6 vikko sitten tori ilmoitus telkkari mynissä ja meni 2 tunnin pästä.
vieläkin soitta noin kymmenen joka päivä kysy sittä telkkaria.
Ja pomitta että sama ostaja soitta kymmenen kerta kysy telkkaria.
Ja tavarat tyylin pesukone kuulokkeet ja huuveri mitä minulla on ja heti saa hakea.
Ollut neki jo monta vikkoa kukan ei edes vahigossa kinnosta osta esim huveri 90 ege pesukone 40 ege.
Ei ne mitä halua osta tietä että minulla ei enä ole toi telkkari.
Halua jutella minun kanssa ei ikinä soitta eikä kukan soitta mulle.
Ja vaikea kunella puhelinta jos ei minä ikinä soitta.
Sen takia pitä soitta tuosta telkkarista että saa jutella ilman että tartte osta mitän ja samalla voi salakunella.
Telkkari tori joutu heittä kortti menemään.
Issasssssakainen
1
122
Vastaukset
- yksikertaistaaa
Ota se ilmoitus sitten pois sieltä, jos tavara on jo myyty.
Puhelimeen saa soitoneston, jos joku häiritsee. Eli numeron kohdalla painat valikko ja laitat estä/hylkää numero..ei tule enää puheluita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028