Siellä koulussa se avustaja oli käynyt käsiksi sen takia siihen oppilaaseen koska oppilaalla oli ollut lippis päässä! :o
Avustaja kuristi oppilasta
15
594
Vastaukset
- kurinpalautus
Ruokatavat kunniaan myös käytöstavat
- Ihanko_vaan
lippiksen takia käsiksi kävi? Niinkö oikeasti?
Vai eikö poika kehdannut kertoa totuutta? - Kdojzjbbb
Opettajalla oli varmaan huono päivä ja sitten kun oppilas ei totellut niin meni totaalisesti hermot ja tuli ylilyönti ja kävi käsiksi
- tosionon
Kyllä se oli klopilla huonopäivä pelleili yhteiskunnan tarjoamalla ruualla ja sitten alko nälkäkiukku
- Ihan_muuta
se valvontavideo kertoo. En tiedä, että mitä se poika kertoo...
- vaikka_toisaalta
muita kiusatessaan sillä oli lippis päässä... kuten asiaan nykyään kuuluu.
- Niinkaise
Koulun ja opettajien vika! Hyökätään saatana kimppuun!
- Niin-on
miksei saa olla vaan ja vituila muille? On se kumma
- PummitKuriinHeti
Onko kyse sosiaalipummien kakaroista? Joista itsekin tulee aikusena sosiaalipummeja, juoppoja ja yhteiskunnan elättejä.
- väkiruotuunheiOIKEESTI
Kyseessä nulikka, mitään oppimaton, mistään välittämätön nuori poju. Huonolla kasvatuksella tai vailla kasvatusta ollut poika ikänsä. Varmaan saanut mahdollisuudet hänkin parantautumiseen, muttei kiinnostunut. Tuollaiset hylkiöt tulisi panna samalle saarelle, jonka vois sit upottaa, kun saari on täynnä, esim 100 kpl ko. onnettomia onkeen ottamattomia vois hukuttaa kerralla.
- KäytösKunniaan
Hyvä kun kuristi. Oppiipa mulkku käytöstapoja. Vanhempansa varmaan juoppoja/huoria jotka hylänneet pojan. Poika toiv. huostaanotetaan pian. Että saa kunnon elämän ja kasvatuksen. Mut tosiaan tollasia mulkku-pentuja täytyy kunnolla opettaa, jotta oppivat. Josko sittenkään tajuavat idiootit.
- dkbsjdksdd
itse olen siinä koulussa ja opettaja poisti ruokalasta ja piilosemmassa alko kuristamaan kun oppilas ei ollut totellut
- Juu_toki
Näinhän se menee. Nuku välillä niin pääsi selvenee.
- 45262464
härikkö
- hangemhighh
Eikös niitä ole oikein hirtetty siellä. Jotkut vaan puhuivat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171079124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?113459Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2312334Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232173Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31640Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491174- 721160
- 1841142
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591019Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77979