisiä "oikeuttivat" itsensä muka tietäessään paremmin mitä henkilö päässään ajattelee.


      • Etsitten

        Ihan vielä malttanutkaan lopettaa pelailujasi :))


    • täältäpaldtalta

      Just vai niin.

    • Jiihminä

      En aio kumppaniani vaihtaa. On parempi että jatkat jonkun toisen etsimistä.

      • JlleTämäkin

        Olisin voinut kirjoittaa aloituksen vielä syyskuun alussa eräälle J miehelle työpaikallani. En kuitenkaan ole aloittaja. Anna, joku tunniste naisesta kenelle tuon vastasit. Itse olen tunteeni sivuun työntänyt, kuten ehkä hänkin... Helpottaisi jos tietäisin hänen ajattelevan noin. Jatkaa kaverina vain, olisi helpompi unohtaa, vaikka aina hänet nähtyäni tuntuu edelleen sydämmessä, vatsassa, varpaissa kihelmöintiä. Yhtälömne olisi hankala, koska molemmilla puoliso. Kuitenkin kemia välillämme on olemassa. Ehkä aina.


      • JJIIH

        Kerroin jo...jatka muiden kanssa. Rakastan puolisoani.


    • Vastuuntunnotonta

      On se kummaa pelleilyä tämä nykyajan elämä. Vaikka on jo kumppani pitää vielä sinne ja tänne haahuilla.

      • Naisenajatuksia

        Sanopa muuta ja vielä varattuna vastailla tälle palstalle ja omia kaikkea. Onko nuo varatut niitä huomio*uoria juuri itse ja kohottelevat itsetuntoaan tällä palstalla päivät pitkät kuvittellen viestien olevan juuri heille. Itse viettäisin mieluummin laatuaikaa kumppanini kanssa, jos seurustelisin.


    • Rakkaudenmalja

      Olkaa rauhassa hyvät ystävät. Olette kaikki turvassa Jeesus Kristus valaisee tienne ja sydämenne täyttää rauha ja autuus Amen.

    • tv.tintti

      lopeta huoraaminen. tämä on käsly

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe