Onko kokemuksia palvelusta: https://www.aleshop.fi/ siellä on kaikkien verkkokauppojen ale-tuotteet yhdellä sivulla.
AleShop.fi kokemuksia?
3
1834
Vastaukset
- Minna955
No toihan oli näppärä
- Eija886
...joulun alla tulee varmasti käytettyä.
- Anonyymi
Kokemusta on aleshop.fi huijasi minua. Tilaamani tuote ei koskaan saapunut minulle ja menetin rahani. Onneksi vaan muutaman kympin. Tilausvahvistus seurantakoodeineen tuli shköpostiin ja kaikki näytti olevan kunnossa. Seurasin lähetyksen kulkua ulkomailta suomeen monta viikkoa. Omapostin sivuilla lähetyksen toimitus paljasti että lähetys ei olekkaan minulle vaan jollekin toiselle. Otin yhteyttä tilausvahvistuksessa mainittuun asiakaspalveluun sain pahoittelut, ja luvattiin lähettää uusi tilaus, sekä seurantanumero. Sähköpostiin ilmestyi uusi seurantakoodi muutaman päivän kuluttua. Sama homma taas. Seuraan lähetystä ulkomailta suomeen ja kun se saapui suomen Postiin niin toimitus paikkakunta oli väärä ja postinumero oli väärä. Posti ilmoitti minun hakeneen ja vastaanottaneen lähetyksen jota ei ollut olemassa. Ei ainakaan sitä, joka olisi kuulunut minulle. Soitin Postiin ja varmistin asian. Minulle ei ole tulossa yhtään lähetystä Ulkomailta eikä kotimaasta kerrottiin. Lähetin sähköpostia asiasta samaan osoitteeseen kuin aiemminkin. Mutta enään osoite, ei ollut käytössä ja viestini ei lähtenyt perille. Näin tulin huijatuksi ja kyseinen verkkokauppa vei rahani enkä saanut tilaamaani tavaraa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583693Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723065Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522263Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.131433Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m641229- 861126
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1961Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23941Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912