Elämä on suuri seikkailu

YingJaYang

Mulla on aivan järjetön ikävä yhtä miestä, joka on saanut mut ihan sekaisin. Hän on niin ihmeellinen. Samaan aikaan niin tuttu ja turvallinen ja toisaalta täynnä mysteereitä ja arvoituksia. Hänen seurassaan tunnen oloni täysin villiksi ja vapaaksi. Minun naiseus ja hänen miehinen olemus sulautuu niin ihmeellisellä tavalla yhteen, että se salpaa hengitykseni täysin joka kerran kun kohtaamme. Nautin hänen seurastaan joka solulla. Miksi tämä kaikki on niin vaikeaa, kun kumpikin tietää että kuulumme yhteen.

16

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YangJaYing

      Ilmoita hänelle olemassaolostasi enemmän kuin tarpeeksi. Kyllä hän toimii kun tajuaa sinun haluavan sitä.

      • YingJaYang

        Mitä tarkoittaa enemmän kuin tarpeeksi? Hän kyllä tajuaa täysin tilanteen. Lukee mua kuin avointa kirjaa, mutta ei halua päästää mua helpolla tässä asiassa. Eikä tietysti pidäkään, koska tunteitten pitää ennen kaikkea olla aitoa. Kyllä sen vaan tuntee syvästi jos joku kolahtaa joka tasolla. Huh huh!

        Ja noista jännämiehistä mä en tykkää lainkaan, joten niistä on kenenkään turha jauhaa mitään. Niitä on elämässä kohdattu ihan tarpeeksi ja ne ei ainakaan mua sytytä millään lailla.


    • Jännä_x

      Varmaan noin 10 muutakin naista tuntee samaa tunnetta tätä miestä kohtaan...olette te naiset niin tyhmiä jännien miestenne kanssa :D

    • tähteniaurinkoni

      Tuntuu vaan jotenkin että tämä aloitus kertoo tilanteestani tai ehkä se nainen oikeesti ajattelee noin musta. Ainakin musta tuntuu että kuulumme yhteen vaan kun ei uskalla uskoa että tää vois olla mulle vaikka jotenkin niin tutulta tuntuu tuo teksti.
      Itelläkin henki salpautuu sillon kun näemme, viikonloput välillä tuskaa kun ei viikonloppusin nähän.
      Saa miettimään että entä jos löytää jonkun toisen, enempää en tilannetta avaa mutta että lähestyisin uudelleen vaan kun pelkään että rikon vaan sydämeni niin en uskalla lähestyä, osaan kyllä ihmisiä lukea mutta kun voin olla väärässäkin, tuntuu vaan aina niin tutulta ja niinku ois kotona tai sellasessa paikassa mitä on ettiny koko aikuisikänsä kun näen häntä.

      • YingJaYang

        Voi jospa olisitkin hän! Mullakin on aina vaikeeta viikonloppuisin, kun ei nähdä. Kun ajattelen sua, niin saatan olla todella levoton, mutta kun nähdään niin aina tuo levottomuus ja epävarmuus helpottavat heti. Se tuttuuden tunne on vahva ja kun katseemme kohtaa, niin siinä on aina niin vahva lataus kaikkea mahdollista magneettista vetovoimaa. En ole kenenkään muun kanssa sellaista kokenut.


      • karsitaan_osattomat
        YingJaYang kirjoitti:

        Voi jospa olisitkin hän! Mullakin on aina vaikeeta viikonloppuisin, kun ei nähdä. Kun ajattelen sua, niin saatan olla todella levoton, mutta kun nähdään niin aina tuo levottomuus ja epävarmuus helpottavat heti. Se tuttuuden tunne on vahva ja kun katseemme kohtaa, niin siinä on aina niin vahva lataus kaikkea mahdollista magneettista vetovoimaa. En ole kenenkään muun kanssa sellaista kokenut.

        missä vaikutamme ?


      • YingJaYang
        karsitaan_osattomat kirjoitti:

        missä vaikutamme ?

        Etelä-Suomessa, enempää en paljasta täällä


      • liippaakomistään
        YingJaYang kirjoitti:

        Etelä-Suomessa, enempää en paljasta täällä

        kerava?


    • kyselykausi

      Onkohan alottaja s-nainen?

      • YingJaYang

        Kyllä olen


      • YingJaYang
        YingJaYang kirjoitti:

        Kyllä olen

        Tarkemmin Sari Keravalta


      • Aloittajalta

        Ei muuten ole! Joku esiintyy nyt minuna


    • Hurmaantunut

      Minullakin samanlainen tilanne. Meni kauan ennenkuin myönsin itselleni totuuden, että hänet minä haluan kokonaan. Keksin kaikki mahdolliset tekosyyt mitä vaan voi olla. Mutta rakkautta ei pääse pakoon, se tulee silloin kun on tullakseen, vaikka kuinka yrittäisi taistella vastaan. Saanestä niin paljon voimaa ja iloa elämääni.

      • Nytonnellinen

        Samoin mulla hangottelin miestä vastaan kaikin keinoin. Mutta kova mies oli ja sai minut kovan työn jälkeen se täytyy myöntää. Ei auttanut vinkuminen ei vonkuminen selitystä tai muutakaan ohi menevää juttua. Aina vaan se tuli uudestaan. Eikä antanut periksi. Palkinnon vihdoin sai. Nyt tyytyväisenä tuossa vieressä. Ei sitä liian helppo saa olla. Miehen pitää nähdä vaivaa ja aikaa jotta suhteeseen pääsee juuri sen kanssa jota haluaa. Sillähän juuri näytin etten ole jakorasia tai muutoin haarat auki muille. Vaan tavoitella piti ja kovaa ennenkuin suostuin.


      • noniinpPä

        Kyllä naisen tulee olla siveä eikä mikään jakorasia. Ja pitää huolen ettei muutkaan sisaret anna liian helpolla, kun muuten menee miehet nenun edestä ... elareita sitten maksellaan yh-horoille, kun pitäis omaan pesään investoida. Jalat ristiin siis ja tiukka kyylä systereille että muutkin tekee niin.

        Voisihan sitä keskittyä muutakin tekemään mutta kuka nyt semmoista jaksaa. Lasten hoito naisen työ.


    • VerenpunainenAurinko

      Aloittaja kertoi ihanasta miehen ja naisen välisestä suhteesta ja seksuaalisesta kipinästä Ja sitten jotkut idiootit muutti tarinan jotenkin likaiseksi pesän jakamiseksi. Hyi helvetti mitä porukkaa täällä oikein on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe