ohjelmistossa näkyy viihtyvän tietynlaista porukkaa. Porukkaa, joka nostaa toinen toisiaan, ja ovat jos jonkinlaisissa näkyvissä tehtävissä. Opetuksissa paljon vierasta, menestysteologiaa ja uuskarismaattisuutta; ihannoidaan Amerikan "superpuhujia". Tämä ko. kanava antaa tälle porukalle paljon aikaa, ts. näkyy pitävän meiningistä.
Mitä henkilöitä ovat Heidi Asikainen (suunnittelupäällikkö), ja Jarno Piipponen (kanavatuottaja)?
Miksi suositaan niin paljon epätervettä opetusta???
TV7Plussalla
11
226
Vastaukset
- MenoaJaMeininkiä
Opetus voi olla Sinun mielestäsi epätervettä. Moni muu on eri mieltä kanssasi. Makuasioista on turha kiistellä. Konsensusta et löydä.
- asiaatutkinut
Onko Sinun mielestä tervettä hengellisyyttä esim. Kenneth Haginin, Bill Johnsonin ja Heidi Bakerin opetukset? Viimeksi mainittu makaa lavalla pääsemättä jaloilleen. Mitä se antaa kuulijalle? Jumala on järjestyksen Jumala. Samaten Baker hokee " shakababa":a, ja johan UA (Seppälät) painattaa erilaisia "shakababa" tuotteita, mm. T-paitoja......
Rodney Howard-Browne ja "Suomi nousuun"....., Tiainen lavalla kuin humalainen....sama
Tiainen sai kanavalla valtavasti aikaa, oliko sekin mielestäsi tervettä? - MenoaJaMeininkiä
asiaatutkinut kirjoitti:
Onko Sinun mielestä tervettä hengellisyyttä esim. Kenneth Haginin, Bill Johnsonin ja Heidi Bakerin opetukset? Viimeksi mainittu makaa lavalla pääsemättä jaloilleen. Mitä se antaa kuulijalle? Jumala on järjestyksen Jumala. Samaten Baker hokee " shakababa":a, ja johan UA (Seppälät) painattaa erilaisia "shakababa" tuotteita, mm. T-paitoja......
Rodney Howard-Browne ja "Suomi nousuun"....., Tiainen lavalla kuin humalainen....sama
Tiainen sai kanavalla valtavasti aikaa, oliko sekin mielestäsi tervettä?Teeskentelyä ja herkkäuskoisten hyväksikäyttöä. Törkeää rahastusta. Kyseessä on tarkoin harkittu lavashow ja häikäilemätön bisnes. Voin olla väärässäkin, mutta perustelematta en siihen uskon
- Anonyymi
24 Toisen vertauksen hän puhui heille sanoen: "Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa.
25 Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
26 Ja kun laiho kasvoi ja teki hedelmää, silloin lustekin tuli näkyviin.
27 Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
28 Hän sanoi heille: 'Sen on vihamies tehnyt'. Niin palvelijat sanoivat hänelle: 'Tahdotko, että menemme ja kokoamme sen?'
29 Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin.
30 Antakaa molempain kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti; ja elonaikana minä sanon leikkuumiehille: Kootkaa ensin luste ja sitokaa se kimppuihin poltettavaksi, mutta nisu korjatkaa minun aittaani.'"
- VainionNipa
Sairasta. Yksinkertaisesti sairasta touhua.
TV7 on eksytyskanava. Älkää katsoko älkääkä olko millään tavalla osallisia TV7 toimintaa koska muuten teistä tulee osallisia TV7 kanavan synteihin.
Ef. 5:11. älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.- moneymoney
Piiri pieni siellä pyörii ja lyö päänsä yhteen miettiäkseen, kunka saada rahat hyväuskoisilta.
- juhhana
Tykkään tv7stä
- Anonyymi
No mitä ohjelmia siellä tv7plus kanavalla on tullut?
En ole katsonut. - Anonyymi
Jarno Piipponen on polvijärven pastorin poika. Jarno oli yksi voimakkaimmista Patrick Tiaisen tukijoista ja sponsoreista.
- Anonyymi
Juuri tällä hetkellä joku ameriikanpelle jauhaa jeesuksellisia rahastusjippoja.
Tuntuu pehmittävän laumaansa oikein kunnolla. Sanoisinko syväpehmittävän, kansan karttuisa käsi tulee olemaan runsas.
Raha on vain lainassa uskovalla. Oikeasti se kuuluu Taivaan isälle.
Siis miten se sinne liikahtaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559