Naisen orgasmi

HenkkaM35

Miltä miehistä tuntuu kun nainen saa orgasmin yhdynnän aikana? Laukeatteko miehet myös yleensä samalla kuin nainen saa? Itsellä on hyvin äänekäs naiskumppani lauetessaan ja kiemurtelee ja rimpuilee orgasmin aikana niin että yleensä tulen välittömästi.

6

753

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HyvältäSeTuntuu

Kyllä mullakin aika usein tulee samalla tai hyvinkin pian sen jälkeen.
      Parhain on ollut ne kerrat, kun orkkumme on alkaneet samaan aikaan. Oeln tuntenut naisen orkun alkavan ja mun heti siinä samalla.
      Kerran tulin toisen kerran samalla seisokilla, kun olin lauennut ekan kerran ja sen jälkeen vielä niitä loppuja työnnellessäni ja liikkuessani kumppani sai orkun. Niin tosiaan sain toisen siemensyöksyn sen takia. Oli todella voimakas kokemus, kun paikat olivat herkkinä vielä ekasta ja muutenkin olin raukeana. Hyvällä tavalla kylläkin voimakas kokemus. Harmi vaan, ettei tuo tuplaorkku ole säännöllinen piirre mussa.

• Vituttaa.tietenkin

Koska mun vaan piti laueta ja nauttia.

• Korttipakkaa

Kaunista katsella kun nainen tulee ja Ilman mitään kiirettä eteneminen olisi hellää, rakasteleminen kestäisi noin kaiken kaikkiaan kolme tuntia.

• Ihan helvetin hyvältä. Sehän on itseasiassa koko jutun ydin, nimittäin naisen orkku.

• Pohjoisespoonm

En edes kaipaa omaa laukeamistani,kun nainen saa,,,,Kaunista katseltavaa,,,kasvot hartioita myöten punaisena,,silmät pyörii kuin hedelmäpelissä,,,kädet repii tyynyjä. Ja heti uusiksi,,,iskee hulluus,,,lisää,,lisää

• ihanatakin

MUn vaimo kun laukee, niin sen kuulee lähes koko kerrostalo! Mut on se nii mukavaa sitä nussia, laukee vähintään kolme krt siinä kun mä kerran.
      Kerran yks mies nussi sitä (sovitusti) isommalla kalulla, niin se vaimoni laukesi ekan kerran kun kaveri työnsi ison kullin sen sisään..... IHANAA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      55
      4032
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      2641
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      138
      2563
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      2013
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1483
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1357
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1354
    8. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      157
      1068
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      1037
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      21
      998
    Aihe