Onko muilla ollut näiden lähestymisvalojen kanssa ongelmia? Ostin uuden kutvosen, joka rekisteröitiin syyskuun lopulla kuluvaa vuotta.
Nyt on ilmennyt, että viivevalot toimivat kyllä valoviiksestä aina, mutta kun painat kaukosäätimen lukitus tai avaus nappia,,valot eivät syty.
Asetukset ovat oikein ja täppä siina home ligth jotain ruudussa.
Kun muutan palamisaikaa, esim 30s ->60s ja päinvastoin, toimivat hetken, kun kokeilen, Mutta eivät syty enää puolen tunnin kuluttua kyseisestä toimenpiteestä.
Onko vika vai ominaisuus
Mazda 6 premium 2017 viive-/lähestymisvalo ongelma
4
113
Vastaukset
- mazda20166edition
Mulla kyllä 2016 niin siinä toimii jos jättää valot "päälle" ei auto asentoon. Eli kun palaan autolle ja avaan ovet niin valot syttyy tai kaukosäätimestä kauempaa niin valot syttyy.
En ole varma onko toiminnoissa eroa koska mallini 2016 edition jossa hiukan toimintoja uudesta mm. Led ajovalot- Mazda6_2017
Samat taitaa olla toiminnot tässä uudemmassakin. Ohjekirjan mukaan ajovalot joko päällä- tai automaattiasennossa niin pitäisi toimia. Ei kyllä pelitä.
- Mazda6_2017
No niin vika korjattu viimein. Oli ohjelmointi virhe. Piti käyttää maahantuojan huollossa
- bttf.4
Onkos kellään muulla ollut -85 DeLoreanin laskeutumisvalojen kanssa ongelmia?
https://www.youtube.com/watch?v=ex1Ye6_GRRU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026