DealSankker Suomessa ei tarjoa enää turvehoitoja. Onko hinkkilökunta väsynyt, uupunut?
Mää tahdon tuvenaamion. Pojat kiusaavat kun luulevat minua tunkittajaksi.
Kasvonaamio - Turvesauna kadonnut?
9
153
Vastaukset
- Kuppitulli1
Mistä voi ostaa tuppilautaa, Onekoineilla?
Dealshitter kuolee onecoinin myötä!
Ja on hyvää vauhtia kuolemassa!- RÖÖH
Harmi, mulla on Coineja yli miljoona. Appuva!
- HyvitteleVain
Vain entinen tunkittaja tarjoaa ilmaispalveluja eli coin käy maksuvälineestä. Muten logiikka ei toimi.
- MetsäläVuorelaWahlroosOC
RÖÖH kirjoitti:
Harmi, mulla on Coineja yli miljoona. Appuva!
sulla kävi säkä, miljuunalla coinilla saat yhden paskanaamarin
- Haulikko-On-rasvattu
Tunkittaja-saunottaja on kadonnut?
- kjshkfjhgajgjgj
Valtavan mutakylpy kysynnän vuoksi turvevarat ovat ehtyneet Pohjanmaan lakeuksilta,
Huom Jos maksaa euroilla niin sitten toki pystytään vielä toimittamaan.- rööööh
Totta, euroilla sain pikana kuorman mutaa ja tuppilautaa.
- FaktaaVälillä
Faktaa välillä!" One etenee, puupäät ovat luusereina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391968Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3141421Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2931301Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2631048Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142849- 80763
- 67739
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l9708- 26704
- 29659