Pimpin nytkähtely orgasmissa

vagina-pimppi

Kysyisin teiltä muilta naisilta että kun saatte orgasmin niin kuinka monta kertaa tunnette että pimppinne ja pyllyreikänne nytkähtelevät / supistelevat tahattomasti orgasmin aikana ja kuinka kauan sitä nytkähteleyä ja supistelua kestää teillä ?

16

4322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • riitti1

      yx, kerta riittänee, oot vain mun,,, eli laulun sanoin......

    • tj74vm

      enpä ole nytkähtelyjä huomannut laskea..heh..mutta minulle on kyllä sanottu et pyllyreikäni menee aivan löysäksi orgasmin tullessa...siis pylly panossa....täytynee laskea nytkähtelyt ja palata asiaan...heh....

    • hukkuneitatoiveita

      En ole laskenut mutta ehkä 3-15 arviolta ja kerrasta riippuen ja ehdottomasti enemmän se ainut oikea paikka miehen kalulle mikä sille on tarkoitettu suvun jatkamiseen

    • Parhaimmillaan olen saanut jopa yli 30min yhtämittaisia orgasmeja. Aika monta supistusta siinä tulee :D Useita satoja. Lyhyessä/kehnossa orkussa vain muutama. Toisaalta tietyntyyppisissä orgasmeissa vagina supistuu vahvasti vaan kerran tai pari, mutta voi krampata jopa monta minuuttia putkeen. Orkkuja niin monenlaisia <3

    • vagina-pimppi

      Kiitos erittäin hyvästä ja todella kiinnostavasta vastuksesta SFKukkanen. On todella kiva tietää että orgasmeja ja pimpin nytkätelyjä orgasmissa voikin olla todella monenlaisia, riippuen tilanteesta ja orgasmin voimakkauudesta.

      Itse kun saan orgasmin niin minulla pimppi nytkähtelee / supistelee tavanomaisesti noin 6 - 12 kertaa. Pitää varmaan alkaa tutkimaan omaa pimpin ja alapään anatomian toimintaa ja alkaa harjoitella sitä, jospa minäkin saisin noita kuvailemiasi pitkäkestoisia pimpin nytkähtelyjä / supisteluja orgasmissa.
      Olisikohan niistä emätinkuulista harjoittelulla mitään apua ?

    • tj74vm

      neljä kertaa nytkähti tänään...pieni nopea orgasmi duuni paikan wc.sä...

    • vagina-pimppi: taatusti on apua jos treenaat voimaa ja kestävyyttä kuulilla :) Mitä vahvempi vagina, sitä kauemmin se jaksaa luonnollisesti sykkiä :)

    • Ps. en suosittele laskemaan vaginan supistuksia, siinä on liian itsetietoisessa tilassa jos keskittyy matematiikkaan, parempi antautua vaan fiiliksille niin sykkiminenkin voi jatkua pidempään :D

    • TiinaXY

      Arviolta 5-10

    • Mannaclaudiaaa

      about 20-30 kertaa kunnon nytkähtelyt... tosin oon huomannu että pillu jotenkin supistelee tms jo pitkään ennen orgasmia, siinä vaiheessa kun tekee mieli ylipäätään saada orkku, se alkaa.. tuntuu sellaisia pieniä sykäyksiä jotka tihenee ennen ku varsinainen orkku ryöpsähtää... varsinainen orkku sattaa muistuttaa jopa enemmän kouristusta kuin sykkimistä ja klitan seutu saattaa mennä kivikovaks... samaan aikaan jos sisällä sattuu oleen dildo tai kulli, pillulihakset työntää sitä ulos...

      • 18cm

        Ex-vaimo pyöri ja kiemurteli pitkän nainnin ja useiden orkkujen jälkeen sängyllä kysyen että jäikö sisään pala munasta, sanoi että tuntuu siltä kuin muna olis vieläkin sisällä. Onko tuo sitä samaa sykkimistä?


    • jokuuvaan

      Olisiko joku 5 - 20. Joskus tuntuu pari sykäystä jo ennen orkkua. Ei mene paikat veltoiksi vaan erittäin kireiksi ja voimakkaita sykähdyksiä tai melkein kouristuksia. Dildo ei tule ulos silloin edes vetämällä.

    • kikkihiiri123

      Se on kyllä mukava kun tulee samaan aikaan.
      Tuntuu kuin pimppi lypsäisi sykkivää/pumppaavaa kikkiä.

    • sykettäsisään

      Kyllä minun muna sykkii ja turpoaa kun se ruiskii spermaa peränurkkaan ja samalla vaimokin tuntee ja valittaa sen suuruutta loppuhuipennuksessa......

    • NaapurinTäti

      Supistelee kerran tai pari istuessa tai kävellessäkin jos on orkkua vailla. Seksin aikana sykkii tosi tiheään lepattaen ja kevyesti jos mies lopettaa liikkumisen ja on tuntunut äärimmäisen hyvältä. Orkun voimakkuudesta riippuen sykähtelee kevyesti muutamia kertoja tai voimakkaammin ja hitaammin pidempään eli jopa 30 sek.

      Musta tuntuu muuten tosi ikävältä ja pahalta, ei satu, mutta tuntuu hirveän epämiellyttävältä, jos mies nykäisee kalunsa nopealla liikkeellä pimpistä pois etenkin vielä kun pillu sykkii ja kalu on puolikova. Se ihan aiheuttaa irvistyksen. Pitäisi antaa naisen loppulaineiden tulla ihan rauhassa ja aina varoen vetää pois :). Lieko muut samaa mieltä?

    • koke_nut

      Mä olen kai nopee? Tein aina vaimolle kunnon sormetukset ensin ja sitten vasta änkesin itte sisään, ja kyllä se sitä pyysi, sitten 5-10 minuuttia niin laukesin, ja hällä oli tiukka paikka.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      302
      3508
    2. 204
      2971
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2534
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      235
      2015
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1435
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1337
    8. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      170
      1324
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1318
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe