Onko kokemuksia palvelusta: https://www.aleshop.fi/ siellä on kaikkien verkkokauppojen ale-tuotteet yhdellä sivulla.
AleShop.fi kokemuksia?
3
1681
Vastaukset
- Minna955
No toihan oli näppärä
- Eija886
...joulun alla tulee varmasti käytettyä.
- Anonyymi
Kokemusta on aleshop.fi huijasi minua. Tilaamani tuote ei koskaan saapunut minulle ja menetin rahani. Onneksi vaan muutaman kympin. Tilausvahvistus seurantakoodeineen tuli shköpostiin ja kaikki näytti olevan kunnossa. Seurasin lähetyksen kulkua ulkomailta suomeen monta viikkoa. Omapostin sivuilla lähetyksen toimitus paljasti että lähetys ei olekkaan minulle vaan jollekin toiselle. Otin yhteyttä tilausvahvistuksessa mainittuun asiakaspalveluun sain pahoittelut, ja luvattiin lähettää uusi tilaus, sekä seurantanumero. Sähköpostiin ilmestyi uusi seurantakoodi muutaman päivän kuluttua. Sama homma taas. Seuraan lähetystä ulkomailta suomeen ja kun se saapui suomen Postiin niin toimitus paikkakunta oli väärä ja postinumero oli väärä. Posti ilmoitti minun hakeneen ja vastaanottaneen lähetyksen jota ei ollut olemassa. Ei ainakaan sitä, joka olisi kuulunut minulle. Soitin Postiin ja varmistin asian. Minulle ei ole tulossa yhtään lähetystä Ulkomailta eikä kotimaasta kerrottiin. Lähetin sähköpostia asiasta samaan osoitteeseen kuin aiemminkin. Mutta enään osoite, ei ollut käytössä ja viestini ei lähtenyt perille. Näin tulin huijatuksi ja kyseinen verkkokauppa vei rahani enkä saanut tilaamaani tavaraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812