Kamuttaja asuu Lieksassa!!!!!!!!!

valehtelunrikosetsivä

Kamuttaja on yrittänyt hämätä meitä kaikkia erilaisilla jutuilla ja mukamas asuisi Espoossa. Olen seurannut hänen juttujaan ja pannut merkille useditä kertoja hä'nen kirjoittanee täällä Lieksassa . On vahingossa lipsahtanut asuinpaikka huomaamattaan. Kamuttaja on joko se ukkoporukka tahi vanhalieksalainen ja mutama muu rekattua nimeöä käyttävä hyvin yksinkertainen teeskentelijä jolla ei ole mitään validia tietoa muuta kuin joutavia horinoita. Montakohan rekattua nimeä hänelolä onkaa luulen ainakin 4 tai viisi täällä esiintugvää on Kamutttaja.

30

440

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä höpötä ja tämä vastaus tulee Vantaalta, enkä ole Kamuttaja!

      • hissanmaikk

        Nytt koolmuuuti naraahjkyi hettiioo vasdytaasu


      • humppa.jussi
        hissanmaikk kirjoitti:

        Nytt koolmuuuti naraahjkyi hettiioo vasdytaasu

        Olet näköjään tuo aloittaja hänelläkin alkoi loppuvistissä heittää pahasti. Nyt otit sitten päivän huumeet ja hyppäsit heti koneelle sekoilemaan.


      • hissanmaik
        hissanmaikk kirjoitti:

        Nytt koolmuuuti naraahjkyi hettiioo vasdytaasu

        Kamuttaja kaikkine sivupersooniensa kanssa otti mälliä nokkaansa ja aloitti taas tuon hissanmaikk niken käytön. Yrittänyt provosoida jo kauan, joku jumittaa ja pahasti kamuttajalla.
        Oletatko varsinainen sekopää, että alentuisin moiseen viestin vaihtoon tuollaisen moniniken kanssa, joka sekoilee täällä, kymmenillä nikeillä.
        Terv. Oikea hissanmaikk


      • hissanmaik kirjoitti:

        Kamuttaja kaikkine sivupersooniensa kanssa otti mälliä nokkaansa ja aloitti taas tuon hissanmaikk niken käytön. Yrittänyt provosoida jo kauan, joku jumittaa ja pahasti kamuttajalla.
        Oletatko varsinainen sekopää, että alentuisin moiseen viestin vaihtoon tuollaisen moniniken kanssa, joka sekoilee täällä, kymmenillä nikeillä.
        Terv. Oikea hissanmaikk

        On se hyvä. että myönnät olevasi henkilö, joka näkee minut niin kaikkien rekisteröityjen, kuin useimpien rekisteröimättömien nimimerkkien takana.
        No kuvitelmansa kullakin, kun ei kerran järkipuhetta usko.


      • matikanmaikk
        kamuttaja kirjoitti:

        On se hyvä. että myönnät olevasi henkilö, joka näkee minut niin kaikkien rekisteröityjen, kuin useimpien rekisteröimättömien nimimerkkien takana.
        No kuvitelmansa kullakin, kun ei kerran järkipuhetta usko.

        Onhan tuo tiedetty iät ja ajat.


    • PurraanKhatiaNääs

      Lieskassa asuu tummia koneinssejä...

      • vaalea.koneinssi

        Taidat olla yksi heistä.


    • ÄlytönKänniÄly

      Muutama neuvo tänne kirjoitteleville kaiken tietäville.
      Jos haluatte pysyä tarkasti nimimerkin takana ja tuntemattomana, niin ei kannata lähetellä tekstareita kännissä, ei vaikka saisi kuinka ainutlaatuisen ja mullistavalta vaikuttavan idean.
      Tai samahan tuo on mitä teette, mutta on syytä muistaa, että joku viestin saanut voi tulla tänne katsomaan mitä tekstari mahtoi tarkoittaa.
      Nimiä mainitsematta, mutta saan kai kysyä; juohtuuko jotain mieleen, tuntuuko yhtään tutulta?

      • silellä.se.oli

        Älä sinä sekoa asioihin joista ei sinulta kysytä. Kamuttaja oli tänä aamuna Kärelläkahvilla.


      • olet.kötiskö
        silellä.se.oli kirjoitti:

        Älä sinä sekoa asioihin joista ei sinulta kysytä. Kamuttaja oli tänä aamuna Kärelläkahvilla.

        Taidat houria köttelö ja lisäksi vielä valehdella ja syöttää pajunköyttä.


      • ei.ollut.siellä
        silellä.se.oli kirjoitti:

        Älä sinä sekoa asioihin joista ei sinulta kysytä. Kamuttaja oli tänä aamuna Kärelläkahvilla.

        Kären kahvilaa ei enää ole eikä Pielisen Leipomoa. On Oinosen kahvila ja Pielisen Leipojat Oy. Ei ole Kamuttaja voinut olla Kären kahvilassa heinäkuun jälkeen. Jäipäs valehtelija kiinni!


      • kärenleipomo
        ei.ollut.siellä kirjoitti:

        Kären kahvilaa ei enää ole eikä Pielisen Leipomoa. On Oinosen kahvila ja Pielisen Leipojat Oy. Ei ole Kamuttaja voinut olla Kären kahvilassa heinäkuun jälkeen. Jäipäs valehtelija kiinni!

        Itse olet väärässä ei ole valetta


      • selvää.tekstiä

      • älkää.valehdelko

      • ikävää.mutta.totta
        älkää.valehdelko kirjoitti:

        Syötät valhemedian uutista. Istun just nyt Kären leipomon kahvilassa.

        Istut Oinosen leipomossa tai ties missä. Kären leipomoa ei enää ole. Valitettavasti.


    • öylättilää

      Mikä vitun kamuttaja? Taitaa olla joku sekopää.

    • Viikko sitten rakennuksessa luki vielä Lieksan Leipomo. Sinä joka näit Kamuttajan baarissa miksi et käynyt lopsimassa käsipäivää ja kysellyt kuulumisia.

      • kyllä.sinut.tunnetaan

        Mikset itte käynnä ittes kanssa keskustelemassa sen komuuttaja


      • sitkeässä.on

        Ei nimikyltit nopeasti vaihdu liikkeissä. Kulman ravintolan ovessa on vielä Rautiaisen olutmainos vuosikymmenien takaa. Jokohan uusi omistaja vaihtaa kyltin.


    • Viimeksi kävin Lieksassa muistaakseni 2005, eli 12 vuotta sitten.

      • ÄlytönKänniÄly

        Kuten tuolla aiemmin sanoin, olkaahan tarkkana niiden tekstiviestien kanssa
        ;-)


    • volumizer

      Ei lieksasta elämänkumppania löydy.
      Kaikki hyvät miehet ovat varattuja tai jo isäihmisiä.
      Tosin ei niissä isissä mitään vikaa ole:)

      • SiipeensäSaanut

        Voi olla vaikeaa löytää ainakaan kunnollista Lieksasta, koska ne kunnolliset lentävät pois heti kun siivet kantaa.


      • merkki.Erkki

        Lieksassa asuu monta merkkihenkilöä tai on ainakin asunut.


      • selvä.peli
        merkki.Erkki kirjoitti:

        Lieksassa asuu monta merkkihenkilöä tai on ainakin asunut.

        Niinkun Markku Korpinen alias tän sivun rekatut


      • jonkunjoki

        pistä ilimootus HUOMIOO ISÄÄT minä etin teitä mökkiini jonkunjojelle


    • siellä.se.kötisöö

      Kamuttaja asuu Jongunjoella ja siellä semmosessa mökissä, tiijän paikan. Sieltä se kötisöö omiaan.

      • No voi sun minkä teit, kun menit paljastamaan piilopirttini paikan.
        Kohta on vieraita jonossa ;-))


    • rebound123

      Tulen jonossa sun luokses villew.:)
      lovella minä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe