Aivan käsittämätöntä touhua halpahallissa, yli keskiiän ylittäneet ihmiset rynnivät ja tönivät toisiaan irtokarkien tähden, osa porukasta kauhoi muovipussi käteen laitettuna karkkeja, miten ihmiset ovat noin ahneita ja tyhmiä, hävetkää aikuiset ihmiset.
Hupaisaa porukkaa
5
110
Vastaukset
- ei-auennut
Mikä olikaan ongelmasi, porilainen!
- Maggeeta
Hänen ongelmansa on että oli jonon päässä kyttäämässä vuoroaan kahmia irtokarkkia.
- kotouttakaaneruotsiin
Mannet kaivaa nameja laarista,maistaa, ja laittaa takaisin.Siinä sulle hienoa toimintaa.500v kotoutuksen tulos.
- Ulvilanporho
Kaikki ongelmat on ratkaistu, silloin ei pidä mennä markettiin kun kahvi tai irtokarkit on tarjouksessa. Olen aina tiennyt että porilaiset pukeutuu verkkareihin ja haisee hielle ja paskalle, käytöstavat ovat alkeelisen tason alapuolella, tänään se tuli taas todistettua. Mutta nyt on hieno röhnöttää sossun ostamalla sohfalla ja syödä irokaramelleja, oi teitä puupäitä. Jos näitte halpahallissa hyvin pukeutuneen ja hieman erillaisen teille oudon tuoksun omaavaa miestä niin se olin minä, jätin karamellit ostamatta, en halunnut sairastua mihinkään tautiin, sellaista lähmimistä ja pärskintää se karamellien hamstraaminen oli. Minulla on kyllä varaa ostaa karamellit ja kahvit normaaliin hintaankin.
- PierräänUrakalla
Joo, mää ainaki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760