Sanna Ukkola loistaa

poripaate

Sanna Ukkola oli ottanut yhteyttä nettikiusaajaan Työnantajaan. vau.
Nyt jo nousi julkisuus päähän.

Jos joku ihmettelelee miten tämä liittyy poriin, niin ei mitenkään.

Ei mulla muuta jatkakaa....

21

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein.oikein

      niin, no oliha se työnantaja tuominnut sen alaisen toiminnan.

      en minä ainakaan kauan pitäisi töissä jos minun yritystäni edustava henkilö olisi tunnettu
      netti rasismi häiriköinnistä, ku klux klan viittaukset ym. erittäin erittäin häijy ... mitä jatkanut vuodesta toiseen..

    • Lärviauki

      Sanna Ukkola on päällepäsmäri joka voi syyttää itseään saamastaan arvostelusta.

    • järkkäänsulle

      Ei kenelläkään ole oikeutta ottaa yhteyttä kenenkään ihmisen esimieheen ja lakia omiin käsiinsä. Tässä tarkoitus on ilmeinen: järkkään sulle potkut.
      Jos kiusaamista - mitä tahansa sillä tarkotetaan - on tapahtunut, on viranomaisasia.
      jos on läpänheittoa, toimittajan pitää kestää se vaikka olisi minkälainen.

    • Viestivaan

      Tarkoitushan ei ollut tuoda potkuja vaan saada häiriköi.ti loppumaan. Sanna otti yhteyttä työnantajaan poliisin ehdotettua asiaa. Nettikirjoittelijahan kirjoitti työpaikkansa nimissä. Kyllä kritiikkiä on harjoiteltava ilmaisemaan netissä kuten muuallakin rakentavasti.

    • Funlandiankansalainen

      Stiller takasin, kun se kepulainen kiusaaja Jääskeläinen saikengää. Stiller ei ole mikään korvaankuiskija, vaikka suvakki onkin, niin kuin tämä Ukkola. Työnantajalle ei kuulu se, mitä joku vapaajallaan twiittailee, kirjoittaa. tai ylipäätään tekee. Ukkola taitaa olla kepulainen tai entinen liberaali kyttääjä. Niitä kiinnostaa, mitä kukin tekee varsinkin naapurien tekemiset.

      • stillertakasinjoo

        Sannalla menee asiat tunteisiin. Ei ole kiva katella kun toimittajalla on agendaa. Stiller osasi olla eri mieltä vieraiden kanssa.


    • Viestivaan

      Kyllä työnantajalle kuuluu se mitä työpaikan nimissä teker vapaa-ajalla. Toimittajalla, kuten jokaisella muullakin on oikeus puuttua kiusaamiseen, oli se netissä tai muualla. Kaikilla meillä on tunteet.

      Tässäkin viestiketjussa näker aika ikävännäköistä nimittelyä. Viekö se teistä jotain asiaa eteenpäin?

      • veitolas

        Mä otan selvää sun iipees,nimes,sosiaaliturvatunnukses,perhesuhtees,asuntovelat ja seksuaaliset mieltymykset. Sit soitan sun äiskälle ja itken kun olet niin ilkeä ihminen. Se on mun velvollisuus kansalaisena.


    • Untamo44

      Sanna Ukkola kuvitteli olevansa koskematon ja muiden yläpuolella ottaessaan yhteyttä muutaman twiitin lähettäneen esimieheen. Kuinka noin herkkähipiäinen ihminen voi olla toimittajana puolihupi- ohjelmassa, missä on laitettava itsensä peliin. Hän on kyllä epämukavuusalueella, vähän hermostunut eikä ollenkaan luonteva. Sanna sai nyt opetuksen kuolevaisuudesta. Kusi ei saa nousta päähän, vaikka ammatti olisi mikä ja täti sai nyt siitä kunnon mottauksen ja kylmää vettä niskaan. Ja ihan täysin aiheesta""

    • SellainenToimittelija

      Sannan oma käytös vaatisi kyllä myös tarkastelua! Stiller ei ikinä alentunut noin huonoon käytökseen, kuten Sanna Laura Huhtasaaren haastattelussa. Ruben osasi olla kohtelias, vaikka olikin eri mieltä jostain asioita. Sannan käytös tuossa Huhtasaaren haastattelussa oli pöyristyttävää! Aikamoinen toimittelija!

      • valetoimittaja

        Juu. Muistan saman vaikken fanitakaan huhtasaarta. Sanna oli aika törppö.


    • pitkät.koivet

      Ja isot kosteat suikkihuuloset Sannalla :D

      • Turbaaniko

        Mitä siinä sitten luki kun se on poistettu?


      • jkikjuin

        Yksityiskohtainen suikkihuuli akrobatia kuvaus jonkakirjoittaja olisi halunnut sannan isoilla ja kosteilla huulillaan suorittavan.


      • Sammahärhär

        No miksi se poistettiin jos se kuitenkin ehdittiin lukea.


      • lkjkjxjcjj

        yypee kiihottui liikaa, eli pelästyi suikkisannan suu akrobaatttisista tempuista aiheutuneista kovankosteista tuntemuksista sisällään.


    • enoleropotti

      Nettiparodia muuttui henkilökohtaiseksi kanteluhyökkäykseksi. Sannalla on heikko turnauskestävyys. Meni maku koko pimatsusta. En enää ikinä katso pressiklubia. En kyllä ois katsonut muutenkaan ruubenin jälkeen.

    • Lettunaama

      Yhtään ohjelmaa en katso missä sanna ukkola esiintyy. Todella epämielyttävä ihminen minun mielestäni, enkä yhtään ihmettele vaikka saa haukkuja päivästä toiseen, väärällä alalla on, ehkä rakennuksella siivoojana menisl jonkun vuoden.

    • makaaberi

      Ukkola ei sovi ohjelmaan

    • ammattilainennainen

      Kyllä se on pojjjaat niin, jotta Sanna Ukkolalle tänäänkin täysi 10 Pressiklubin juonnosta.

      • Nekkulan.urpo

        Ja mitä väliä, entäs sitten minkä takia kirjoitat tänne pori palstalle näkemyksistäsi jostakin ukkolasta. Nauhoita niitä ukkola ohjelmiasi ja kuolaa suu vaahdossa yksiössäsi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe