Alkaa tästä, olkaa hyvät!
Ensimmäinen keskustelu
3
1177
Vastaukset
- Ei.asiaa.kenellekään
ÖÖÖÖÖÖÖÖÖ, tuotaaa, Hokkanen ja sillee.
- Äkryläinen
Olen asunut aika monessa maassa ja kaupungissa. Nyt Lahdessa 26v, mutta aina kun minulta kysytään mistä olen..... sanon, että Kangasniemeltä. Nainen voi lähteä Kangasniemeltä vaikka maailman ääriin, mutta kangasniemeläisyys ei lähde naisesta mihinkään❤️🇫🇮.
- Anonyymi
Vanhempien suvut lähtöisin Kangasniemeltä.
Kyllähän paikkakunta vetää puoleensa. Ihmiset ovat vain auttamattoman yksitotisia. Eivät edes tänne pysty kirjoittamaan. Tämäkin ketju on ollut vuosikausia. Ei ole åaljoa tullut puheenvuoroia.
Ainut asia, josta sentäänm on jonkin verran jopa keskusteltu, on tanssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013