Alkoholi ja niska

8td

Onko teillä alkoholinkäytöstä joskus seurannut, että niska on jäykistynyt lähes täysin. Ilman älyttömän kovaa kipua pystyi liikuttamaan vain asteen pari.
Lisäksi niskassa suoranakin kipua ja turposi niin, että tuntui koko niska hävinneen. Niska paikallisesti niin kuuma, että kättä tuskin pystyy pitämään siinä. Muuten kehossa ei merkittävää kuumeen nousua.

14

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8td

      Jokin viesti on poistettu. Ehkä harmi.

      Uusisin kysymykseni.

    • 8td

      Ja vielä. Monet kehuvat tällä palstalla tyyliin tuhat vuotta juonut koskispullon päivässä, mutta jospa vastaisitte onko teillä tai eikö teillä ole tullut aloituksessa mainittua reaktiota alkoholista.

      Minulla ei ollut suurta määrää, mutta haluaisin poissulkea tuon mahdollisuuden olemassaolon.

    • Pirtulla

      Halpa pirtu auttaa moneen vaivaan erityisesti sosiaalituilla elävien päivittäinen pirtuannos tulisi olla 3 litraa yhteiskunnan sosiaali-ja terveyskulujen karsimiseksi.

    • kehitysvamma-yp

      Oho, tänään on jopa yksi aloitus sallittu. Kai tämäkin kohta poistuu, vai miten on ylläpito?

    • 8td

      On se kumma, kun ei kukaan vähän juova tai paljon juova tai sltä väliltä osaa/pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseeni.

    • elonilopois

      Ei ihan tollasta oo. Kävin asioilla ja osan matkaa kävellen niin siitä tuli monen päivän niskakipu. Mulle ei sovi edes vähäinenkään liikunta. Tätä ennen on monia vuosia että muistan vastaavaa olleen.

      • 8td

        En ole aikaisemmin kuullut, että kävelystä saisi niskakipua. Olisko niska on saanut kylmää?
        Kiitos vastauksesta.
        ---

        Olisko jollain muulla aloituksen kaltaista? Tai ei ole saanut kovasta juomisesta huolimatta?


      • elonilopois

        Jos ei muutoin paljon kävele niin pitkään yks kaks kävely jännityttää lihakset varmasti koska tulin kotiin ja menin makaamaan niin siitä se alkoi.


    • elämäntapa

      Suosittelen käväiseen lääkärissä, ei ole ihan perinteistä darraa.

      • 8td

        Eipä minustakaan. Kiitti vastaamisesta.


    • Hiero sitruunaa kasvoillesi joka päivä, myös kaulalle/niskaan. Plus pari viipaletta perskannikoidenkin välissä tekee hyvää!

    • Naapuristalkkeri

      Naapurin mies hoiti kipeä niskansa riiputtamalla köydestä. Niska parani ja mies löysi tasapainon. Nykyisin hän kasvattaa nurmikkoa kesäisin ja talvet lepää mullan alla.
      Naapureina olemme tyytyväisiä hänen ratkaisuunsa lisäksi vaimonsa löysi uuden miehen, raittiin.

    • Asdh3411

      Ainahan se kipeytyy. Tosin päättelen ettei se liity alkoholin käyttöön vaan sen oheistoimintona lauenneeseen ylenmääräisen homosuuseksiin.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe