Naantalin kylpylä? Caribia?

Rentoutumaan_talvella

Tahtoisin mennä sinne muutamaksi päiväksi, kun en tykkää matkustaa mahdottoman pitkälle. Tuohan on vaan noin 200km Helsingistä.

Onko kokemuksia? Onko mitään naturismia? Voiko olla alasti saunassa? Entä naku-uinti allasta/poretta? Missä kunnossa on kylpylä muuten?

Joku väitti kovin nuhraantuneen nykyisin ja norjalaisten vallanneen paikan?

Mitään tietoa Turussa olevasta Caribiasta?

12

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylpylähemmo

      Hienoja kysymyksiä sinulla, vastaan ainakin yhteen : Saunassa ei saa olla alasti, vaan talvitakki ja monot pitää olla, tai jos voit todistaa olevasi suomalainen, niin sininen tuulipukukin kelpaa saunan puolella. Oman hotellihuoneen kylppärissä on kielletty myös olemasta alasti. Uidessa monot voidaan ottaa pois vain erikoisluvalla.

    • Rentoutumaan_talvella

      Tosissaan? Ihan mielettömän ahdasmielinen paikka? Tavallisessa uimahallin saunassakin voi olla alasti miehet miesten puolella ja naiset omallaan.

    • osgar

      Saunassa voi olla alasti ja itse asiassa siellä pitää olla alast. Naturismia on, tosin vain saunassa.
      Saunat ovat kuitenkin erikseen naisille ja miehille.

      • Vanhasaunamies

        On yhteinen höyrysauna ja vihdoinkin 2 viikkoa sitten kun henkilökunta tajusi poistaa sen köyden niin alkoi höyrysauna täyttymään. Eilen olin viimeksi ja aina kun menin höyrysaunaan siellä oli naisia.

        psst. höyryä on maltillisesti joten vähänkun kummarrat kun nainen pitää polvet koukussa näkymät pillulle ovat mahtavat, Eilen tuli monet pillut katsottua muna kivikovana


      • katselijahönö
        Vanhasaunamies kirjoitti:

        On yhteinen höyrysauna ja vihdoinkin 2 viikkoa sitten kun henkilökunta tajusi poistaa sen köyden niin alkoi höyrysauna täyttymään. Eilen olin viimeksi ja aina kun menin höyrysaunaan siellä oli naisia.

        psst. höyryä on maltillisesti joten vähänkun kummarrat kun nainen pitää polvet koukussa näkymät pillulle ovat mahtavat, Eilen tuli monet pillut katsottua muna kivikovana

        Mulla oli suurennuslasi mukana, pillut näkyivät tarkemmin. Seuraavaksi otan vielä kiikarin.


      • Olet-pervoilija

        Tuota noin, mitä tekemistä naturismilla ja alastomuudella on toistensa kanssa?


    • Alasti-höyrysaunassa

      Oltiin vaimon kanssa ajateltu, että lähdetään johonkin viikonlopun viettoon ja aloimme katsella eri vaihtoehtoja, kun oikeastaan molemmille iski päähän ajatus kylpyläviikonlopusta. No, päätös oli helppo tehdä ja ei kun varaamaan lähikaupungista huone viikonloppua varten.
      Saavuimme paikalle ja asetuimme huoneeseen ja jo kohta olimme matkalla kohti kylpyläosastoa. Sovimme näkevämme altailla, kunha saunomiset ja suihkut oli hoidettu alta pois.
      Astuin höyrysaunaan. En oikeasti nähnyt siellä yhtään mitään, mutta olin aistivinani siellä jonkun olevan.

      Istuin noin puoliväliin saunaa, ovelle ei nähnyt, ei peräseinäänkään. Istuskelin kaikessa rauhassa, kun yht'äkkiä olin kuulevinani huokailuja. Terästin kuuloani ja huomasin olevani oikeassa, huokailua kuului juuri sieltä peräseinän puolelta. Nyt jo kuulin heikon kuiskauksenkin; "mä tuun kohta". Ajattelin, että mitä täällä on meneillään, kun jo ajatukseen hiipi epäily, että joku ottaa just siinä hyöryjen keskellä joltain suihin. Oikeassa olin, hetken päästä kuului jo voimakkaampia huokauksia, että nyt tulee, oohh ja sitten hiljaisuus. Huomasin itsestäni, että kaluni alkoi osoittaa kohti kattoa, tilanne oli kihelmöivän kiihottava. Aloin runkata kaluani hitaasti, kun kohta huomasin nuoren hoikan miehen kulkevan ohitseni. Hän pysähtyi kohdalleni, katsoi hetken minua ja sitten kaluani, joka oli pystyssä kuin lipputanko. Hän kääntyi takaisin, meni jälleen näkymättömiin. Kuului heikkoa kuiskintaa ja hetken kuluttua höyryn seasta tuli kaksi nuorta kundia. Molemmat jäivät kohdalleni, katsoivat minua ja kaluani. Tilanne oli mielestäni epätodellinen; olen kalu taivaita kohti, kaksi nuorukaista katselevat minua ja kukaan ei puhu mitään.

      Kohta toinen niistä kundeista nousi eteeni ja otti kädestäni kiinni ja alkoi ohjata minua kohti sitä perimmäistä nurkkaa, johon kukaan ei nähnyt. Minut istutettiin lauteille ja sanaakaan sanomatta toinen niistä nuorukaisista otti kaluni suuhunsa ja alkoi imeä minua. Olin pitänyt itseäni aina heterona, mutta nyt oli kyllä myönnettävä, että se tuntui todella hyvältä, kun se nuori kundi imi.
      Eikä siinä kaikki; näin liikettä sen imijän takana. Se toinen kundi oli mennyt hänen taakseen ja oli jo aikeissa työntää omaa kaluaan siihen hoikkaan varteen.

      Kuulin vain kuiskauksen; "toi sai äsken, otin siltä suihin, nyt se saa tuplat". Keskityin vain nautintoon, jota se kundi teki, imi upeasti ja nojasin seinään miettien, voiko tämä olla totta...
      Oli se, totisinta totta. Se toinen oli jo päässyt toisen peppuun, kun tämä imijä heilahteli kevyesti. Itselläni alkoi olla jo hiukan sellainen olo, että kohta meikäpoika alkaa olla valmista tapausta. Mainitsinkin siitä, että kohta taitaa tulla, johon se toista paneva kundi vain kuiskasi, että anna mennä sen suuhun.

      Niin annoin mennä! Tunsin, kuinka lastini lähti liikkeelle ja kuinka olin juuri syvällä hänen suussaan, kun ensimmäinen ryöpsähdys lähti. Äkkiä hän vetäytyi, vain terska jäi hänen huulilleen, kun annoin lisää hänelle pusseistani lämmintä juotavaa.
      Hän imi ja nieli kaiken, taitavasti lämmitteli jälkitoimet, kun samalla häntä paneva kundi alkoi myös huohottaa ja hänen vartalonsa taipui huikan kaarelle, kun hän oikein pyrki syvälle lasteinensa.
      Istuimme hetken kaikki kolme siinä lauteilla, he alemmalla, minä ylemmällä. Kaikilla meistä oli hiukan itsensä keräämisen paikka, jokainen oli kokenut huimaavan hetken.
      Sanaakaan sanomatta he poistuivat. Kuuntelin suihkun ääniä ja kun ne loppuivat, lähdin itsekin suihkuun.

      Altailla vaimoni olikin jo odotellut minua tovin. Kysyi hiukan ihmetellen, mihin olin jäänyt? Sanoin, että oli vaan saunassa niin makoisat löylyt, että jäin istuskeleman hiukan pidemmäksi aikaa. Tottahan se olikin...

    • turhapalsta

      Eikö täällä ole mitään novelliosastoa kun aina tänne naturismipuolelle täytyy näitä tarinoita kirjoitella? Tosin eihän täällä kai ketään todellista naturistia käykään kun ei mitään järkevää keskustelua synny.

      • naturistiguru

        Kuinka moni työntää löylykauhaa perseeseen yhteissaunoissa ?


      • Lisää-naturismia

        Hellekesän puolivälissä kesälomaani tietysti kuului visiitti Yyterin hiekoille, kuten aiempinakin kesäkuumina. Yyetrin nakuranalla voi käydä flaksi, tai sitten ei. Katselijoita riittää, mutta toiset uskaltautuvat kyllä toimeen puiden siimeksessäkin.

        Aurinko paistoi kuumasti, olin riisunut rannan reunamalla mäntyjen katveessa. Kävelin pienen kantamukseni kanssa kohti dyyniä ja vastaani käveli kalu heiluen komea mahdollisesti 30-vuotias roteva mies. Hän vaikutti hieman ujonlaiselta, mutta selekästi huomisin hänen katselevan altakulmiaan. Kaarsin häntä vastaan toiselta puolen, koska kaverin kivespussi todellakin näytti odottavan tyhjennystä. Mies käveli rannasta poispäin ja melkoisen päättäväisesti ylös mäenrinteeseen. Seurasin perässä hiemna etäämmältä. Hän katsoi taakseen - saalistus oli menossa! Hän levitti pyyhkeen ja kävi selälleen ja levitti jalkansa. Kaverin komea levossakin maistuvan näköinen patukka nytkähteli nousevan kiiman alla. Sanoin moi ja kysyin, onko paineita. Mies ei muistaakseni pukahtanutkaan, mutta laittoi kätensä päänsä taakse ja minä kumarruin ja otin hänen raskaat kiveksensä ensi ykis kerralaan suuhuni, sitten yritin tuneka molemmat kerrallaan. Se kuitenkaan ei ollut aivan helppoa. Kalu nytkähteli ylöspäin kohti napaa, kimalimaa valui terskan päästä ja sekös minut sai vauhtiin. En tiedä parempaa kuin kiimalimaa valuttava mies! Nuolin kalun alapintaa ja annoin kieleni liukua kohti kiiltävää terskaa. kalu sykähteli kieleni alla. Mies otti niskastni kiinni ja painoi päätäni määrätietoisesti kohti kaluaan. Aannoin 18-senttisen kyrvän painua nieluni syyvyyksiin ja kielelni teki pyörittävää liikettä alapinnalle, terska oli syvällä nielussani, munakarvat nenäntyvessäni. Mikä tunne. Mies painoi kaluaan syvemmälle, mikäli se nyt ylipäätään oli mahdollista. Annoin kalun liukua edestakaisin, ja ymmärsin, että syvälle nieluun paneminen oli kaverille mieluisinta ja tunsin hetki hetkeltä hänen lantionsa liikeen kiihtyvän ja halunsa laueta.

        - Otatko mällit suuhusi?

        Nyökkäsin ja jatkoin palvelustani. Ja pops! Mies laukaisi kalustaan hvyinkin toistakymmentä supistelevaa laukausta ja nielin kaiken ja annoin miehen kalun olla syvällä nielussani. Hänen Kätensä painoivat päätäni lantiotaan kohti. Jatkoin kevyttä imuliikettä, miehen lantio teki edelleen pyörivää liikettä ja hän laukaisi toisen kerran minnutin sisään maukkaan sperma-annoksen. Lounas oli hyvällä alulla.


    • Biimies-rannalla

      Kesän 2007 parhaat helteet olivat päällä. Rannalla oli väkeä runsaasti, lähestyin rantavarustuksiani kantaen nakurantaa osoittavaa kylttiä dyyneiltä päin. Olin jo lähtiessäni pukeutunut vain farkkushortseihini .Useita miehiä otti aurinkoa metsikön puolellakin kuten yleensäkin Yyterissä. Muutama pariskuntakin oli uskaltautunut metsikköön, ja jotain selvästi havaittavaa naisen käden edestakaista liikettä näinkin heidän välissään vaikka mies makasikin selin minuun, nainen katsoi suoraan minua ja moikkasi.

      Päätin riisua loputkin vaatteet pois siinä heidän lähettyvillään, ja tietenkin oma elimeni oli jo tiputtanut kirkkaan kiimatipan päästään. Jätin pariskunnan puuhastelemaan keskenään, ja jatkoin syvemmälle metsään katsomaan mitä muuta sieltä löytyy. Aivan lähellä istui mies kesähattu päässään, ehkä viidenkympin nurkilla iältään, ja mies kouraisi varustustaan ohittaessani hänet. Oma kyrpäni tahtoi väkisinkin nousta lievään erektioon. Vetäisin esinahan taakse ja hieroin kiimatipat kullin varteen.

      Metsässä oli väkeä vielä lisää, olihan nyt juuri se naturistikerhon kesätapahtuma .Kolmen miehen ryhmä seisoskeli kauempana puiden suojissa, ja selvästi heillä oli jokin ryhmärunkkutapahtuma menossa .Johan oli paikka kuulemieni juttujen mukainen .Jatkoin vielä takaisin rannalle päin ja aloin naputella kännykkääni vastausta saamaani tekstiviestiin.

      Rannalle saapuessani näkemäni kesähattupäinen mies käveli luokseni ja vaihdettiin muutama sana metsikön tapahtumista, aika rohkeaa touhua näyttää olevan tänään mies sanoi. Oma kaluni oli jonkinlaisessa puoli erektiossa ja valutti kiimatippoja päästään. Mies oli huomannut sen ja kehui ”hunajalinkoani”, ja huomanneensa sen, että kiihottuessani kalusta valuu kirkasta hunajaa hienosti. Tässä vaiheessa jutustelu eteni siihen että kerroin jotain touhuja miesten kanssa kokeilleeni, ja juttukaverini lähes karvaton kalu näytti myös kiihottavalta. Mies runkkasi polviasennossa ollessaan omaansa, joka näytti varsin paksulta .Kyrpäni seisoi näiden juttujen jälkeen täysin ja samoin vetelin kättäni edestakaisin liukasta kyrpääni. Mukava olisi kokeilla tuota käteen, ja vaikka suihin mietin mielessäni, mutta yleisellä rannalla… ”No jotain pitää edes helpotukseksi tehdä”: siirrytään tuonne mäntyjen varjoon tuohon dyynin suojaan.

      Siirryimme kymmenisen metriä syrjäisenpään kohtaan, minä pitäen pyyheliinaa seisokkini suojana. Istahdimme polvillemme vierekkäin, ja otin miehen kovan kalun käteen, ja aloin runkata sitä. Kyrpä tuntui tosi kovalta kädessäni ja sen muhkea terska vielä lisäsi kiihotustani. Sanoin miehelle että runkkaa minua samalla lailla… Mies pujotti kätensä jalkani alta, ja väänsi täysiä seisovan kalun hieman alaviistoon, josta pidin. Liukas käsi vatkasi kyrpääni - samoin tein hänelle. Tunsin kädessäni jotain nykimistä, ja mieheltä alkoi purkautua spermaa. Joka ruiskauksella vedin kättäni hänen terskan päähän saakka, ja näin miten mies tyhjeni. Varoitin tulevani myös pian ja sanoin että sieltä tuleekin sitten paljon… Tunsin toisen käden hierovan anukseni etupuolta, ja se oli viimeinen pisara: spermaa ryöpsähti kyrvästäni pitkälle varmasti metrin päähän hiekalle, ja lisää tuli vielä miehen lypsäessä kaluani tyhjiin. ”Sieltähän tulikin tavaraa paljon” mies ihasteli.

      Tunsin itseni tyhjennetyksi täysin, sen verran kiihottava kokemus oli. Mukava olisi ollut nuolaista kovaa kullia, mutta tällä kertaa se jäi tekemättä. Vastapäätä toisella dyynillä makasi joku pyyhkeellään , hänellä oli ollut aitiopaikka seurata meidän runkkailujamme. Täällä rannalla tapahtuu tällaista kokoajan, ja toiset pitävätkin katselusta samalla omia paineitaan poistaen. Jatkoimme vielä jutustelua ja selvisi että olemme samalla leirintäalueella, mutta en sen jälkeen nähnyt miestä enää, kunnes viimeisenä aamuna leirintäalueen aamusaunassa näin miehen vilauksella, mutta saunalla oli täysi miehitys. Poistuin paikalta melko pikaisesti peläten taas kullini nostavan päätään ajatusteni vierähtäessä kiimaiseen rantarunkkailuun. Olisi ollut hieno jatkaa harrastusta vielä lisää, mutta odotetaan taas tulevaa kesää kiimatippa kullinpäässä.

    • Tavis50

      Lähdimme vaimon kanssa yhtenä kauniina viikonloppuna aurinkoiseen Naantaliin.

      Allasosasto oli mielenkiintoinen kokemus. Siellä oli perinteisen saunan lisäksi myös höyrysauna. Ovessa oli kyltti, joka kehotti menemään sisään ilman uimahousuja tai muuta näkösuojaa hygieniaan vedoten. Mikäpä siinä.

      Yllätys oli suuri, kun huomasin että höyrysaunassa oli myös naisia. Naisten ja miesten alueen välissä oli vain metallinen käsinoja, näköesteitä ei ollut muita kuin tosi tiheä höyry.

      Eka kerta menin istumaan heti oven viereen, missä oli aika pimeä. Kesti omaa aikaansa ennekuin aloin nähdä muita miehiä lähietäisyydellä. Minulla oli tosi kiimainen olo, koska vaimolla oli (tavalliseen tapaan pitkät) kuukautiset menossa ja olin siis kovassa puutteessa.

      Nostin vasemman jalan penkin päällä, oikea jalka roikui alas. Puolijäykkä kalu näkyi suhteellisen hyvin, kunhan katsoja oli lähellä.

      Istuin siellä jonkin aikaa, miehiä vaihtui, muttei tapahtunut mitään jännää. Jossain vaiheessa kaveri, joka oli istunut aika kaukana minusta, oli lähdössä suihkuun,mutta lähellä ovea näki minut ja huomasi kaluni seisovan. Hän kääntyi takaisin ja tuli istumaan viereeni oikealla puolella, nosti oikean jalan penkille ja alkoi hyväillä omaa kaluaan. Siinä asennossa, vain me kaksi näimme kalustoamme, kaikilta muilta se oli kätkettynä.

      Tilanne jännitti sen verran, että kaluni nousi täyteen loistoon hetkessä. Kaveri vieressäni hymyili ja siirsi kätensä mun haarojeni väliin. Tuntui tosi kiihottavalta, kun tunsin kaverin sormet oman kaluni ympärillä. Aloin tehdä hänelle samaa. Tämä oli ekakerta, kun puuhastelin toisen miehen kanssa.

      Jännitys nousi ja kuiskasin kaverille, "Kohta tulen." Hän katsoi ympärilleen ja todettuaan, ettei ollut ketään muuta näköetäisyydellä, hän kumarsi alas, otti kaluni suuhun ja antoi aivan valtavan hienon suukäsittelyn. Hetki myöhemmin tulin - kaveri otti koko lastin suuhun.

      Jatkoin miehen kalun runkkailua, kunnes hän kysyi, "Teetkö mulle samaa?" Ajatus suihinotosta pelotti ja kiihotti samalla. Mutta kun olin kerran itse saanut, päätin antaa takaisin samalla mitalla. Otin hikisen kalun suuhun, hyväilin sitä kielelläni ja huulillani, ja vain hetki myöhemmin kurkkuuni syöksyi valtava määrä lämmintä spermaa.

      Jäimme istumaan kunnes kalut olivat kutistunut tarpeeksi ja menimme ulos suihkuun. Huomasin, että kaverilla oli vihkisormus kuten itsellänikin. Uskalsin kertoa hänelle, että se oli minulle ekakerta elämässäni. Kaveri sanoi toivovansa, ettei se olisi viimeinen. Hän ojensi minulle käyntikortin ja sanoin, että kun taas alkaa tuntua siltä, soittaisin hänelle.

      Menin uimaan ja juomaan yhden siiderin ja päätin menemään takaisin höyrysaunaan. Ajatus naisista samassa saunassa sai minut taas kiihottumaan. Kun astuin sisään, menin suoraan eteenpäin ja istuin välittömästi naisten puolen viereen.

      Höyrysaunan ongelma on, että kun tulet sisään, et juurikaan näe mitään. Kestää noin minuutin, ennen kuin alat nähdä jotakin edes lähietäisyydellä. Saunassa oli joitakin naisia, mutta ne olivat toisella reunalla. Jäin kiltisti odottamaan ja odotustani palkittiin.

      Sisään tuli alle 30v. timmi nainen joka istui viereeni, rajatangon toiselle puolelle, ilmeisesti tajuamatta siinä vaiheessa, että vieressä oli mies. Istuin taas niin, että puolijäykkä kalu näkyi nimenomaan naisten puolelta katsottuna.

      Kesti siis hetken, ennen kuin nuori nainen havahtui siihen, että vieressä istui vanhempi mies, jolla oli puolijäykkä kalu. Ensin näytti siltä, että nainen oli valmis lähtemään tai ainakin siirtymään kauemmaksi, mutta lopulta hän jäi kuitenkin istumaan viereeni.

      Kuiskasin: "Et kai pelkää mua?" Hän ilmaisi yllätyksensä siitä, että saunassa oli myös miehiä. Lohdutin häntä sanomalla, ettei minusta ainakaan ole mitään vaaraa. Hän tuijotti kaluani ja naurahti hiljaa: "Ei ainakaan tolla!" Samalla pikkuveli alkoi kuitenkin kasvaa hyvin hitaasti täyteen mittaan. Nainen katsoi sitä kiinnostuneena ja kysyi: "Onks tuo mun ansiosta?" Myönsin, ettei muita tekijöitä ollut vaikuttamassa kasvuprosessiin. Hän otti kyrpäni kiinni, runkkasi sitä hetken ja sanoi: "Jos tuo on mun vika, niin mä kyllä korjaan sen myös."

      Hän kääntyi sen verran, että kaunis peppu työntyi minuun päin. Päästin käteni naisen haarojen väliin, hyväilin hänen peppua ja klitorista ja työnsin yhden sormen hänen pilluunsa, joka oli jo hämmästyttävän märkä. Hän nauti ja voihki ja sanoi, "Työnnä se kyrpäs jo sisään." Hetken jäin miettimään, mitä olinkaan tekemässä. Naimisissa olevalle miehelle oli tarjolla suojaamatonta seksiä täysin tuntemattoman nuoren naisen kanssa, joka voisi tulla raskaaksi tuosta syrjähypystä. En koskaan ollut vieraissa ennen, jos ei oteta tuota miesseikkailua saunan toisessa nurkassa mukaan. Mutta harkinta loppui siinä vaiheessa, kun naisen käsi veti kyrvästäni ja ohjasi sitä lämpimään pilluunsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe