Ja tässä tulokset!
Lab kokeissa KOL 8,1* HDL 1,96 LDL 5,72 trigly 1,31
Lääkitys varmaan pitää aloittaa?
Olen 54v. Nainen, normaali painoinen , syön terveellisesti ja harrastan liikuntaa päivittäin. En tupakoi ja alkoholia muutaman kerran vuodessa.
Niin ja verenpaine kuukauden ajan mitä olen seurannut on suunnilleen 145/98/89
Kävin labrassa kolesteroli
4
135
Vastaukset
Kokeisiin lähettänyt lääkäri suositellee Statiineja...Sinä päätät alatko käyttää.
Korkea kolesteroli voi olla perinnöllispohjaista ja silloin terveet elämäntavat eivät aina riitä.
Paineet lievästi koholla, mutta tuskin tuon RR:n tähden lääkitään. Seurantaa kannattaa tehdä.- lkjhpoijuh
Suomalaisen Autoklinikka tutkimuksen mukaan naiset joilla kolesterolit ovat 7-9 elävät pisimpään. En ole löytänyt mistään varmaa tietoa että LDL kolesteroli tukkisi valtimot. Samaan näyttäis tuossakin kootuissa jutuissa olevan.
http://wainanjutut.blogspot.fi/2015/04/kovatrasvat-ja-kolesteroli-ystavamme.html - Tautinenhoikka
Minulla Ldl pomppasi 3 kuukauden aikana 2.7:stä 4.7:ään,kun käytin turhan reippaasti ns laadukasta oliviiöljyä,mutta muuten söin todella terveellisesti.No-sehän laski aika nopeasti,kun käytin vain minim.
Näillä statiinimagariineilla saan ldl : n myös nopeasti laskemaan .Testannut olen.- lkjhpoijuh
Onko alhaiset kolesterolit pitkää ikää tärkeämpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324784
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233232Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132644- 462211
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591753Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471689- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201516- 281500
- 951221