Jos ootte naiset seuraa vailla niin eräskin veturikuski ois käytettävissä.Ei koko-tai ikärajoitteita.
Veturikuski
posses
3
256
Vastaukset
- Marinarata
Kyllä olen seuraa vailla. Olen yli 200kg painava hemaisevan seksikäs pörröpää. Missä voisimme tavata?
- AatamistaEevaksi
Minä kaipaan vallan mahdottomasti miehekkään miehen seuraa, valtion virkamies saa väreet kulkemaan kropassani. Tule huomenna klo 19 Ideaparkin Linkosuolle, olen se tumma ja tulinen, sukupuolenvaihdosleikkaukseni meni hyvin.
- VesilahdenBodari30v
Sopikaa tapaaminen Välibaariin siellä naisillakin persevako vilkkuu jumalauti on lihavaa ja sairaanoloista asiakasta pthyi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2643231Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.771295- 661203
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48933- 63931
- 48824
- 41772
- 47772
- 39708