Avustaja kuristi oppilasta

Ndoujdkdouxjdn

Siellä koulussa se avustaja oli käynyt käsiksi sen takia siihen oppilaaseen koska oppilaalla oli ollut lippis päässä! :o

15

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurinpalautus

Ruokatavat kunniaan myös käytöstavat

• Ihanko_vaan

lippiksen takia käsiksi kävi? Niinkö oikeasti?
      Vai eikö poika kehdannut kertoa totuutta?

• Kdojzjbbb

Opettajalla oli varmaan huono päivä ja sitten kun oppilas ei totellut niin meni totaalisesti hermot ja tuli ylilyönti ja kävi käsiksi

• tosionon

Kyllä se oli klopilla huonopäivä pelleili yhteiskunnan tarjoamalla ruualla ja sitten alko nälkäkiukku

• Ihan_muuta

se valvontavideo kertoo. En tiedä, että mitä se poika kertoo...

• vaikka_toisaalta

muita kiusatessaan sillä oli lippis päässä... kuten asiaan nykyään kuuluu.

• Niinkaise

Koulun ja opettajien vika! Hyökätään saatana kimppuun!

• Niin-on

miksei saa olla vaan ja vituila muille? On se kumma

• PummitKuriinHeti

Onko kyse sosiaalipummien kakaroista? Joista itsekin tulee aikusena sosiaalipummeja, juoppoja ja yhteiskunnan elättejä.

• väkiruotuunheiOIKEESTI

Kyseessä nulikka, mitään oppimaton, mistään välittämätön nuori poju. Huonolla kasvatuksella tai vailla kasvatusta ollut poika ikänsä. Varmaan saanut mahdollisuudet hänkin parantautumiseen, muttei kiinnostunut. Tuollaiset hylkiöt tulisi panna samalle saarelle, jonka vois sit upottaa, kun saari on täynnä, esim 100 kpl ko. onnettomia onkeen ottamattomia vois hukuttaa kerralla.

• KäytösKunniaan

Hyvä kun kuristi. Oppiipa mulkku käytöstapoja. Vanhempansa varmaan juoppoja/huoria jotka hylänneet pojan. Poika toiv. huostaanotetaan pian. Että saa kunnon elämän ja kasvatuksen. Mut tosiaan tollasia mulkku-pentuja täytyy kunnolla opettaa, jotta oppivat. Josko sittenkään tajuavat idiootit.

• dkbsjdksdd

itse olen siinä koulussa ja opettaja poisti ruokalasta ja piilosemmassa alko kuristamaan kun oppilas ei ollut totellut

• Juu_toki

Näinhän se menee. Nuku välillä niin pääsi selvenee.

• 45262464

härikkö

• hangemhighh

Eikös niitä ole oikein hirtetty siellä. Jotkut vaan puhuivat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10791
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      11
      3459
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      231
      2334
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2173
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      3
      1640
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1174
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1160
    8. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      184
      1142
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      1019
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      979
    Aihe