Raskaana oleva nainen. Kuinka moni haaveilee?

violetrose

Kuinka moni on haaveillut seksistä raskaana olevan naisen kanssa? Onko raskaana ole nainen kielletty hedelmä?

11

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ainakaan minulle ole kielletty hedelmä vaan mieluusti poimittava.
      En tiedä mikä sen tekee ,mutta kyllä raskaana oleva on jotenkin hehkeä..enkä ole varmaankaan ainoa joka kelpuuttaisi raskaana olevan naisen sänkyynsä.

• Raskaana olevalla on rinnat ja limakalvot ihanasti turvoksissa. Ja alapää valuvan märkänä. Ihanaa imeä ja juoda kiimalimoja...melkein yhtä ihanaa kuin tissimaidon imeminen :) *nami*

• Ei mikään kiellettu hedelmä, mutta raskaana olevat naiset kyllä kiihottaa valtavasti

• MontaTarinaani

Nainen on kauneimmillaan raskaana. Ja siksi haluttavimmillaan. Toiset naiset valittavat "norsumaista" oloaan mutta ne taitavat olla niitä jotka katselevat itseään peilistä päivät pitkät. Ymmärrän kyllä että loppuajan raskaus on tuskallista kun ei voi liikkua ja paikkoja särkee. Mutta on sellaisiakin joiden kanssa on harrastettu seksiä vielä samana aamuna ennen synnytysosastolle lähtöä.

Toivoisin että raskaana olevat naiset hyväksyisivät saamansa huomionosoitukset. He ovat todella kauniita.

• jokumies83

Haaveissa on, mutta käytännössä on melkein olematon mahdollisuus löytää sellaista halukasta naista. Ellei halua matkustaa kauas ulkomaille... siispä haaveissa on vain.

• MukanaSynnytyksessä

Meillä oli koko ajan yksi kaveri naimassa vaimoa kanssani.
      Ennen raskautta raskauden aikana ja 2.5h ennen poikamme syntymää.
      Kaverini oli uudelleen alkamassa naida vaimoani kun lapsivesi tuli ja äkkiä sairaalaan ja2.5h ja poikamme syntyi.
      Olimme molemmat mukana synnytyksessä

• Detroitdeleter

No,vedittekö sitten pitkää tikkua, kummanko poika mahtaa olla...

• Mummelina

Kyllä nainenkin raskaana on kiimainen,vähän kuin Salkkareissa Monika. Ja kai se miehiä kiihottaa,kun minutkin raiskattiin kahdesti saman raskauden aikana,tai pakotettiineli otettiin porukalla väkisin,lopulta taisin itse tykätä eniten.

• Kikkeliskok

Ihanaa se on raskaana olevan kanssa harrastaa seksiä. Naiset ovat silloin oikein hehkeän kauniita, vaikka taitavat olla itse eri mieltä. Ja paras tapahan se on käynnistää synnytys, kun harrastaa sopivasti seksiä, antaa orgasmin luonnollisesti käynnistää supistelut ja päästää vielä sperman vaikuttamaan kohdunkaulan pehmentäjänä kohteeseensa. Kätilötkin suosittelevat!

• KylläKelpaisi

No en nyt varsinaisesti haaveile, mutta olisin kyllä valmis harrastamaan seksiä raskaana olevan kanssa, jos siihen tulisi mahdollisuus.
      Kyllähän raskaus kaunistaa. Ylipäätäänkin ja tietysti kun raskaudesta tulee useimmille naisille ainakin kurveja lisää.
      Siis lanteille ja rinnatkin ainakin näyttävät täyteläisemmiltä ja näin.. Eli toisin sanoen onhan raskaana oleva nainen todella seksikäs.
      Ja jos nuo kuulemani asiat pitää paikkansa, että raskaana oleva voi olla hyvinkin intohimoinen kumppani ja myöskin "helppo" kumppani raskauden tuomien kehon mutosten vuoksi. Siis että raskaana oleva esim saa helpommin orkun ja muutenkin kiihottuu paremmin ja syvemmin. Niin olisihan se miehenä itselle hieno asia, jos saisi rakasteltua naiselta "tajun kankaalle" näin tökerösti ilmaistuna.

• KukaEiHaluaisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      72
      2766
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe