imijämies.

levarillakäyn

Klo Tiedän, että kullin imijöitä halveksitaan, jopa hekin jotka käyttävät meidän palveluita hyväkseen, olemmehan imettäjien mielestä alinta kastia ns. homopiireissä.
Silti pidän itseäni tarpeellisena auttajana monille miehille jopa ukkomiehille jotka näin saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan yleensä salassa.
Paras hetki on, kun se sepaluksesta kaivettu kulli on esillä ja sitä tyrkytetään heilutellen huulille. Se kyrvän tuoksu vähän ennen kuin otat terskan suuhusi on aivan täyttä kiimaa.
Tykkään vaan imeä kullia, ei sille itse mitään voi.

14

264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varusmiesssss

      Kuinka syvälle menee

    • Missä päin vaikutat ,minä pidän myös kyrvän imemisestä herkkua

    • aatuliaisa

      Olisi varmaan aihetta mennä käymään lääkärissä, kun on noin outoja haluja ilmennyt.

    • levarillakäynyt

      Vaikutan länsisuomessa ja olen myös ukm, mutta vaikka imen vieraan kullia viikottain en pidä itseäni homona.
      En ole antanut pyllyä koskaan, itseäni kylläkin imetän kun paine kasvaa pusseissa liikaa, muuten imen kullia kiimaisena ja saan spermaa palkaksi. Tuntuu hyvälle kun miehet nai syvälle nieluun kiihkoissaan ja kassit hakkaa leukaan.

      • svväälöölykaaha

        Meillä löytyy töissä PERSEEN-NUOLIJOITA lisäksi ovat mulukkuja muuten


      • Nytpallittyhjäksi

        Ai hitto ku kiihottaa!! Nyt joutuu runkkaamaan keskellä työpäivää.


    • 47birunkkari

      Minä en halveksi kalun imijöitä, annan mieluusti kaluni jonkun suuhun ja saa ottaa spermat suuhun, kiihottaa valtavasti kun alkaa orgasmi tulla ja yhä vaan kaveri imee kalua, myös kasvoille ollen useasti saanut laueta, ihanalle tuntuu toisen miehen huulet terskassa.

      • Mattisen

        Tosi on! On mahtavaa kun saa antaa kullin imettäväksi, koska muija ei sitä taitoa edes halua oppia!


    • homppeliturku44

      paradisessa turussa voit tavata kaltaisiasi sinne vaan siellä on imureita ja imetettäviä oikein enemmänkin. Paljon homppeleita, jotka tykkää ottaa suihin ja antaa kullia suuhun. xxxparadise.net lisätietoja ja kuvia paikasta

    • takatuuuppar

      Kyllä olet oikeassa ...jos nainen kullin päässä asiat jees...mutta mies voihan vittu näitä juttuja

    • Nonykassittyhjäks

      Hei. Olen myös länsirannnikolla ja nyt todella kovassa paineenpurkutarpeessa. Olen Kokkolassa. Sattuuko lähelle?

      • levarillakäyn

        No, 120km etelään 😊 Kyllä tulee käytyä Kokkolassakin kesäisin, Vaasantien monttujen levarilla.


      • Nonykassittyhjäksi

        Tulisit huomenna keskiviikkona. Sopivasti aikaa ja kova tarve


    • varusmiesss

      Jaaas joko on alkanut limojen juoksutus

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe