Olen fiksu, akateemisesti koulutettu mies. Kävin Alanya baarissa ja lensin sieltä pihalle juuri, koska olin eri mieltä vakkareiden kanssa. Ei ole kovin reilua touhua pakolaistaustaisilta pitäjiltä heittää pihalle porukkaa sen takia jos ei ole samaa mieltä vakkareiden kanssa. No, jatkossa vien rahat jonnekin muualle.
alanya baari
10
5576
Vastaukset
- baarikyrpänen
Et ole fiksu, jos menet räkälään jonka nimi on Alanya.Toisaalta saavutus sekin , kun tuollaisesta paikasta lentää pihalle. Olisit pyytänyt vielä kaupan päälle ikuisen porttikiellon.
- skdfksdfldklfdk
Ravintolalla on oikeus valita asiakkaansa. Tummat pitää kuitenkin aina päästää sisälle...
- typeryysloistaaaa
Typeryys oikeen loistaa aloituksesta ja rasismilla lisättynä omistajia kohtaan.
- vidun_fixu_naistutkija
Mää oon kanssa v...un fiksu ja akateeminen ja kaikkee ja en päässy lenkkareissa v..u yökerhoon, vaikka v..u oon takaee... aktee... ..ttu akateemuissani. Olin ..ttu eri mieltä po...ttu..ken kanssa mun ...ttu kengistä.
Kateellisia ..ttu kaikki. Haistka pazsska. ..ttu. - Anonyymi
se on päivänselvä että ei alanyassa porukkaa heitetään ihan noin vaan ulos,
Baarissa osataan pitää hauskaa,käydään keskusteluja läpi ja ei kukaan voikaan estää ketään ilmaista mielipidettä mistään asiasta.
Jos ulkopuolinen lähtee toiseen porukan pöytään tahallaan että saisi jonkun ärsyttämään pimeillä ajatuksilla niin mieluiten ensin pyydetään vaihtaa pöytää ennen kuin tilanne menee pahemmaksi niin jos ei suostuu ja jatkaa ärsyttämistä niin ei jää henkilökunnalle muuta vaihtoehto kuin potkii ulos😊- Anonyymi
Missä sellainen baari on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellainen baari on?
Tampereen keskustassa
- Anonyymi
Kahdessa ekassa lauseessa tuli jo hyvin selväksi syy miksi näin kävi
- Anonyymi
Ei ole ihan fiksu jos siihen baariin menee.
- Anonyymi
No mietitään turkin pressaa?
Mitä yhteistä?
Miten toimitaan?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693