Regal 320 myynnissä, kokemuksia ?

Veneilijä

Onko kellään tietoa Regal 320 Commodoresta ? Sellainen näyttää olevan nyt myynnissä Venepörssissä ja hintakin on ihan kohdallaan (410 000 mk) pyynti. Turun Domani-nimisen veneen omistajaa ei saa kiinni kirveelläkään, mutta tämä toinen yksilö kyllä kiinnostaisi kovastikin. Kertokaa jos on kokemuksia, koneet on ainakin hyvät tässä vuosimallin 1991 yksilössä ja tyylikäs paatti se on muutenkin.

10

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • km

Venepörssissä oleva kuvailmoituksella varustettu vene on nimenomaan se Domani

• veneilijä

Domanikin on myynnissä mutta uudessa 3/2002 venepörssissä on puolen sivun ilmoitus 320 Commodoresta joka on eri vene kun Domani. Siinä lukee "Brandt" pienellä kyljessä. Mutta pääasia ois ne kokemukset jos joku voisi valottaa kyseistä venetyyppiä.

• sepi
        veneilijä kirjoitti:

Domanikin on myynnissä mutta uudessa 3/2002 venepörssissä on puolen sivun ilmoitus 320 Commodoresta joka on eri vene kun Domani. Siinä lukee "Brandt" pienellä kyljessä. Mutta pääasia ois ne kokemukset jos joku voisi valottaa kyseistä venetyyppiä.

katselin vanhoja venepörssejä.
        Se vene oli v. 2000 myynnissä hintaan 520000,- Ei ilmeisesti mennyt kaupaksi, viime vuonna myyntihinta oli 420000,- Eikä vieläkään tainnut brandttin kannalta tärpätä ja nyt hinta on sitten varmaan siitäkin alentunut. Joo no kysyntä ja tarjontahan sen määrää, mutta muihin vastaaviin verrattuna pitäisi varmaan pyöriä jossain sellaisessa 50000 eurossa niin kaupat syntyisi

• Regal

Huomattu on molemmat myynnissä olevat Regalit, toinen Helsingissä ja toinen Raisiossa. Molemmat olleet pitkään myynnissä. Raision paatista tuolla on näköjään keskustelukin pystyssä, ja siellä huomattu myös että puheluihin ei vastata ja omaa kokemustakin löytyy asiasta. Helsingin paatin hinta syyskuussa 2000 520.000,- ja Raision Regal viime vuoden toukokuussa 465.000,- ja tämän vuoden helmikuussa Raisiossa ilmeisesti virhe euro hinnoittelussa kun markka hinta oli 420.000,- ja euro hinta oli 79.000 € ja nyt Helsingin myyjä ilmeisesti laskenut hinnan toisen Regalin markka hintaan eli 69.000 €. Olisin itsekin käynyt katsomassa miltä tuollainen Regal näyttää, mutta ei ole Raision mies ilmeisesti kiinnostunut myymään. Ja nyt jo tiedossa sopiva vene. En tiedä sitten edes yleisesti, että onko noihin jenkkeihin luottamista...omaa kokemusta ei ole...Kyllähän niitä jennki veneitä näkyy paljon käytössä, mutta myös paljon myytävänä...Kivan näköinen vene ulkoapäin, sisäratkaisuista ei mitään tietoa. Mistä kuvasta tuon Helsingin veneen nimikin jo selvisi kun itse en sitä löytänyt suurennuslasillakaan?!

• Veneilijä

Ostin Venepörssissä myynnissä olleen Regal 320 Commodoren ja tyytyväinen olen. Vene on ollut Brandtilla pari vuotta ja tehty koneremonttia "varmuuden vuoksi" sadalla tonnilla vanhaa rahaa. Selvittelin taustojakin ja vene on myyty vuonna 2000 Machimpilta täysin toimintakunnossa. On hienokuntoinen paatti, odottelen mielenkiinnolla ensi kesää. Jos jollain ihan oikeasti on lisätietoa ko. mallista, niin laita vaikkapa meiliosoitetta tänne palstalle ym. Kateelliset älkööt vaivautuko älyttömine 50 000 € hintakommentteineen !

• Regal

Siis ostitko sen Raision vai Halsingin Regalin?Mikä oli kauppahinta?Onko kunnossa tolleen päällepäin sisältä ja ulkoa?Tuo on hyvä tietää että käytetyssä veneessä on tehty koneremontti se antaa sellaista pientä varmuutta...tosin ei kyllä Sealine 285, myyynnissä RAV:lla (aikasemmin SeaWell:lla) koneeseen on kuulemma tehty myös perusteellinen remontti, mutta koko koneeseen on vedetty vihreätä maalia päälle...epäilyttää se koko paatti...hometta ja ruostetta joka paikassa...ollut varmaan puoliksi upoksissa jossain vaiheessa...mahtaa olla jotain sähköjuttuja epäkunnossa...

• Veneilijä
        Regal kirjoitti:

Siis ostitko sen Raision vai Halsingin Regalin?Mikä oli kauppahinta?Onko kunnossa tolleen päällepäin sisältä ja ulkoa?Tuo on hyvä tietää että käytetyssä veneessä on tehty koneremontti se antaa sellaista pientä varmuutta...tosin ei kyllä Sealine 285, myyynnissä RAV:lla (aikasemmin SeaWell:lla) koneeseen on kuulemma tehty myös perusteellinen remontti, mutta koko koneeseen on vedetty vihreätä maalia päälle...epäilyttää se koko paatti...hometta ja ruostetta joka paikassa...ollut varmaan puoliksi upoksissa jossain vaiheessa...mahtaa olla jotain sähköjuttuja epäkunnossa...

Vene jonka ostin on Helsingissä eli ei se Domani-niminen paatti Raisiosta. Siinä Domanissa on jotakin hämärää pakko olla koska olen soittanut myyjälle ainakin 30 kertaa ja ei koskaan vastaa....aika pitkään sekin on ollut myynnissä että luulisi sen menneen kaupaksi jo. Toi mun veneen myyjä sano just tänään että oli tullut noin kymmenen soittoa tästä veneestä joten varmaan ihan hyvät kaupat tein. Hintaa en tietenkään sano mutta jos pyynti oli 410 000 mk niin sitä nyt en ainakaan maksanut. Vene on erittäin hyvässä kunnossa varsinkin sisältä ja ulkoakin pienellä laittamisella "kuin uusi". Tiikit on uimatasolla ja avotilassa, tutka-plotteriyhdistelmä löytyy ja kaikki muut tarpeelliset varusteet generaattoria lukuunottamatta. Keulapotkurin laitan siihen vielä niin sit tulee namupaketti.....kuitit konerempasta on mulla Pencentrasta ja oon kuullu tosta RAV:n Sealinesta että ei kuitteja jostain syystä löytyisikään.....hämärääkö??no varmasti jos myyjä ilmoittaa että on tehnyt rempan niin luulis nyt kuititkin olevan tallessa! Missään nimessä ei ole hometta tässä paatissa eikä haise pahalle. Laadukas paatti!

• Matti
        Veneilijä kirjoitti:

Vene jonka ostin on Helsingissä eli ei se Domani-niminen paatti Raisiosta. Siinä Domanissa on jotakin hämärää pakko olla koska olen soittanut myyjälle ainakin 30 kertaa ja ei koskaan vastaa....aika pitkään sekin on ollut myynnissä että luulisi sen menneen kaupaksi jo. Toi mun veneen myyjä sano just tänään että oli tullut noin kymmenen soittoa tästä veneestä joten varmaan ihan hyvät kaupat tein. Hintaa en tietenkään sano mutta jos pyynti oli 410 000 mk niin sitä nyt en ainakaan maksanut. Vene on erittäin hyvässä kunnossa varsinkin sisältä ja ulkoakin pienellä laittamisella "kuin uusi". Tiikit on uimatasolla ja avotilassa, tutka-plotteriyhdistelmä löytyy ja kaikki muut tarpeelliset varusteet generaattoria lukuunottamatta. Keulapotkurin laitan siihen vielä niin sit tulee namupaketti.....kuitit konerempasta on mulla Pencentrasta ja oon kuullu tosta RAV:n Sealinesta että ei kuitteja jostain syystä löytyisikään.....hämärääkö??no varmasti jos myyjä ilmoittaa että on tehnyt rempan niin luulis nyt kuititkin olevan tallessa! Missään nimessä ei ole hometta tässä paatissa eikä haise pahalle. Laadukas paatti!

miksi kuitit olisi tallessa. Harva jaksaa mitään kuitteja säilyttää. Itse en säilytä edes tiliotteita. Se on sellaista nysväyspuuhaa säilyttää jotain kassakuitteja.

• Veneilijä
        Matti kirjoitti:

miksi kuitit olisi tallessa. Harva jaksaa mitään kuitteja säilyttää. Itse en säilytä edes tiliotteita. Se on sellaista nysväyspuuhaa säilyttää jotain kassakuitteja.

Jos on tehnyt sadantonnin remontin niinkuin mun veneeseen on tehty niin sillä alkaa olemaan myyntitilanteessa uskottavuuden kannalta merkitystä. Pikkuremonteissa tilanne on helposti toinen, ei mullakaan kuitit ja tiliotteet pysy hallussa viikkoa kauempaa......

• Regal
        Veneilijä kirjoitti:

Onnea sitten vaan uuden veneen johdosta!Kyllä minua olisi hieman se hinta kiinnostanut...Toivottavasti ei ilmene mitään kummallista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      54
      6129
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2733
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      18
      1854
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      146
      1816
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1702
    6. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1660
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      28
      1460
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1457
    9. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1196
    10. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1163
    Aihe