Mietin tuossa

Että kansalaisyhteiskunnassa valtion roolin tulisi olla mahdollisimman pieni. Pääsääntöisesti markkinoiden tulisi antaa hoitaa asiat.

11

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NytPitääKysyä

Miksi sitten nikissäsi ilmoitat olevasi SosDem?

Sosiaalidemokraatit toimivat täysin päinvastoin kuin tuo avausteesisi ajatus.

• Olen jo vastannut tähän kysymykseen. Nikki on iskevä ja hyvä. Ei sillä ole itse asian kanssa mitään tekemistä.

• Kumpi.teistä.oikeassa
        OikeistoSosDem kirjoitti:

Olen jo vastannut tähän kysymykseen. Nikki on iskevä ja hyvä. Ei sillä ole itse asian kanssa mitään tekemistä.

SDP juuri vaatinut sosialisoitia, sehän se vasta valtion holhousta on.

Ja sinä nyt sossuna kerrot toista.

• Kumpi.teistä.oikeassa kirjoitti:

SDP juuri vaatinut sosialisoitia, sehän se vasta valtion holhousta on.

Ja sinä nyt sossuna kerrot toista.

En ole demari sanan perinteisessä merkityksessä vaan uuden ajan markkina- ja arvoliberaali Demokraatti.

• NytSelkis

En ole demari sanan perinteisessä merkityksessä vaan uuden ajan markkina- ja arvoliberaali Demokraatti.

Siis persu. Miksi sitten käytät sosdem nikkiä?

• Edward-n-kolme

Olen jo vastannut tähän kysymykseen. Nikki on iskevä ja hyvä. Ei sillä ole itse asian kanssa mitään tekemistä.

Olen huomannut, arvoisa "sekundademari", että monta kertaa tarkoitukksesi on pelkkä vittuilu ja olet luonteeltasi väittelijä.
        Ei se paha ole ja sovit ihan hyvin tämmöiseen maalaisjunntien keskusteluseuraan.
        Mutta edelleenkiin, Hyvä Toveri, jos ihminen ei olisi valanhaluinen, ahne ja oman edunsa ja vallanpöngittäjä, niin demokraattinen sosialismi olisi ihanne.
        Yrittäjätaustan omaavana sanon, että me olemme pahempia renkejä kuin esim. palkannauttija. Sitten on nämä ns.ökyporvarit , sijoittajat, jotka on sielunsa ja inhimmillisyytensä on kadottaneet kauan, kauan sitten.

• NytSelkis kirjoitti:

Olisiko jo pikkuhiljaa aika keskittyä itse asiaan eli avaukseeni?

• Ajaa.urheiluautolla
        NytSelkis kirjoitti:

Jos hän on persujen salainen agentti.
        Joka paistaa härkää Bush nuoremman kanssa.
        Ja puhuu kenkäpuhelimeen.

• Edward-n-kolme
        Edward-n-kolme kirjoitti:

Olen huomannut, arvoisa "sekundademari", että monta kertaa tarkoitukksesi on pelkkä vittuilu ja olet luonteeltasi väittelijä.
        Ei se paha ole ja sovit ihan hyvin tämmöiseen maalaisjunntien keskusteluseuraan.
        Mutta edelleenkiin, Hyvä Toveri, jos ihminen ei olisi valanhaluinen, ahne ja oman edunsa ja vallanpöngittäjä, niin demokraattinen sosialismi olisi ihanne.
        Yrittäjätaustan omaavana sanon, että me olemme pahempia renkejä kuin esim. palkannauttija. Sitten on nämä ns.ökyporvarit , sijoittajat, jotka on sielunsa ja inhimmillisyytensä on kadottaneet kauan, kauan sitten.

Yhtenä iltana liian monta virhettä
        pakko mennä nukkumaan

• Edward-n-kolme kirjoitti:

No jos provosointia haluaa sanoa vittuiluksi niin olet oikeassa.
        Ei demokraattista sosialismia voi olla olemassakaan. Miten yksipuoluejärjestelmä joka on sosialismin tavoitteena voi olla demokraattinen? Vallanhaluisuus, ahneus, oman edun tavoittelu ja vallanpöngittäminen ovat tiettyyn rajaan asti vain hyviä piirteitä. Ne ylläpitävät kapitalismiin kuuluvaa tervettä kilpailua.

• Edward-n-kolme kirjoitti:

Yhtenä iltana liian monta virhettä
        pakko mennä nukkumaan

Ei haitannut. Mukava lukea joskus järkeviäkin kommentteja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      410
      1189
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1096
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      842
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      785
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      99
      698
    6. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      16
      682
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      71
      664
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      661
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      26
      653
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      59