Olavi Vaasassa

zrgdrgzdrhzr

17

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pornoooo

      kuka noita jaksaa katsoa

      • vitunhomolopo

        katso niin tiet sinäkin latoaivo jotain


    • kelvä

      Olavi tykkää lihavista pojista, nyt hänelle oli seuralaispalvelu löytänyt Vaasasta Valtsun veroisen talipallon.

    • Hautausmaaneuvos

      Sisältö oli tosiaan ylläri, ylläri vain menneiden muistelua ja pitkässä marssissa kerrottujen tarinoiden toistelua. Niin ja tietysti suurin osa ajasta meni muiden isänmaallisten ja kansallismielisten haukkumiseen..

    • keihäsleppä

      Jutut on tosiaan niin loppuunkaluttuja kuin voi olla, sano, tuhkaluukutus, Paasikivi.
      Haaveita tuntuu olevan hillopurkeille, tulevat maakuntavaalit suunnitteilla.
      Mistä se kannatus, nuoret kansallismieliset katkera Olvi on haukkunut ja aikalaiset huomasivat jo kuntavaaleissa , että Mäenpää on pelkkää puhetta ilman tekoja.

    • hautausmaapuhelinluettel

      Videolla sivuttiin nimienkeruutaktiikoitakin!

    • kelvä

      Juu, se vaasalainen talipallo mainitsikin hautausmaat keräyskohteena, mustapartainen mies mulkaisi sivulleen ja oli sennäköinen, ettei sitä olisi saanut sanoa.

    • Satopää

      Ihmetellä pitää tätä Risto Heliniä, että hän otti esille hautausmaat kannatuskorttien keräyskohteena, kun vieraana oli Olavi Mäenpää , joka alkuvuodesta sai 8 kuukauden mittaisen vankeustuomion kannattajakortteihin liittyvistä törkeistä petoksista, joihin liittyi myös hautausmaat
      Olavi Mäenpään jyrkkä poliittinen alamäki johtuu pitkälti siitä, että Hans Huttusen jälkeen hänen avustajansa ja neuvonantajansa eivät ole olleet mitään järjen jättiläisiä.

      • Lumikinkatu

        Missä kohtaa videota tuo hautausmaa kommentti oli?


      • Eläinsuojeluneuvos

        Kohdasta 2:10:28


    • regaergeahr

      Videossa Olavi mainitsi ylpeänä hevosmiestaustaansa ja impi vähän kuittaili. Kohdassa 48:10 alkaen. Hautausmaakortit mainittiin myös, mutta en nyt muista missä.

      • rtdxyhtxycfyhctdr

        Kohtia löytyikin kaksi. Kohdassa 28:28 Mäenpää kertoo enemmän isänsä työtaustasta.


      • juijfffff

        Niiloksi kutsuttu oli tämä kuohari-Feemu!


      • kylmämies
        juijfffff kirjoitti:

        Niiloksi kutsuttu oli tämä kuohari-Feemu!

        Olavi Mäenpää mainitsi horinoissaan olevansa kuuluisaa sotilassukua.
        -Feemu, jonka Olavi unohti mainita, punakaartin hevosmies
        -Niilo, sotiemme veteraani, Adolf Ehrnroothin asetoveri, Olavi muistaa baareissa pikkutunneilla isänsä olleen Mannerheim-ristinritari.
        - Olavi, puskajussialikersantti, suurin sotilaallinen saavutus Säkylässä kahdelta 14-vuotiaalta lapselta neitsyyden vieminen. Näin kerskaili aikuinen ja perheellinen mies Homma-Forumilla vuonna 2007
        - Sami, ylikersantti, ylennykset pysähtyneet persujen hallituksessa olon aikana


    • sentietkand

      Olavi Mäenpää kertoi horinoissaan, millainen kansallinen puolue pitää olla.

      Johdossa pitää olla YKSI terävä keihäänkärki ( tarkoittaa Olvi) ja puolueessa on oltava preussilainen kuri (tarkoittaa: pulinat pois)

      Näinhän Olavi Mäenpää on toiminnut perustamissaan puolueissaan.

      Tulos on ollut Suomelle hyvä, vanha Olavi horisee nykyään muutamalle kuulijalle Fb-sivuille.

    • TyöläinenN

      Onneksi tekninen avustaja sai matkan vapaaksi. Siinähän voi ylirasittua, jos joutuu joka viikko käynnistämään videolähetyksen ja lukemaan viisi kommenttia.

      Kaikkea sitä, sano, leipä elättääkin!

    • Anonyymi

      Muistoja Feemusta?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      898
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe