Millainen alue on Kangasalan Tursola, onko rauhallista aluetta, millaiset palvelut ja liikenneyhteydet?
Tursola asuinpaikkana
6
2441
Vastaukset
- Alluuuuuuuuuuuuuu
Varmaan yksi Kangasalan rauhallisimmista ja mukavimmista paikoista asua Paljon hyvin toimeen tulevaa ja lapsiperheitä. Lenkkimaastot lähellä. Bussi menee arkisin asemantietä n kerran tunnissa. Lähellä Suoraman kauppa, kebabbila ym., Prsimakeskukseen ja Lindliin n 2-3 km.
Siis rauhallinen paikka, kulkuyhteydet nyt aivan ulko-ovelta ei ole kummosiet ja palveluihinkin vähän matkaa, mutta ihan kaikkea ei voi saada- kuusessahevon
Joo ei voi saada kaikkea. Viikonloppuna ei pääse mihinkään, paitsi jos lenkkeilee isomman tien varteen...
- Tursolanmaastot
On kyllä hyvä paikka olla ja elää. Varakkaampaa väkeä ja hyvät ulkoilumaastot, mm. kattavat maastopyöräreitit, urheilukenttä jne. lähellä.
Upea uusi koulu ja vasta rempattu päiväkoti. Yksityinenkin löytyy. - kaikkihanonmaksettava
No, kai siellä nyt joillakin "uudisasukkailla" sentään jonkun verran pirttiin vielä velkaa on ;-)
- SdpKaLa
Pakkohan sitä on olla jos inssin netto 1900-2100 ja sairaanhoitajan 1700-1800. Asuntolainaa jäljellä 350,000... päälle kahden auton kulut ja muut maalliset surut. Vauraus on kyllä aika suhteellista.
- Älämuutatursolaan
Tursola on täynnä jonneja tulee taskulampuilla toisten takapihoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868